Spring naar inhoud

- - - - -

Zebragras

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
JoBoris76
JoBoris76
  • 114 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 21 augustus 2010 - 20:27

Hallo allemaal.

Ik heb vanmiddag een zebragrasplantje gekocht voor de heren hier omdat Demi hooi van Binky steelt uit de kooi maar ik vraag me af of ze daarvan onbeperkt mogen eten. Ook vond mijn vriend het vreemd dat ik het plantje in de vensterbank zette. Hij vraagt zich af of dit niet gevaarlijk is en of er niks is opgespoten tegen luizen bijvoorbeeld? Nu vraag ik mij dit eerlijk gezegd ook wel af. Geplaatste afbeelding

Ik hoop dat jullie mij van mijn waarschijnlijk niet nodige onbezorgdheid kunnen helpen. ;)

Bewerkt door JoBoris76, 21 augustus 2010 - 20:27.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#2 Geplaatst 21 augustus 2010 - 21:24

Bedoel je gewoon kattegras?Want dat geef ik nu onbeperkt,de eerste keren vrat hij er veel van en gaf hij over(wat goed is,teken dat er iets op de maag lag),nu gaat hij er naartoe wanneer hij zin heeft :) Bespoten is dat niet hoor,maar hier houdt het wel niet lang,max 2 weken en het lijkt nergens meer naar.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 21 augustus 2010 - 21:32

Geen idee of het kwaad kan

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 21 augustus 2010 - 21:43

zebragras is niet giftig voor katten en mogen ze gerust eten ;)
als je de besproeiing niet vertrouwt, zet dan de plant een weekje of 2 apart of was de blaadjes eens af ;)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 22 augustus 2010 - 18:04

Aldhissla zei:

zebragras is niet giftig voor katten en mogen ze gerust eten ;)
als je de besproeiing niet vertrouwt, zet dan de plant een weekje of 2 apart of was de blaadjes eens af ;)

Hiermee ben ik akkoord, hier staat ook een plant zebragras in de kattenren ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag