Spring naar inhoud

- - - - -

Ks party II "blz14 datum!!!"

• Log in om te reageren
304 reacties op dit onderwerp

Poll: Hebben jullie interesse voor een ks party II (67 leden hebben gestemd)

Hebben jullie interesse voor een ks party II

1. Gestemd Ja (61 stemmen [91.04%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 91.04%

2. Gestemd Nee (6 stemmen [8.96%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 8.96%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#136 Geplaatst 22 augustus 2010 - 20:49

sneeuwwitje zei:

of de dag erna, dan kunnen we taart uitdelen :ha

De week erna! Ik zal wel een taart maken, dat kan ik tegen dan :ha :ha

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#137 Geplaatst 22 augustus 2010 - 20:50

Euh, Hanne... wij gaan al fulltime bezig zijn met onze quiz denk ik. Met wat wij hier aan't plannen zijn, kunnen we een nieuwjaarsshow op de vrt gaan geven :ha

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#138 Geplaatst 22 augustus 2010 - 20:53

HUH een show op de tv dat wordt dan ook een in elkaar gefrutselde burka voor mij :misselijk:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#139 Geplaatst 22 augustus 2010 - 20:54

Vosse zei:

Euh, Hanne... wij gaan al fulltime bezig zijn met onze quiz denk ik. Met wat wij hier aan't plannen zijn, kunnen we een nieuwjaarsshow op de vrt gaan geven :ha

Dat van die taart was ook maar een mopje. Ik denk dat ik na het maken van die taart en het eten van die taart even genoeg suiker heb gezien en gehad voor een half jaar :ha

:ha de vrt show. Hoop wel dat er in de Draak een trap is waar ik stijlvol mijn entrée kan maken dan :ha

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#140 Geplaatst 22 augustus 2010 - 21:02

Ik vind die periode ook heel goed :thumb: , geeft mij ook genoeg tijd om sponsers te zoeken, als het sneller zou zijn dan denk ik niet dat ik nog charmant zal zijn! :twisted:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#141 Geplaatst 22 augustus 2010 - 21:12

Oh misschien handig voor de mensen die niet in termen van Poezentaart workshop denken... Die workshop is de 20e november, dus rond die periode zouden we dan KS-Feestje plannen indien de zaal beschikbaar is.

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#142 Geplaatst 22 augustus 2010 - 21:13

ik zou wel willen maar heb toch nee gestemd.
ik kan me niet echt zo vlot verplaatsen met het ov .
antwerpen is wel beetje ver voor me met de fiets.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#143 Geplaatst 22 augustus 2010 - 21:19

nancytje zei:

Is er geen mogelijkheid dat iemand je oppikt en later weer afzet?

Ik heb geen idee of ik langs kom bij jou en een kleine omweg heb ik ook geen probleem mee hoor ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#144 Geplaatst 22 augustus 2010 - 21:21

nancytje zei:

Als je zou willen komen is er mss wel wat te regelen eens de datum vast staat met een carpool polletje ;)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#145 Geplaatst 22 augustus 2010 - 21:25

Ik denk als je een zaaltje huurt dat je niet precies weet hoeveel je van te voren kwijt ben aan bedrag,t dat rekenen ze pas uit als ze weten hoeveel drank er uit is gegaan denk ik , zo gaat dat hier, ik denk dat je nog eens te schrikken komt als je dan de rekening krijg..

Is er nergens in Antwerpen een clubhuis of iets dergelijks wat je kan huren en dan toch zelf alles mee nemen , dat is hier namelijk wel..

Vorige keer konden we het natuurlijk vrij goedkoop houden omrede het bij Lut thuis was, maar denk toch in een zaaltje dat het te duur gaat worden, zeker voor stellen die komen.

Geplaatste afbeelding

Guest_peterwalker_*
Guest_peterwalker_*

#146 Geplaatst 22 augustus 2010 - 21:26

nancytje zei:

Als je wil kan je met ons meerijden voor mij is harelbeke niet zo ver. ik heb toch plaats over in de auto. Kan 7 man vervoeren.
Voor ons is het geen probleem.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#147 Geplaatst 22 augustus 2010 - 21:31

brithany zei:

Ik denk als je een zaaltje huurt dat je niet precies weet hoeveel je van te voren kwijt ben aan bedrag,t dat rekenen ze pas uit als ze weten hoeveel drank er uit is gegaan denk ik , zo gaat dat hier, ik denk dat je nog eens te schrikken komt als je dan de rekening krijg..

Is er nergens in Antwerpen een clubhuis of iets dergelijks wat je kan huren en dan toch zelf alles mee nemen , dat is hier namelijk wel..

Vorige keer konden we het natuurlijk vrij goedkoop houden omrede het bij Lut thuis was, maar denk toch in een zaaltje dat het te duur gaat worden, zeker voor stellen die komen.

Ik neem aan dat als drank erbij is dat we dan wel zo kunnen regelen dat de drankjes meteen betaald worden. Zou niet fair zijn dat iemand die twee cola's drinkt moet meebetalen voor iemand die 4 zware bieren achter elkaar naar binnen kapt he ;)

En vind maar eens iemand die zijn/haar huis wilt openstellen voor zoveel volk en nog eens centraal woont. Dat is gewoon niet te doen.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#148 Geplaatst 22 augustus 2010 - 22:14

Ik wil me huis wel vrijstellenmaar woon niet centraal grrr..
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#149 Geplaatst 22 augustus 2010 - 22:38

Ik heb nee gezegt omdat...... je steek je er werk in en als het erop aankomt de meesten afbellen op laatste moment zonde van de taarten en eten en het werk dat er overblijft....
nog een reden .. vorig jaar op de mojito kwamen mensen binnen die zich nog de moeite niet deden zich even voor te stellen.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#150 Geplaatst 22 augustus 2010 - 22:45

Tja, het is nochtans wel de moeite om te komen, we zijn van plan er iets leuks van te maken ;) En ik stel voor betalen op voorhand voor de zaal. Dus een kleine overschrijving bij inschrijving. Niet dat dat zo enorm veel zal zijn, maar toch, als mensen dan op het laatste moment afzeggen zitten wij er maar mooi mee he...

Bewerkt door Smitten Kitten, 22 augustus 2010 - 22:46.