Spring naar inhoud

- - - - -

Ks party II "blz14 datum!!!"

• Log in om te reageren
304 reacties op dit onderwerp

Poll: Hebben jullie interesse voor een ks party II (67 leden hebben gestemd)

Hebben jullie interesse voor een ks party II

1. Gestemd Ja (61 stemmen [91.04%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 91.04%

2. Gestemd Nee (6 stemmen [8.96%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 8.96%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#196 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:26

Smitten Kitten zei:

Ik denk dat er hier nog iemand dingen ziet die er niet staan en al in de drank is gevlogen! Wat is dat toch met dat verdoken alcoholisme onder de KS-ers??? :cry:

Ik heb nergens gezegd dat de zaal schuin tegenover mij is hoor :catscratchhead

PS Zaal is in de buurt hoor. Een km ofzo hiervandaan.

Helaba k ben zo nuchter als iets, enne ik drink niet meer, ben zo'n dikke 24 jaar geleden eens goed lucht geweest, nog niet ineens potten dicht en ben toen m'n man tegen gekomen, en ondertussen zit ik daar nog mee 8)
Al zouden we elkander nu niet meer kunnen missen, al waren de eerste jaren hier dikwijls discussies :evil:
Dus sindsdien, drink ik geen druppel meer :oops:

En had dit gelezen, dus maakte ik het eruit :

Smitten Kitten zei:

:ha idem hier en aangezien ik niets te spenderen heb aan het vervoer ga ik mij echt compleet in de drank smijten. Komt dat zien, komt dat zien :ha :ha
Bij mij is de weg overigens wel recht (eigenlijk een hoek) maar als ik scheef loop ben ik er misschien sneller dus :ha

En daarbij, ik kwam gisteren van Brussel ikke en autostrades zijn een ramp in den dag, en toch zekers in den donkere :oops: , dus manlief was mee plus gps (maar die valt dikwijls uit, moet dringend een nieuwe aanschaffen, deze is antiek zo groot als iets, maar de juiste weg zeggen) maw ik heb gisteravond 2x de ring van Brussel gezien, en we wilde gewoon terug naar huis, we bleven maar rondjes draaien :help: en manlief maar zeggen, jawel je moet die afslag nemen, en ikke neen, das is niet, maar ik ben een braafke dus luister steeds naar die naast mij zit :a
Dus mag m'n verkeerd gelezen zinnentje aangerekend worden ivm moeheid :oops:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#197 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:30

Lijkt mij heel leuk. Bespreek het maar allemaal, er zal vermoed ik nog wel een poll komen voor de datums. En dan zie ik wel of ik komen kan. Om dingen te regelen zit ik er nu veel te druk in.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#198 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:30

PS -Maakt iemand een polleke om te zien wie er kan op de 27e en of partners meekomen (hoe meer volk hoe goedkoper de zaal wordt :) )
-Ook een peiling voor het beginuur lijkt me handig. Niet te laat dat de verre reizigers nog terug kunnen. Geen idee wat acceptabel is.

Het is allemaal heel gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer en je kan niet verloren lopen (altijd rechtdoor en dat 5 minuten voor de snelle stapper, 10 voor de trage wandelaar), dus laat dat u niet tegenhouden!

-En een Potluck voor wie wat meebrengt van eten

PS Omdat ik dat toch wel beschamend vond om te vertellen dat het voor een kattenmensenmeeting was heb ik gezegd "een groepje vrienden die een quiz wilt doen" :ha :ha

Bewerkt door Solotje, 23 augustus 2010 - 10:07.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#199 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:35

Smitten Kitten zei:

Ik heb efkes geïnformeerd en we kunnen oftewel drank afnemen daar in het zaaltje, maar dat wordt dan zo'n gedoe met uittellen wie hoeveel van wat heeft gedronken en hoeveel geld dat was (werkt met hele flessen die je dan afneemt) of we kunnen de drank nemen van in het café. Dat ligt daaronder, dus gewoon trap af, trap op. Joloka, zorg dat je niet te zattekes bent he, want er is daar geen kwebbeltje om het op te steken :ha
Ik stem voor, want veel keuze en geen gedoe. We kunnen ook wel met een bonnekessysteem werken, maar waarom moeilijk als het gemakkelijk kan?

Eten mogen (moeten ;) ) we gewoon zelf meenemen. Tafelschikking enz kiezen we allemaal zelf. Datum die voorlopig afgesproken is (kwestie van een beetje een richtdatum te hebben) is 28 november. Aanvanguur niet te laat, bv 17u? Of vroeger?

Projectiescherm voor quiz is aanwezig.

Wat denken jullie? (datum, dranksysteem, aanvanguur etc)

Enfin, ik ga nu verder studeren, ik lees het straks wel!

Hanne, is er maar 1 datum die we kunnen kiezen?
Dus met de drank heb je de keuze ofwel ieder zijn drank halen in het cafe of op het einde de afrekening, hmm ik denk voor misverstanden te voorkomen dat het dan beter is dat we onze drank in het cafe gaan halen, zo kan iedereen zelf beslissen wat ze er aan willen uitgeven, niet?
Het aanvanguur vind ik goed.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#200 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:45

Bij wie mag ik een weekje logeren (aangezien ik toch twee weekends naar Antwerpen mag komen :oops: ). Opgelet: ik breng wel de poezels mee :x
En ik denk wel dat Dirk zal meekomen (hij moet toch over zijn poezels kunnen babbelen he).

Bewerkt door Joloka, 23 augustus 2010 - 09:48.

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#201 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:49

awel voor mij is de 28ste dik inorde :)
en Anja, ik zou ook wel willen komen helpen met de voorbereidingen :)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#202 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:51

@ smitten kitten: ik zag een paar pagina's terug dat je zei dat de tweede workshop 20 november is, maar in het topic ervan staat 21 november, welke is het nu? :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#203 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:56

Sarah en Erik zei:

@ smitten kitten: ik zag een paar pagina's terug dat je zei dat de tweede workshop 20 november is, maar in het topic ervan staat 21 november, welke is het nu? :ha

Neen, de taartenworkshop (DE taartenworkshop, de eerste ;) ) is 20 nov. De tweede is op 21 nov.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#204 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:56

Hier kan je stemmen! ;)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#205 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:58

Smitten Kitten zei:

Neen, de taartenworkshop (DE taartenworkshop, de eerste ;) ) is 20 nov. De tweede is op 21 nov.

ah ok, dus degene die ik meedoe is op 21 nov :) ik kon er al niet goed aan uit :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#206 Geplaatst 23 augustus 2010 - 09:59

Sarah en Erik zei:

ah ok, dus degene die ik meedoe is op 21 nov :) ik kon er al niet goed aan uit :)
voila

Smitten Kitten zei:

Oh misschien handig voor de mensen die niet in termen van Poezentaart workshop denken... Die workshop is de 20e november, dus rond die periode zouden we dan KS-Feestje plannen indien de zaal beschikbaar is.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#207 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:02

Sech het is toch 27 november he?

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#208 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:02

ik had zien staan in dit topic dat het de 28ste was

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#209 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:03

Niets voor mij, ik kan niet tegen groepen mensen waar ik niemand ken, en al zeker niet als er alcohol gedronken wordt.
Maar heel veel plezier voor diegene die weg gaan!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#210 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:03

Solotje zei:

Sech het is toch 27 november he?

Ja, ik zeg het Anja, ik spreek wartaal vandaag :ha . Pas je dat aan in dat berichtje van mij hier in het topic voor ik iedereen op het verkeerde been zet?