Spring naar inhoud

- - - - -

Ks party II "blz14 datum!!!"

• Log in om te reageren
304 reacties op dit onderwerp

Poll: Hebben jullie interesse voor een ks party II (67 leden hebben gestemd)

Hebben jullie interesse voor een ks party II

1. Gestemd Ja (61 stemmen [91.04%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 91.04%

2. Gestemd Nee (6 stemmen [8.96%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 8.96%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#211 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:04

Zazu zei:

Niets voor mij, ik kan niet tegen groepen mensen waar ik niemand ken, en al zeker niet als er alcohol gedronken wordt.
Maar heel veel plezier voor diegene die weg gaan!

Dat van die drank is maar een mopje he. Niemand gaat zich daar ladderzat drinken mag ik hopen 8)

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#212 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:06

Nee ok, maar ik raak al compleet in paniek als er uberhaupt alcohol gedronken wordt, teveel slechte ervaringen ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#213 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:06

Smitten Kitten zei:

Ja, ik zeg het Anja, ik spreek wartaal vandaag :ha . Pas je dat aan in dat berichtje van mij hier in het topic voor ik iedereen op het verkeerde been zet?

:ha oke t'is nikske, gelukkig staat het in het stemmentopic goed!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#214 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:09

Smitten Kitten zei:

Ja, ik zeg het Anja, ik spreek wartaal vandaag :ha . Pas je dat aan in dat berichtje van mij hier in het topic voor ik iedereen op het verkeerde been zet?

Ja lap, mag ik nu een nieuwe agenda kopen omdat ik het al op de 28 ste gezet had :r . En ik ben blij dat je eindelijk toegeeft dat je wartaal praat :dancer: :dancer: :dancer:
@Zazu: zeg, dronken worden? We moeten wel nog met de auto naar huis he , plus ik herinner me graag wat er de vorige dag gebeurd is :oops: . Dus niets voor mij zunne :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#215 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:14

Ik heb het toch nergens over dronken worden? Iemand die 1 glas alcohol drinkt is voor mij al genoeg voor een paniekaanval, hier thuis bijvoorbeeld komt ook geen alcohol binnen, ik ga niet naar verjaardagen waar alcohol geschonken wordt etc etc.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#216 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:16

Zazu zei:

Ik heb het toch nergens over dronken worden? Iemand die 1 glas alcohol drinkt is voor mij al genoeg voor een paniekaanval, hier thuis bijvoorbeeld komt ook geen alcohol binnen, ik ga niet naar verjaardagen waar alcohol geschonken wordt etc etc.

Ok, mislezen dus :oops: . Maar 1 glaasje wijn drink ik toch wel graag een keertje. En nieuwe mensen ontmoeten waarvan je weten dat ze ook van poezels houden, dat schept een band hoor. Da's leuk om samen te zijn. :hug:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#217 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:18

Jess zei:

Ik ga, zoals ik zei, nog zien :) .  Waar je mss wel rekening mee moet houden als het op een zondag gaat zijn dat er mensen gaan willen showen en anderen zondag als familiedag hebben...
Mss toch beter zaterdag? (Niet dat ik mij wil moeien zunne :ha )

't Gaat op een zaterdag zijn, Jess. Zeg, gaat die verspreking mij nu echt blijven achtervolgen??? :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#218 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:19

Joloka zei:

Ok, mislezen dus :oops: . Maar 1 glaasje wijn drink ik toch wel graag een keertje. En nieuwe mensen ontmoeten waarvan je weten dat ze ook van poezels houden, dat schept een band hoor. Da's leuk om samen te zijn. :hug:

Maar ze heeft ook schrik van mensen die ze niet kent, Lut. Dan inderdaad maar beter thuis blijven. Als ze daar aan de lopende band paniekaanvallen heeft is er natuurlijk niets leuks aan voor haar.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#219 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:20

xantippe zei:

ik moet nu wel zeggen dat ik mij niet meteen op iedereen zie afstappen om te zeggen: hoi, ik ben xantippe! alle, dat hangt er ook een beetje vanaf soms. bij mij zou de reden idd zijn te verlegen O:)

Hier ook hoor. Ik kan een echte spraakwaterval zijn :oops: , maar bij mensen die ik niet goed ken/ niet ken, ben ik superverlegen en durf ik zelfs inderdaad mezelf niet echt voorstellen.
Niet uit kwade bedoeling ofzo, maar het is het aardje van het beestje....

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#220 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:23

Smitten Kitten zei:

't Gaat op een zaterdag zijn, Jess. Zeg, gaat die verspreking mij nu echt blijven achtervolgen??? :ha

Ik had al gefoefeld en mijn bericht verwijderd, ik zag het te laat in de agenda :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#221 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:26

Euhm nog klein vraagje: Is het zaaltje goed bereikbaar met de auto en is er parkeerplaats dichtbij?? :)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#222 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:58

dolfjeweerwolfje zei:

Hier ook hoor. Ik kan een echte spraakwaterval zijn :oops: , maar bij mensen die ik niet goed ken/ niet ken, ben ik superverlegen en durf ik zelfs inderdaad mezelf niet echt voorstellen.
Niet uit kwade bedoeling ofzo, maar het is het aardje van het beestje....

Hier idem :oops: Ook zeker niet met kwade bedoelingen ofzo, als mijn vriend meekomt (waarschijnlijk wel anders heb ik geen vervoer) dan kan het wel dat ik dat dan beter durf, hij is het tegenovergestelde van mij. Maar ik ken er natuurlijk al wel een paar en dan voel ik mij misschien al wat vlugger op mijn gemak ;)

Bewerkt door Marina, 23 augustus 2010 - 10:58.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#223 Geplaatst 23 augustus 2010 - 11:04

Lisje zei:

Euhm nog klein vraagje: Is het zaaltje goed bereikbaar met de auto en is er parkeerplaats dichtbij?? :)

Goed bereikbaar met de auto, ja, vlakbij afrit Borgerhout/Antwerpen Oost
Er is parkeerplaats, ja
Maar carpool zoveel je kan, want de parkeerplaats is behoorlijk schaars daar. (oeh, en duur)

Er is wel achter mijn hoek een grote (gratis) parkeerplaats waar meestal nog plaats is. Van daar is het 10 minuten wandelen naar dat café. Ik kan natuurlijk een groep mensen daar gaan afhalen ook. Nouja, zelfs zonder mij geraak je makkelijk genoeg bij dat café eigenlijk ;)

Bewerkt door Vosse, 23 augustus 2010 - 11:04.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#224 Geplaatst 23 augustus 2010 - 11:12

De Krugerstraat zou ook nog parkeermogelijkheden kunnen bieden.

Bewerkt door Smitten Kitten, 23 augustus 2010 - 11:13.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#225 Geplaatst 23 augustus 2010 - 11:22

Vosse zei:

Goed bereikbaar met de auto, ja, vlakbij afrit Borgerhout/Antwerpen Oost
Er is parkeerplaats, ja
Maar carpool zoveel je kan, want de parkeerplaats is behoorlijk schaars daar. (oeh, en duur)

Er is wel achter mijn hoek een grote (gratis) parkeerplaats waar meestal nog plaats is. Van daar is het 10 minuten wandelen naar dat café. Ik kan natuurlijk een groep mensen daar gaan afhalen ook. Nouja, zelfs zonder mij geraak je makkelijk genoeg bij dat café eigenlijk ;)

Dat is natuurlijk wel een super idee van je Vosse!!