Spring naar inhoud

- - - - -

Ks party II "blz14 datum!!!"

• Log in om te reageren
304 reacties op dit onderwerp

Poll: Hebben jullie interesse voor een ks party II (67 leden hebben gestemd)

Hebben jullie interesse voor een ks party II

1. Gestemd Ja (61 stemmen [91.04%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 91.04%

2. Gestemd Nee (6 stemmen [8.96%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 8.96%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#61 Geplaatst 22 augustus 2010 - 15:18

Ik heb mijn eertse telefoontje gedaan, het was 330 euro voor max 65 man, keuken inbegr. en 2 tappers :ha , dus deze gaat al niet door! :p Op naar de volgende. :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#62 Geplaatst 22 augustus 2010 - 15:22

Anja, je moet eens kijken op de website van de stad antwerpen en dan zaal intypen ofzo bij zoekfunctie dan kom je vanalles tegen, aan veel goedkopere prijzen. En verder de parochiezaaltjes in Berchem, Deurne etc dat zal goedkoper zijn dan echt in 't stad.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#63 Geplaatst 22 augustus 2010 - 15:23

Solotje zei:

Ik heb mijn eertse telefoontje gedaan, het was 330 euro voor max 65 man, keuken inbegr. en 2 tappers :ha , dus deze gaat al niet door! :p Op naar de volgende. :)

bwa ja 5 euro per persoon ... als we met niet meer zijn als 65 moet dat toch lukken ?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#64 Geplaatst 22 augustus 2010 - 15:25

clyde zei:

bwa ja 5 euro per persoon ... als we met niet meer zijn als 65 moet dat toch lukken ?

Ja maar dan moet je sowieso drank nemen daar dus dan wordt het weer duurder. Mag je doorgaans niet zelf dingen meenemen :(

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#65 Geplaatst 22 augustus 2010 - 15:26

Smitten Kitten zei:

Anja, je moet eens kijken op de website van de stad antwerpen en dan zaal intypen ofzo bij zoekfunctie dan kom je vanalles tegen, aan veel goedkopere prijzen. En verder de parochiezaaltjes in Berchem, Deurne etc dat zal goedkoper zijn dan echt in 't stad.
Ja ik ben daar aan het zien, er zijn er ook die nog geen telefoon opnemen, toch bedankt voor de tip. :)

clyde zei:

Jamaar er zijn zijn goedkopere te vinden. ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#66 Geplaatst 22 augustus 2010 - 15:26

Smitten Kitten zei:

Ja maar dan moet je sowieso drank nemen daar dus dan wordt het weer duurder. Mag je doorgaans niet zelf dingen meenemen :(

Ook al en dat is niet de bedoeling.

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#67 Geplaatst 22 augustus 2010 - 15:50

Ik doe ook mee als ik mag natuurlijk en mensen uit Mechelen kunnen altijd met mij meerijden.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#68 Geplaatst 22 augustus 2010 - 15:59

Anja, ik weet misschien een leuk zaaltje! En de prijs is heel democratisch én het is heel dicht bij het station van Berchem! 't Is wel niet supergroot... hoeveel man was er bij de vorige KS-party ongeveer?

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#69 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:11

Net prijs doorgekregen van dat zaaltje! Ook rond de 300€ als het om iets privé gaat! Als het om een benefiet gaat zou het rond de 180€ gaan maar dan komt er nog borg bij voorde materialen,..... :( :( Niets dus, spijtig.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#70 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:14

Welkom op www.antwerpen.be - Startpagina Netwerk Ontmoetingsruimte

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#71 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:38

ik kan wel horen bij de Nieuwe Zurenborger. dat is ook dicht bij het station van berchem.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:53

Antwerpen zie ik wel zitten. Vorige keer was veel te ver :oops: . Plus ben ik maar een verlegen meiske en ken ik niemand hier op KS in levende lijve...

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:55

He ja!!! Ik kom ook af hoor!!
Voor wie hier nog niet was, de vorige party, de allereerste dus, was bij mij thuis!! We hadden die toen de "Mojito party" genoemd; we gaven immers een mojito als aperitiefje ;)
Hier zie je nog eens de mooiste foto's : http://www.kattensit...jito-party.html

Een opmerking: Lochristi was niet zo ver van Limburg als bv. Mechelen voor de mensen van West Vlaanderen hoor! Het zal altijd voor iemand ver zijn en voor een ander dicht he
Ik vind Antwerpen, of daartegen ook het meest centrale :duim:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#74 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:01

Café Den Draak (waar Hanne het over had) kan je de grote zaal huren aan 70 euro per dagdeel.

Dat is voor 24-30 personen met tafels, 70 personen zittend en 90 personen staand. Het enige waar ik mij een beetje zorgen om maak is dat dat we in de nok van het dak is en dus mss wat claustrofobisch met veel? Kweet niet hoor :)

Wat is ook de set-up? Staand met hoge tafeltjes om aan te eten en enkele lange tafels tegen de muur of...?

http://www.hetrozehu...=content/zolder

Bewerkt door Vosse, 22 augustus 2010 - 17:02.
Reden van bewerken: link vergeten

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#75 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:23

Vosse zei:

Café Den Draak (waar Hanne het over had) kan je de grote zaal huren aan 70 euro per dagdeel.

Dat is voor 24-30 personen met tafels, 70 personen zittend en 90 personen staand. Het enige waar ik mij een beetje zorgen om maak is dat dat we in de nok van het dak is en dus mss wat claustrofobisch met veel? Kweet niet hoor :)

Wat is ook de set-up? Staand met hoge tafeltjes om aan te eten en enkele lange tafels tegen de muur of...?

Zolder | Het Roze Huis - Antwerpse Regenboogkoepel

We zijn is naar een (klein) trouwfeest moeten gaan ook in de nok van een dak. En dat viel echt heel goed mee :)  Als het maar niet in de zomer is hé. Ziet er wel goed uit hé :) Zijn er wat mogelijkheden zoals een frigo etc?