Spring naar inhoud

- - - - -

Ks party II "blz14 datum!!!"

• Log in om te reageren
304 reacties op dit onderwerp

Poll: Hebben jullie interesse voor een ks party II (67 leden hebben gestemd)

Hebben jullie interesse voor een ks party II

1. Gestemd Ja (61 stemmen [91.04%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 91.04%

2. Gestemd Nee (6 stemmen [8.96%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 8.96%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#76 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:28

Ik neem aan dat we daar wel drank af moeten nemen en zou willen weten of er eigen eten meegebracht mag worden.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#77 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:31

Ik neem aan dat het leukste is als er ook wat rondgewandeld kan worden zodat we optimaal kunnen socializen :ha

Dus denk inderdaad dat wat tafelruimte langs de muur een goed idee is en dan mss her en der nog een hoog tafeltje.

Ik heb natuurlijk geen idee hoeveel volk er vorig jaar was en of dit zaaltje dus groot genoeg is. Maar een heel fijn voordeel is dat het echt gemakkelijk bereikbaar is met openbaar vervoer. Station Berchem geeft uit op dit café en voor wie die 5 minuten te lang stappen vind is er zelfs een bus en tramlijn tot voor de deur.
En natuurlijk ook leuk dat de prijs mee valt, dat eigen drank etc een mogelijkheid zou zijn en dat er projectiemateriaal is voor een KS-kwis :ha

Frigo's enz zullen denk ik wel geen probleem zijn aangezien er ook een kleine toog aanwezig is. En wat datum betreft, denk dat dat sowieso al wel voor de herfst zal zijn, niet? Eerst zaal nog vastleggen en alles regelen enz, zal nog wel wat tijd in nemen.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#78 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:35

Reserveren

Een ruimte reserveren gebeurt per mail naar secretariaat@hetrozehuis.be

Voor infovragen of dringende reservaties kan u ons ook telefonisch contacteren op het nummer 03 288 00 84 of per fax op nummer 03 218 52 23.

Procedure

Het secretariaat verwerkt de aanvraag, bevestigt de reservatie en maakt een contract op waarin degene die reserveert zich akkoord verklaart met het gebruiksreglement en de gemaakte afspraken.

Pas als het schriftelijk contract door de aanvrager ondertekend terugbezorgd is aan het secretariaat, is de reservatie definitief. Afspraken i.v.m. audio/video-apparatuur, eventuele bijkomende catering en uitzonderlijk een eventuele herschikking van tafels en stoelen worden tevens vooraf, samen met de reservatie, met het secretariaat besproken.

Voor een vlotte samenwerking wordt volgende info verwacht:

het verwachte aantal personen
gewenste drank (koude dranken: water, cola, fruitsap; warme dranken: koffie, thee)
gewenste catering (broodjes)
gewenst materiaal (flipover, beamer, tv-video-dvd, overheadprojector)
aanvangs- en einduur
Praktische regelingen

Toegang: buiten de openingsuren via de zijdeur, die 15 min. voor het gemelde aanvangsuur geopend zal zijn. Tijdens de openingsuren van Café Den Draak, neem je de toegangsdeur naast de infotoog.

Broodjes: kunnen op voorhand of ter plekke voor 10u30 besteld worden.

Opruiming: er wordt verwacht dat  de zaal opgeruimd achtergelaten wordt, met het meubilair opgesteld volgens het plan dat er hangt.

Op deze link vind je een presentatie van al onze zalen

Lijkt mij dat drank en eten daar afgenomen moeten worden.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#79 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:40

ik zal is zien of mijn contacten daar nog werken ;)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#80 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:40

Ah, PS

Nu wil ik wel een KS Quiz :p

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#81 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:44

Als drank en catering voor een schappelijk prijsje zijn dan kunnen we het daar misschien wel over eens worden ;)

Kimiej
Kimiej
  • 246 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:51

@ dolfjeweerwolfje

Ik ben ook verlegen, kunnen we samen in een hoekje kruipen en wachten tot andere KS-ers naar ons toe komen :)

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#83 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:56

English Rose zei:

Mss een domme vraag O:) Maar wat bedoelen jullie met KS party? Echt een fuif? Of gewoon een soort kroegentocht ergens? Of een uitstapje? :)

Ja, dat vraag ik me ook af, ben nieuw hier, dus geen idee wat jullie hiermee bedoelen.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#84 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:57

Sihirci zei:

Lijkt mij dat drank en eten daar afgenomen moeten worden.

Bij catering staat er wel iets van "eventueel" ofzo he. En daarnet ben ik een site tegengekomen waar er foto's opstonden van dat zaaltje met op de foto allemaal van die wereldwinkelproducten. Een of andere vergadering van Oxfam. Dus als zij hun eigen dingen mogen meenemen, dan wij ook he 8)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#85 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:58

Sihirci zei:

Als drank en catering voor een schappelijk prijsje zijn dan kunnen we het daar misschien wel over eens worden ;)

Inderdaad maar het zou mss ook interessant zijn om te weten hoeveel iedereen eventueel wil/ kan spenderen.
Je kunt het zo goedkoop mogelijk houden maar het moet ook een beetje aangenaam blijven hè.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#86 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:58

Vosse zei:

Ah, PS

Nu wil ik wel een KS Quiz :p

Bon zet gij uw connecties daar maar eens in werking! En inderdaad Quiz moet er wel bij zijn he. Ik weet al een paar leuke vragen :ha

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#87 Geplaatst 22 augustus 2010 - 18:02

kiki zei:

Inderdaad maar het zou mss ook interessant zijn om te weten hoeveel iedereen eventueel wil/ kan spenderen.
Je kunt het zo goedkoop mogelijk houden maar het moet ook een beetje aangenaam blijven hè.

Mee eens, maar zoals al eerder in het topic duidelijk werd zijn er leden met een smalle beurs (ik ook) en de trip daarheen hakt ook in het budget ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#88 Geplaatst 22 augustus 2010 - 18:08

Doodle? En dan een Doodle voor zaal+consumpties en zaal alleen?
Wie zin heeft gaat maar zijn gang, ik ben moe gedoedeld :ha

Bewerkt door Smitten Kitten, 22 augustus 2010 - 18:11.

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#89 Geplaatst 22 augustus 2010 - 18:09

Vosse zei:

ik zal is zien of mijn contacten daar nog werken ;)

Ik heb daar ook wel contacten, als het u niet lukt, wil ik wel eens horen.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#90 Geplaatst 22 augustus 2010 - 18:23

PS uiteindelijk kunnen we ons ook baseren op de poll van vorig jaar. Die ben ik daarnet tegen gekomen, maar vind hem niet meer en efkes niet de tijd om nog te zoeken. Daar werd er gekozen voor tussen 10 en 15 euro. Ik neem aan dat mensen nu niet ineens 10 euro meer willen uitgeven, toch? Edit:Toch gevonden ;) http://www.doodle.com/8grvry4mv4c2sk7k

Bewerkt door Smitten Kitten, 22 augustus 2010 - 18:30.