Spring naar inhoud

- - - - -

Slot p5: Zwartje "helpt" Ding

• Log in om te reageren
66 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#16 Geplaatst 22 augustus 2010 - 10:35

Geachte KSer,

Er is weer een nacht voorbij, en wat voor een... Mijn personeel was onrustig en sliep behoorlijk slecht. Moest ik natuurlijk heel de tijd weer verhuizen. Dan was het te warm, dan was het te koud. Hoe iemand een donsdekentje kan afslaan wegens "te warm" ontgaat me elke zomer weer.

Het slechte nieuws is dat Ding weer grijs is. Ik had hem toch echt grondig gesopt, maar neen. Wit is weer lichtgrijs en ros is weer donkergrijs. Valt niets mee aan te vangen, zo'n kat. Ik deed mijn beklag dan ook even tegen de buurpoezel, Mormel. Alleen realiseerde ik me halverwege mijn betoog dat Mormel zijn wit/ros eigenlijk ook eerder verschillende nuances grijs aan neemt. Wat is dat toch met de jeugd van tegenwoordig?! In mijn tijd was wit nog wit en zwart nog zwart.

Mijn personeel heeft verder ook geprobeerd om Ding wat te kammen. Daar krijgt ze veel protest voor. Wat ik ook weer niet snap natuurlijk. Je mag dan een uurtje op schoot en je krijgt heel de tijd masserende borsteltjes door je vacht enzo. Aan het einde van zo'n borstelbeurt ben je dan én ontspannen én zoveel properder. Wat Ding daar nu zo op tegen heeft... Maar goed, ik noteer alvast voor het toekomstig personeel dat Ding niets heeft met de Furminator maar wel tegen de Zoomgroom kan.

Verder zijn we eigenlijk allemaal gewoon een beetje van slag. Ding voelt dat er iets is (toch een greintje kat in dat beest) maar kan niet beslissen wat nu precies. Ik zeg niets, het wordt tijd dat hij zijn eigen instincten maar gaat ontwikkelen. Zal ie nodig hebben. Ik heb gehoord dat hij zijn toekomstig personeel zal moeten delen. Vind ik ook weer erg onkats, ik zou dat nooit doen. Maar goed, zoals ik al zei, ze maken katten tegenwoordig niet meer zoals ze dat vroeger deden!

Ik laat jullie vast later vandaag nog wel weten hoe het gegaan is met de sollicitaties. Voorlopig zijn Ding en ik nog aan het bedenken of we praktische proeven zullen afnemen of niet. Ik heb besloten hem maar te helpen. Dat brein zal wel niet goed kunnen functioneren als hij zijn kopje weer permanent scheef wil houden. Plus dat die afwezige blik toch ook niet veel krediet krijgt.

Hoogachtend,

Zijne überigheid,

Zwartje.

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#17 Geplaatst 22 augustus 2010 - 10:35

:lachen: :lachen: :lachen:
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 22 augustus 2010 - 10:36

:ha :ha :ha
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#19 Geplaatst 22 augustus 2010 - 10:51

zwartje toch je bent me er eentje :love2:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#20 Geplaatst 22 augustus 2010 - 11:02

:LOL: :catscratch

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#21 Geplaatst 22 augustus 2010 - 11:38

De Prinses van Zurenborg zend haar groeten aan de Zijne Hoogelijke Geweldigheid van Zurenborg.  Ze heeft goed kunnen lachen met zijn exposé. :queen:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 22 augustus 2010 - 11:43

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#23 Geplaatst 22 augustus 2010 - 11:46

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 22 augustus 2010 - 13:38

Leuk geschreven, maar heb ergers wat gemist denk ik, komen er vanmiddag nu mensen dan voor Rafje.
Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 22 augustus 2010 - 13:49

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#26 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:27

Geachte KSer,

De rust zal weldra wederkeren in Zurenborg. Mijn kasteel zal weer helemaal van mij zijn en ik hoef mijn veldje varens met nieeeemand meer te delen. Oef.

Het personeel dat daarnet kwam solliciteren is goed bevonden door zowel m'n edele zelf als door Ding. Ding was natuurlijk gecharmeerd door de cadeautjes, ik niet. Ik vertoon niet zo snel tekenen van zwakte! Ha!

Ding is dan weer overmatig schattig beginnen doen. Ik zei al dat ik niet zeker was wie nu bij wie kwam solliciteren. Neem het van mij aan, Ding zat niet in de machtspositie.

Mijn personeel heeft zelfs al een datum afgesproken! Ding zal as woensdag verhuizen naar zijn nieuwe krabpaal. Jullie willen nu natuurlijk wel weten wie het personeel zal worden hé? Zal ik een tip geven? Wat denken jullie?

Hoogachtend,

Zijne Welriekendheid Zwartje.

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:34

geen flauw idee :s
Maar super dat je nieuw personeel hebt gevonden Rafje :jump: :loveshower:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#28 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:42

Geef maar een tip, Zwartje,ik denk dat iedereen supernieuwsgierig is waar Rafje naartoe zal gaan. :)

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#29 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:48

Super!! Krijgen we een tip? O:)

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:49

joloka?

Geplaatste afbeelding