Spring naar inhoud

- - - - -

Interieur - topic

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#1 Geplaatst 22 augustus 2010 - 13:23

Zoals ik al had verteld hebben wij dus een huisje gekocht en vanaf december hebben we de sleutel... :LOL:

Maaaar ik heb nog geen idee hoe we het gaan inrichten... :onzeker:
Ik heb nog geen foto's van het huisje maar ben toch al op zoek naar ideetjes... Wij hebben een donkerbruin stoffen hoeksalon en een moderne eetkamer. Ik had gedacht aan een grijze tint en de muur die naar de keuken lijd in appelgroen te doen... Maar wat met de rest dan te doen :LOL:

Heeft er iemand tips of ideeën? Of hoe ziet het er bij jullie uit?

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#2 Geplaatst 22 augustus 2010 - 13:37

eerste punt : stel je kat centraal ! Krabpalen, speeltjes, mandjes, kussens, ... de plaats die overblijft mag je met je spullen vullen ...
tweede punt : nu jullie een huis hebben lijkt de moment ideaal om aan gezinsuitbreiding te doen. Milo zal heel blij zijn met een (of meerdere) huisgenootjes ...

LOL LOL LOL :heart:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 22 augustus 2010 - 14:02

Ik ben een interieur freak :oops: Ik lees heel veel boeken (interieurbijbel, allerhande tijdschriften) en dan denk ik daar zelf over na. Ik teken dan mijn ideeën, zoek het internet af. Denken, nog is overdenken. Proberen voor te stellen. En dan vallen al de puzzelstukjes mooi in elkaar. :) Voor anderen zou ik geen interieur kunnen 'samenstellen'. Ik doe wat mijn gevoel zegt eigenlijk :oops:

Veel succes! :geluk:

wea
wea
  • 6.090 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 22 augustus 2010 - 14:10

eerste tip: vermijd kleuren op je muur die gelijkaardig zijn als je meubels. je meubels kunnen dan echt 'verdwijnen' in de muur.
tweede tip: pas om met donker. Als je een donkere ruimte hebt, geef de donkerste muur dan zeker de lichtste tint.
derde tip: ikzelf werk altijd met een accent muur. 1 muur heeft een heel mooi behangpapier en de rest van de kamer wordt dan in een aangepast kleurtje geverfd/of een effen bahangpapier.
vierde tip: kies vooral in functie van licht en meubels. Ik heb een hele discussie gehad met mijn moeder en zus over de kleur van dat effen behang papier. Mijn zus en moeder vonden een grijs kleur het mooist, maar dat vond ik te donker voor de hele kamer en leek volgens mij te fel op de nieuwe meubels. We hebben uiteindelijk de behangboeken naar de meubelwinkel genomen en idd bleken de meubels en het behang te gelijkaardig van kleur. dan nog echt op hun ingepraat dat te donker echt alles versombert en zijn ze me toch gevolgd. Nu de kamer af is, geeft mijn moeder me gelijk!

veel succes en geniet ervan. ik vond het echt jammer toen ik klaar was met inrichten: vond het zo leuk te zioeken naar behangpapier en leuke kleurtjes!!!!

Bewerkt door wea, 22 augustus 2010 - 14:11.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:22

In dit topic kan je misschien ook wat ideetjes vinden ;)
Ten huize...

Voor de woonkamer zou ik zeker voor een warme kleur gaan, dit is veel aangenamer in de winterperiode. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#6 Geplaatst 22 augustus 2010 - 19:44

YvVanRoyen zei:

eerste punt : stel je kat centraal ! Krabpalen, speeltjes, mandjes, kussens, ... de plaats die overblijft mag je met je spullen vullen ...
tweede punt : nu jullie een huis hebben lijkt de moment ideaal om aan gezinsuitbreiding te doen. Milo zal heel blij zijn met een (of meerdere) huisgenootjes ...

LOL LOL LOL :heart:

Ik heb hier 2 grote krabpalen staan en meneer ziet er niet naar om :)
Dus ik ga er daar 1 in de woonkamer en de andere verhuis ik naar een andere plaats in de hoop dat het nog interesant word voor hem :d En de mandjes die hier staan daar plast hij in :o

Het 2de punt speelt al langer in mijn hoofd want de andere dieren zijn ook allemaal per 2... Milo is heel close met onze jongste chihuahua en denkt dus ook dat hij een hond is :d Hij is echt van het lamme tamme type en ligt liever heel de dag te slapen. Daarom dat ik nog wat twijfel en het is nu de moment nog niet voor ons. December hebben we de sleutel en dan begint het eigenlijk allemaal pas, dus het zal nog niet voor meteen zijn, want het nieuwkomertje mag niets te kort komen :)

Bewerkt door Isjuh, 22 augustus 2010 - 19:44.

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#7 Geplaatst 22 augustus 2010 - 19:55

PeggyJ zei:

In dit topic kan je misschien ook wat ideetjes vinden ;)
Ten huize...

Voor de woonkamer zou ik zeker voor een warme kleur gaan, dit is veel aangenamer in de winterperiode. :geluk: :geluk: :geluk:

Aaah ik was aan het zoeken maar vond het niet, bedankt voor de link :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#8 Geplaatst 22 augustus 2010 - 20:43

Aaaah... interieurtips...

Ik ga m'n mond houden ik ga m'n mond houden ik ga m'n mond houden :ha