Spring naar inhoud

- - - - -

Sollicitatiegesprek bij Vosse, Zwartje, "Ding" en Mormel

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 22 augustus 2010 - 22:46

:dancer: :dancer: :dancer: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :cheer: :cheer: :cheer: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :dancer: :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#17 Geplaatst 22 augustus 2010 - 23:15

:dancer: :cheer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :flower: :flower:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#18 Geplaatst 22 augustus 2010 - 23:23

:flower: Proficiat Lut, Rafke gaat een super leven tegemoet bij jullie. Hij is ook zo schattig. :heart:
Zeg kan je Mormel niet effe mee sprokkelen die vind ik ook zo mooi. :love:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 22 augustus 2010 - 23:25

catherine zei:

:flower: Proficiat Lut, Rafke gaat een super leven tegemoet bij jullie. Hij is ook zo schattig. :heart:
Zeg kan je Mormel niet effe mee sprokkelen die vind ik ook zo mooi. :love:

Ik mag zelfs niet meer teruggaan bij Vosse :cry: :cry: :cry: . Zwartje lag wat te lang in mijn armen denk ik :x . En ken je zo dat gevoel van vroeger: dat je je idool eindelijk ziet? Wel, dat gevoel had ik toen ik Zwartje zag :hart: :hart: :hart: .

Bewerkt door Joloka, 22 augustus 2010 - 23:26.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#20 Geplaatst 22 augustus 2010 - 23:37

Ik ga de komende nachten ook niet goed slapen denk ik ;) 't is toch spannend hé, het hele gedoe! Ik hoop maar dat ik woensdag rustig genoeg ga zijn. Voordat die poezen mij zien binnen komen en al paniek geraken van mijn "energie" :louche: (Lut? Zet jij ook bachbloesems klaar voor mij? :ha )

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#21 Geplaatst 22 augustus 2010 - 23:51

Proficiat Lut :heart: , ik had wel al een vermoeden hoor, maar ben blij voor Rafke en veel foto'kes hier natuurlijk zetten

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#22 Geplaatst 23 augustus 2010 - 00:30

Jamaar! Rafje zegt dat ie zijn eigen anticiperende topic bij de nieuwe katjes wil hebben. Hij vind t niet eerlijk anders :ha

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#23 Geplaatst 23 augustus 2010 - 05:56

Proficiat Lut :) :flower:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#24 Geplaatst 23 augustus 2010 - 06:51

Ik wist het als eerst :dancer:
Echt proficiat met de kleine donder.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 23 augustus 2010 - 07:24

Lies zei:

Ik wist het als eerst :dancer:
Echt proficiat met de kleine donder.

Ja he :LOL: :LOL: :LOL: .
En ik... heb dus bijna geen oog dicht gedaan (zucht). De Feliway zit er in, de rescue en de walnut zit in hun water,...

@Sarah: ik moet je nog eens van Dirk zeggen dat hij je zo dankbaar is :hug: :hug: :hug: . Enne... woensdag he: blijven ademen.... ;) . Je weet dat hier geblazen zal worden en gegromd, dat er hier haar in de lucht zal vliegen.... Klinkt simpel maar is niet zo gemakkelijk om mee te maken voor iemand die het nog niet meegemaakt heeft (en het waren hier steeds kittens die er bij kwamen dus ook voor mij is het nieuw).  Je zal het er heel erg moeilijk mee hebben en je afvragen of je er wel goed aan doet :hug: :hug: :hug: . En ik... zal Rafje heel hartelijk verwelkomen. Maar ik ga het wel de katjes zelf laten oplossen en er zo weinig mogelijk in tussen komen, ik zal rust proberen uitstralen naar de andere poezels.  En...hij  zal van in het begin gewoon tussen de groep worden gezet zodat ze elkaar kunnen leren kennen. Dus bekijk me dan aub niet als een harteloze poezenmoeder als je het moeilijk hebt :oops: . Ik ben me nu al aan het voorbereiden dat ik woensdag en donderdag in de zetel beneden zal slapen O:) . En updates krijg je zeker :thumb: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#26 Geplaatst 23 augustus 2010 - 07:26

:thumb: :thumb: :thumb:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 23 augustus 2010 - 07:56

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :duim: :duim: :loveshower: :cheer: :cheer: :dancer: :dancer:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#28 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:55

Ja ik weet dat er geblaas zal zijn enzo... dus ik probeer me erop voor te bereiden. Je denkt natuurlijk wel van doe ik het juiste enzovoorts. Zeker als hij dan zoals deze morgen zo enthousiast is om je te begroeten dat de douchedeur eraan moet geloven :ha

Maarja... ik zit met Zwartje, die hem niet moet hebben (gisternavond zat het er dik tegen omdat Rafje zowel met die muis, die banaan als de hengel wilde spelen. en Zwartje wilde dat niet, dat is van hem, of hij er nu mee speelt of niet, dus begon die aan te vallen, leuk hoor). En natuurlijk Rafje, die ergens moet zitten waar hij weet dat hij kan blijven wonen en geen schrik moet hebben van een oude gemene brompot :ha En voor mezelf... en dan vooral mijn allergie, die ik gewoon *poef* kan oplossen met een sibeertje maar die mij zal blijven lastig vallen met Rafje. Keuzes keuzes keuzes. Het is heel erg moeilijk, vooral ook omdat Rafje mij zelf gekozen heeft enzo. Maar wat moet dat moet, punt uit. Op de moment zelf denk je dan van boehoe, maar over een maandje zal ik wel zien waarom ik het gedaan heb, als zwartje ook weer beter in z'n sas is enzo ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 23 augustus 2010 - 11:55

Vosse zei:

Ja ik weet dat er geblaas zal zijn enzo... dus ik probeer me erop voor te bereiden. Je denkt natuurlijk wel van doe ik het juiste enzovoorts. Zeker als hij dan zoals deze morgen zo enthousiast is om je te begroeten dat de douchedeur eraan moet geloven :ha

Maarja... ik zit met Zwartje, die hem niet moet hebben (gisternavond zat het er dik tegen omdat Rafje zowel met die muis, die banaan als de hengel wilde spelen. en Zwartje wilde dat niet, dat is van hem, of hij er nu mee speelt of niet, dus begon die aan te vallen, leuk hoor). En natuurlijk Rafje, die ergens moet zitten waar hij weet dat hij kan blijven wonen en geen schrik moet hebben van een oude gemene brompot :ha En voor mezelf... en dan vooral mijn allergie, die ik gewoon *poef* kan oplossen met een sibeertje maar die mij zal blijven lastig vallen met Rafje. Keuzes keuzes keuzes. Het is heel erg moeilijk, vooral ook omdat Rafje mij zelf gekozen heeft enzo. Maar wat moet dat moet, punt uit. Op de moment zelf denk je dan van boehoe, maar over een maandje zal ik wel zien waarom ik het gedaan heb, als zwartje ook weer beter in z'n sas is enzo ;)

Zeg nog eens dat we hier op KS niet weten welk speelgoed Zwartje super vindt he :p :p :p . En die muis... dat was om Rafje voor te bereiden op het leven zonder levende muizen :heart: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#30 Geplaatst 23 augustus 2010 - 12:02

Ja maar met die levende muizen weet hij ook niet wat doen ze :ha
Een duif, een merel, dat lukt. Maar een muis? :x