Spring naar inhoud

- - - - -

Bijna bootje varen!!!

• Log in om te reageren
39 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:06

Hihi , ze denkt dat wij haar weg gaan brengen, maar ik ga daar gewoon stiekem mee heee, kruip wel in de koffer :d :d
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:10

Hier nog een jaloers iemand :d heel veel plezier gewenst, lekker genieten en veel foto`s maken he, zodat wij achteraf lekker kunnen meegenieten :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#18 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:38

Heel prachtig Lut, geniet er maar van samen met Bernard. Vergeet vooral geen kaartje te sturen. :duim:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#19 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:45

Wauw het ziet er prachtig uit ik kan bijna niet wachten op je foto verslag

zeer fijne boottocht gewenst en als wij flink moeten zijn jij ook flink zijn hé :lachen: :lachen:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:46

ramses zei:

als wij flink moeten zijn jij ook flink zijn hé :lachen: :lachen:

:engel: :engel: :engel:

:hoi: :hoi: :hoi:

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#21 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:56

heel veel plezier, Noorwegen lijkt mij prachtig, staat ook nog eens op mijn lijstje van dingen die ik wil zien.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 24 augustus 2010 - 19:38

Lijkt me een prachtige reis, veel plezier :dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 24 augustus 2010 - 19:43

Vorig jaar kregen we toch een update van welke kleding je ging meedoen enz? Zeg we zijn nieuwsgierig zunne wat je allemaal draagt op zo een cruise :oops: .

Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 24 augustus 2010 - 20:31

Ik ben JALOERS!!!

Och wat ben ik verliefd op Scandinavie... :heart:

We gaan elkaar wel kruisen, want vanaf 7 september zitten wij terug in Sverige :)

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:06

Joloka zei:

Vorig jaar kregen we toch een update van welke kleding je ging meedoen enz? Zeg we zijn nieuwsgierig zunne wat je allemaal draagt op zo een cruise :oops: .

Moet dat in detail zijn?? :catscratchhead ;)
Laat je niet op een verkeerde indruk krijgen door die tv-programma's over cruisen hoor! In het écht gaat het er véél rustiger aan toe!! Op tv tonen ze de chiquéés, de mensen die eruit springen en interessant willen doen!
Op zo'n cruise ben je echt volledig vrij wat je doet! Je doet aan zoveel uitstappen, optredens, en andere dingen mee als je zelf kiest.
In de aanlegplaatsen maken wij enkeld e interessante uitstappen, en aan boord eten we meestal waar het rustig was. We zoeken konstant leuke, mooie, rustige plekjes op waar we een boekske kunnen lezen, een spelleke spelen, babbelen of de natuur bewonderen! Zo'n plekskes zijn er in overvloed hoor!! Ik ben zelfs helemaal niet in één van de zwembaden geweest vorig jaar! Dit jaar ga ik wel eens van de jakuzi profiteren; niet omdat dat chique is, maar omdat de dokter dat aangeraden heeft voor mijn nek :duim:
Het énige wat een beetje speciaal is, is dat er wel degelijk 2 à 3 keer een avond in 't lang gepland is. Behalve in de vele restaurants doe je nog steeds aan wat je zelf wil hoor, maar in de restaurants zelf wordt dan wel geëist dat je in het lang bent; dit kan je uiteraard ook zo eenvoudig of extravagant doen als je zelf kiest. Als je mij een beetje kent, dan weet je dat het bij mij gewoon "gekleed" is ;)
Dit is trouwens wat ik meeneem voor die gelegenheden; ik had het ook al mee op die bedrijfsdagen in Londen (zie fotoalbum)
Geplaatste afbeelding

Voor de rest zitten er de gewone dingen in onze valiezen: shorts, lange broeken, een trui, kousen, t-shirts, ondergoed, en nog veel meer van dat moois! :lachen: ;) ! En natuurlijk ook enkele toffe kadootjes voor ons Janetje, omdat ze zo gastvrij en zo'n lieverd is :hug:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:19

Ik denk dat het heel prachtig gaat zijn.
Fijne reis gewenst.
Ben benieuwd naar de foto's achteraf.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:23

Super zeg. En een jacuzzi is helemaal niet sjiek. Da's gewoonweg genieten :oops: .
Ik zou gewoonweg verloren lopen op zo een groot cruiseschip (ik zou mijn gps nodig hebben :ha of bellen naar Dirk: zoet, ik zit hier ergens in het zwembad maar ik weet niet meer waar we slapen O:) ). Dus geniet er maar van en geef een dosis knuffels door aan Peter en Janet he :hug: :hug: :hug: .

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:32

:hoi: Dag Lutje, geniet er van, volgens mij gaat dat een fantastische vakantie worden, ben ook wel een beetje jaloers! :oops:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:37

Solotje zei:

:hoi: Dag Lutje, geniet er van, volgens mij gaat dat een fantastische vakantie worden, ben ook wel een beetje jaloers! :oops:

Kunnen wij met KS niet zo met een roeibootje achter varen? (de mannen roeien dan wel he) :oops:

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#30 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:40

Owww ik ga verwend worden zeg, en kadootjes en heel veel knuffels en het mooist vanal is dat ik Lut weer zie, ik verheug me er zo erg op, en wij gaan ze na zwaaien als de boot weg vaart, en natuurlijk maken wij dan foto's hihi zeg ik lekker de eersto's op ks van je vaklantie Lut hihi..
Geplaatste afbeelding