Spring naar inhoud

- - - - -

vakantie

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
akiray
akiray
  • 341 berichten

#1 Geplaatst 23 augustus 2010 - 14:30

ik vertrek op 1 september op vakantie, en ben terug de 18de
ik heb een vriend, die niet bij me woont, maar die wel alle dagen 1 keer zou kunnen  komen (en wat langer blijven op woensdag en in het weekend)

Nu zou ik liever een andere oplossing zoeken, omdat nu blijkt dat hij waarschijnlijk toch niet elke dag de toestemming krijgt om even te komen egten geven enzo.
Ik heb nog wel een vriendin die bereid is om dit alle dagen te doen maar das dan na haar werk effe binnen en buiten.

Ik heb gedacht om ze naar grootmoeder te doen, dfit mag, maar is ook niet ideaal, want  daar komen ze buiten en dit zijn ze niet gewoon, en ik wil ze niet kwijt natuurlijk, en grootmoeder heeft alzheimer.

een kattenhotel of pension had ik gedacht maar dat zal nu moeilijk liggen.
Ik had nog geld ervoor opzij gelegd door elke week een beetje te sparen.

Nu is er bij ons ingebroken en dat geld , en nog ander geld gestolen.

Ik had het financieel al niet zo goed, moet rekeningen van deze maand al doorschuiven naar volgende maand waardoor ik het volgende maand ook nog krapper zal hebben

Weten jullie misschien een niet te dure, maar goede oplossing zodat mijn schatjes niets te kort komen, en niet te veel stress hebben?

Want ik wil ze echt in goede handen laten, en mijn vriend en die vriendin kunnen onmogelijk voldoende tijd vrijmaken

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#2 Geplaatst 23 augustus 2010 - 14:53

voor mij woon je helaas te ver, anders wou ik je wel uit de nood helpen! misschien iemand anders van het forum die dicht woont?? succes met de zoektocht!
Geplaatste afbeelding

akiray
akiray
  • 341 berichten

#3 Geplaatst 23 augustus 2010 - 21:44

E niemand die lme een beetje raad kan geven?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 24 augustus 2010 - 19:16

Kan die vriendin en die vriend geen beurtrol maken zodat ze niet zelf dagelijks hoeven te komen, maar er toch dagelijks iemand langs komt ? Ik woon ook te ver, anders zou ik je gerust willen helpen. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 24 augustus 2010 - 20:05

Ik zou die 2 vrienden allebei laten komen

Nashota
Nashota
  • 17.976 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 24 augustus 2010 - 20:47

Ik zou het ook zo doen, je 2 vrienden laten komen, is misschien niet ideaal maar een kat is toch het liefste in z,n eigen huis, als je vriendin elke dag eten kan geven en de kattebak doen, en je vriend dan misschien minder vaak, maar wel een beetje langer aandacht geven komt dat wel goed denk ik. Bij je oma lijkt me geen goeie oplossing, als ze op een nieuwe plek naar buiten mogen zou je ze wel eens kwijt kunnen zijn.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#7 Geplaatst 25 augustus 2010 - 09:20

Ik ga ook die periode weg, mijn moeders katten komen hier heen (kennen onze katten en dat gaat goed) want we nemen mijn moeder mee op vakantie.
Om de dag komt er hier iemand een uurtje langs om de katten te verzorgen, en voor de rest hebben ze het hele huis en elkaar om zich te vermaken.
Ik ben hier misschien wat makkelijker in, wij gaan ook vaak een weekend weg en dan zetten we een grote bak voer neer, grote bak water en ze redden zich wel hoor, aandacht krijgen ze weer als we terug zijn.
Een pension is voor ons geen oplossing, met zoveel katten is dat gewoon te duur, en zo is het altijd goed gegaan.