Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn eerste zelfgemaakte doekje!

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#31 Geplaatst 24 augustus 2010 - 12:03

WhiteWitch zei:

Helaas heb ik de link van m'n blog en van m'n cupcakesite verwisseld gedeeltelijk verwisseld met elkaar. Mijn blog ( met oa veel quilts) is Poppedijne.
Ja, ik doe alles met de hand ook quilts van 250X250 cm! :x
Knippen, naaien,quilten, ja zelfs de bies aanzetten. Ik ben gek ik weet het maar het is zo rustgevend en je kan het overal doen ook in de zetel voor de tv ( mijn favoriete plek) of op het strand, het bos en de tuin. Voor mij is het dan ook genieten in plaats van werken.
Het quiltje met de autootjes op heb ik in ongeveer 4O uren gemaakt maar het heeft me met het huishouden en de kleindochter en zo wel een maand gekost om dat te realiseren.
Mijn stoffen koop ik rechtstreeks in de USA. Daardoor zijn ze zo goedkoop. Als je regelmatigd naait is dat echt lonend en voor de verzending en de invoer of zo moet je het niet laten als je de Belgische en Nederlandse prijzen ziet.

Maar heb je dan geen pijn aan je vingers? Ik doe zoveel mogelijk met het naaimachien omdat ik anders echt van die pijnlijke vingers krijg. En zo'n vingerhoedje vind ik belemmerend.

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#32 Geplaatst 24 augustus 2010 - 21:44

WhiteWitch zei:

Het quiltje met de autootjes op...

Die is zo leuk!

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:06

Smitten Kitten zei:

Maar heb je dan geen pijn aan je vingers? Ik doe zoveel mogelijk met het naaimachien omdat ik anders echt van die pijnlijke vingers krijg. En zo'n vingerhoedje vind ik belemmerend.
Ik maak ook quilts (zie fotoalbum), maar nog niet zo lang... Door het quilten en patchen kreeg ik eelt op mijn vingertoppen.  Nog raar of zelden heb ik pijn.  Ik gebruik bij het quilten wel een speciale vingerhoed.
Het is een verslaving! :trance: :oops:

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 27 augustus 2010 - 21:36

Veerle, ik gebruik al jaren leren vingerhoedjes aan de vinger waar ik mee naai en niets voor de vinger onder de quilt.

Dank je voor het compliment, Sara
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/