Spring naar inhoud

- - - - -

KS Party II - Vervoer

• Log in om te reageren
212 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#136 Geplaatst 25 augustus 2010 - 21:33

Smitten Kitten zei:

Voor zij die nog op zoek zijn naar vervoer anders hier eens kijken of je geen buurtbewoner kan aanporren :ha
Kattensite-forum - Membermap
Maar niet iedereen staat erop geloof ik..

:ha Dat is nu eens een goed idee! :thumb:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#137 Geplaatst 25 augustus 2010 - 21:35

Offf... de zoekfunctie gebruiken "zoeken op berichten" en dan je woonplaats :ha

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#138 Geplaatst 25 augustus 2010 - 21:37

brithany zei:

Is er een mogelijkheid dat we eventueel als we gaan bij iemand kunnen overnachten??

:trance: tis nog geen uurke rijden van rotterdam naar antwerpen das toch wel te doen???? :catscratchhead

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#139 Geplaatst 25 augustus 2010 - 21:37

Smitten Kitten zei:

Voor zij die nog op zoek zijn naar vervoer anders hier eens kijken of je geen buurtbewoner kan aanporren :ha
Kattensite-forum - Membermap
Maar niet iedereen staat erop geloof ik..

Heel goed idee ,slim bekeken :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#140 Geplaatst 25 augustus 2010 - 21:38

garnet zei:

Heel lief dat je het voorstelt :) , maar ik heb eens gekeken en ik moet 2 bussen nemen om in vilvoorde te geraken (met maar enkele minuten om over te stappen) en s'avonds zijn er geen nachtbussen om terug thuis te geraken.

Weet je, ik heb nagedacht en we komen je wel halen :) dan kan ik je schatten eens knuffelen als dat mag...

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#141 Geplaatst 25 augustus 2010 - 21:43

Brenda... zei:

jaja de auto zit vol :) sorry voor de rest :) kiki we gaan er een dikke party van maken he :)

joepie!!! ik hoor daar ook bij :cheer:

:dancer:

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#142 Geplaatst 25 augustus 2010 - 21:57

Is er iemand in de buurt die een ommetje wil maken tot Tongeren? Brenda's taxi zit al vol........ Ik wil zo graag mee :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#143 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:09

Dames, dames, wat is dat hier voor een kiekenskot zeg :trance: .
Mag ik aub nog eens mijn poezels knuffelen en al mijn pb'tjes beantwoorden?

Ok, hier gaan we dan: Ten eerste, Dirk zal bob moeten zijn want ik wil me amuseren (goed geprobeerd Lutje maar je weet dat je uiteindelijk toch zelf zal moeten rijden O:) ).
Ten tweede: Dirk drinkt inderdaad graag eens een nieuw biertje en dan vooral een streekbiertje en dankzij de poezels heeft hij er toch al een paar leren kennen :ha . Vosse, ik wist dat ik iets vergeten was :wall: :wall: :wall:
Ten derde: als jullie zo verder doen, mag er niemand meerijden :p :p :p
Ten vierde: normaal gezien kunnen jullie met 3 van achter zitten. Da's dus Bibie, Aldhissla en nog iemand. Ik weet niet of Aldhissla haar vriend mee gaat? Zo ja, dan zit de auto vol. Zo nee: dan is er nog een plaatsje over. Maar... ik ga nog even proberen om ons Lutje toch te overhalen om mee te komen en dan kan zij misschien mee rijden :oops: . Indien zij toch niet gaat, is er nog een plaatsje over.
Er kan nog een plaatsje over zijn, als Dirk dan toch niet gaat. Maar dat weet ik dus nu nog niet O:) .
Ten vijfde: Tiny woont hier ook in de buurt dus als iemand van jullie haar kan overhalen om ook te komen... hebben we nog vervoer :ha . Anja, probeer jij eens please?
En ten zesde: ben ik alweer vergeten :a :a :a

Geplaatste afbeelding

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#144 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:11

Jep, Tiny moet ook vind ik. Dan is er voor niemand een probleem hier. Als het echt niet anders kan pak ik trein hoor.
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#145 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:25

Bibie zei:

:ha Nog een jarige! Ik verjaar de 19e :) . We kunnen er gewoon één grote verjaardagsparty van maken :cheer: Leuk dat jullie ook komen :thumb: Hopelijk kan je Simon overtuigen!

Ik verjaar 5 december, dat is er ook dicht bij hé :d :cheer:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#146 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:30

Sarina_ zei:

Ik verjaar 5 december, dat is er ook dicht bij hé :d :cheer:

en ik op 18 december ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#147 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:33

Joloka zei:

Dames, dames, wat is dat hier voor een kiekenskot zeg :trance: .
Mag ik aub nog eens mijn poezels knuffelen en al mijn pb'tjes beantwoorden?

Ok, hier gaan we dan: Ten eerste, Dirk zal bob moeten zijn want ik wil me amuseren (goed geprobeerd Lutje maar je weet dat je uiteindelijk toch zelf zal moeten rijden O:) ).
Ten tweede: Dirk drinkt inderdaad graag eens een nieuw biertje en dan vooral een streekbiertje en dankzij de poezels heeft hij er toch al een paar leren kennen :ha . Vosse, ik wist dat ik iets vergeten was :wall: :wall: :wall:
Ten derde: als jullie zo verder doen, mag er niemand meerijden :p :p :p
Ten vierde: normaal gezien kunnen jullie met 3 van achter zitten. Da's dus Bibie, Aldhissla en nog iemand. Ik weet niet of Aldhissla haar vriend mee gaat? Zo ja, dan zit de auto vol. Zo nee: dan is er nog een plaatsje over. Maar... ik ga nog even proberen om ons Lutje toch te overhalen om mee te komen en dan kan zij misschien mee rijden :oops: . Indien zij toch niet gaat, is er nog een plaatsje over.
Er kan nog een plaatsje over zijn, als Dirk dan toch niet gaat. Maar dat weet ik dus nu nog niet O:) .
Ten vijfde: Tiny woont hier ook in de buurt dus als iemand van jullie haar kan overhalen om ook te komen... hebben we nog vervoer :ha . Anja, probeer jij eens please?
En ten zesde: ben ik alweer vergeten :a :a :a
:LOL: Ik zal proberen, ik weet niet of het mij gaat lukken he.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#148 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:35

Solotje zei:

:LOL: Ik zal proberen, ik weet niet of het mij gaat lukken he.

Ik ben ook aan het proberen he (en we kunnen het nog eens live ook doen dus hou maar een plaatsje vrij voor die 2 :x ).
Och ja, ik word er bijna 21 (ook in die periode) :cheer: :dancer: :cheer:

Bewerkt door Joloka, 25 augustus 2010 - 22:36.

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#149 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:42

Mijn vriendlief gaat dus normaal gezien niet mee (anders ging ik wel zelf met de auto) want hij heeft geen zin in een bende giebelende kattenvrouwen zei hij. :oops: :ha

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#150 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:55

Lutje, mocht Simon niet willen meegaan, mag ik dan anders meerijden? :oops:

Hij zit nu al alsmaar te zagen dat hij niets gaat mogen drinken enz en ik heb geen zin in om de hele tijd naar zijn gezaag te moeten luisteren :ha
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: