Spring naar inhoud

- - - - -

KS Party II - Vervoer

• Log in om te reageren
212 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#151 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:20

Ja dat weet ik ook wel, alleen Peter wil met een feestje ook graag zijn biertje drinken en ik rij geen auto op de snelweg vandaar mij vraag dus het :catscratchhead is nu ook weer begrijpelijk niet dan :trance: :trance:

miranda zei:

:trance: tis nog geen uurke rijden van rotterdam naar antwerpen das toch wel te doen???? :catscratchhead

Bewerkt door brithany, 25 augustus 2010 - 23:21.

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#152 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:25

brithany zei:

Ja dat weet ik ook wel, alleen Peter wil met een feestje ook graag zijn biertje drinken en ik rij geen auto op de snelweg vandaar mij vraag dus het :catscratchhead is nu ook weer begrijpelijk niet dan :trance: :trance:

Ah maar er zijn ook langzaamrijwegen :x

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#153 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:26

Spanishke zei:

Lutje, mocht Simon niet willen meegaan, mag ik dan anders meerijden? :oops:

Hij zit nu al alsmaar te zagen dat hij niets gaat mogen drinken enz en ik heb geen zin in om de hele tijd naar zijn gezaag te moeten luisteren :ha

Het kan zijn dat Lut toch meegaat dus ik hou haar plaats voorlopig nog vrij. Sorry voor de anderen :hug: . Maar ik begin me toch ook serieus af te vragen of Dirk dat zal zien zitten met al die vrouwen in een auto :ha . Nu ligt hij al in zijn bed en hij heeft een paar drukke dagen voor de boeg maar dit weekend spreek ik er nog eens over, ok?

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#154 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:27

brithany zei:

Snap ik hoor. Maar als wij rijden, mogen we ook niet drinken (of toch heel weinig. Lap, daar gaan mijn cocktails) en we moeten ook nog 40 minuten rijden, als het niet meer is :oops: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#155 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:30

Smitten Kitten zei:

Voor zij die nog op zoek zijn naar vervoer anders hier eens kijken of je geen buurtbewoner kan aanporren :ha
Kattensite-forum - Membermap
Maar niet iedereen staat erop geloof ik..

Nee, inderdaad, ik geraak er maar niet op :cry:
Heb al meerdere pogingen gedaan, maar het wil maar niet lukken...
Zal het eens met Firefox proberen, misschien een Safari probleempje?

Edit: dat ik daar niet eerder aan gedacht heb, het is gelukt via Firefox :dancer:

Bewerkt door haemoglobine, 25 augustus 2010 - 23:36.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#156 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:33

Ja Lut, beetje jammer weer hahaah, heb dirk het beter bekeken lolllll,en Peter wilde zijn biertje drinken met Dirk , ze kunnen nu geen coctails voor proeven hahaha..

Maar Peter gaat geen risico nemen vanuit Belgie door iets te drinken , en hij heb zoiets als ik een feestje heb vind ik het ook leuk om wat te drinken en als ik dan niet kan rijden dan ben ik afhanklijk van hem..

We kunnen altijd nog in de goot ga :d an liggen :d

Joloka zei:

Snap ik hoor. Maar als wij rijden, mogen we ook niet drinken (of toch heel weinig. Lap, daar gaan mijn cocktails) en we moeten ook nog 40 minuten rijden, als het niet meer is :oops: .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#157 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:35

brithany zei:

Ja Lut, beetje jammer weer hahaah, heb dirk het beter bekeken lolllll,en Peter wilde zijn biertje drinken met Dirk , ze kunnen nu geen coctails voor proeven hahaha..

Maar Peter gaat geen risico nemen vanuit Belgie door iets te drinken , en hij heb zoiets als ik een feestje heb vind ik het ook leuk om wat te drinken en als ik dan niet kan rijden dan ben ik afhanklijk van hem..

Misschien dat er dan nog anderen gaan bijliggen :ha :ha :ha . Mens toch, ik was beter ook met het openbaar vervoer gegaan :a . Maar een cocktailke zal toch wel mogen he?
Kan je niet ergens in de buurt logeren waar het goed is en toch betaalbaar? Komop, nog een extra taak voor onze organisatoren :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#158 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:36

brithany zei:

Ik zal mijn mama,papa,zus en broer voor een nachtje het huis uit sturen.
Dan kunnen jullie hier slapen :lachen:
(is maar een klein stukje verder O:) )

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#159 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:37

MZ_forever zei:

Hebben jullie dan een goot in huis? O:)

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#160 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:41

Dat is dus ook de reden dat Simon zo hard twijfelt omdat hij dan ook graag eens iets drinkt. Denk dat er nog mensen zijn met dat probleem..?
Mocht ik zelf al een rijbewijs hebben, had ik wel Bobette willen zijn. Ik heb niet echt alcohol nodig om mij te amuseren, hoewel een cocktail wel kan smaken :)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#161 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:41

Jaaa open huis bij emille , overnachting met ontbijt en poezenknuffels hihi, dat ga ook de volgende dag gezellig worden, aai Lut  kan ook haar coctails gaan nemen hahaha..

MZ_forever zei:

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#162 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:43

brithany zei:

Jaaa open huis bij emille , overnachting met ontbijt en poezenknuffels hihi, dat ga ook de volgende dag gezellig worden, aai Lut kan ook haar coctails gaan nemen hahaha..

:lachen: :lachen: :lachen:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#163 Geplaatst 25 augustus 2010 - 23:53

Ga je mee in de goot slapen hahahah Simon word heel gezellig dan loll..

Spanishke zei:

Dat is dus ook de reden dat Simon zo hard twijfelt omdat hij dan ook graag eens iets drinkt. Denk dat er nog mensen zijn met dat probleem..?
Mocht ik zelf al een rijbewijs hebben, had ik wel Bobette willen zijn. Ik heb niet echt alcohol nodig om mij te amuseren, hoewel een cocktail wel kan smaken :)

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#164 Geplaatst 26 augustus 2010 - 00:00

brithany zei:

Jaaa open huis bij emille , overnachting met ontbijt en poezenknuffels

Hotel Emilie :lachen:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#165 Geplaatst 26 augustus 2010 - 00:02

mensenlief ik kan die partytopics dus écht niet bijhouden :ha

wij gaan dus ook, maar ik hoop eigenlijk met het openbaar vervoer te kunnen gaan. kwestie van dat het zo een miserie is met parkeren. en stel dat ik nu géén vrij kan krijgen op de datum van de ks party dan kunnen we de auto niet meer parkeren want dan ben ik pas om half acht thuis...

moesten we alsnog met de wagen gaan hou ik jullie op de hoogte. maar ik ben wel flink aant studeren eh mannekes :p dat kan dus met enige vertraging gaan allemaal

Geplaatste afbeelding