Spring naar inhoud

- - - - -

KS Party II - Vervoer

• Log in om te reageren
212 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#166 Geplaatst 26 augustus 2010 - 00:05

Joloka zei:

Hebben jullie dan een goot in huis? O:)

Net als de Aristocats een nachie in de goot :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#167 Geplaatst 26 augustus 2010 - 00:08

zeg, kan je ook parkeren aan het station in berchem? je hebt daar die ondergrondse, maar naast de single heb je daar ook bovengrondse parkings niet? zijn die ook betalend?

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#168 Geplaatst 26 augustus 2010 - 00:10

Sihirci zei:

Net als de Aristocats een nachie in de goot :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Gooo ik wil jou zo graag een keertje irl zien O:) je lijkt me een interessante persoonlijkheid, al heb ik geen idee van je leeftijd, je klinkt altijd zo jong maar dan ben je plots bezig over je kindertijd: jaren 50... :p

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#169 Geplaatst 26 augustus 2010 - 00:25

Aldhissla zei:

Gooo ik wil jou zo graag een keertje irl zien O:) je lijkt me een interessante persoonlijkheid, al heb ik geen idee van je leeftijd, je klinkt altijd zo jong maar dan ben je plots bezig over je kindertijd: jaren 50... :p

Lijkt me zoooooooo gaaf jou ook in het ecchie te zien :d :d :d

Ik ben 58 jaartjes jong :LOL: :LOL: :LOL: Ouwe doos he :LOL: :LOL: :LOL:

Je bent zo jong jij je voelt, toen ik twintig was voelde ik me vaak tachtig :o

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#170 Geplaatst 26 augustus 2010 - 00:26

Sihirci zei:

Lijkt me zoooooooo gaaf jou ook in het ecchie te zien :d :d :d

Ik ben 58 jaartjes jong :LOL: :LOL: :LOL: Ouwe doos he :LOL: :LOL: :LOL:

Je bent zo jong jij je voelt, toen ik twintig was voelde ik me vaak tachtig :o

kan ik van meespreken ^^ ik val bijna uit elkaar met mn rugklachten, knieklachten, elleboogpijnen en sinusproblemen :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#171 Geplaatst 26 augustus 2010 - 04:59

sarahtje zei:

Weet je, ik heb nagedacht en we komen je wel halen :) dan kan ik je schatten eens knuffelen als dat mag...

Natuurlijk mag je mijn poezels komen knuffelen dan :) , een hele dikke merci :flower:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#172 Geplaatst 26 augustus 2010 - 06:14

brithany zei:

Ja dat weet ik ook wel, alleen Peter wil met een feestje ook graag zijn biertje drinken en ik rij geen auto op de snelweg vandaar mij vraag dus het :catscratchhead is nu ook weer begrijpelijk niet dan :trance: :trance:

Echt ver is het inderdaad niet, wij hebben hier weken dat we dagelijks heen en weer naar Rotterdam moeten van Berchem... maar ja, als je in de drank wilt vliegen is het iets anders :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#173 Geplaatst 26 augustus 2010 - 06:18

wea zei:

zeg, kan je ook parkeren aan het station in berchem? je hebt daar die ondergrondse, maar naast de single heb je daar ook bovengrondse parkings niet? zijn die ook betalend?

Heb het eens opgezocht en je kan daar op zaterdagen blijkbaar parkeren voor 5 euro voor een hele dag. Dat valt wel goed mee he?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#174 Geplaatst 26 augustus 2010 - 06:55

Joloka zei:

Misschien dat er dan nog anderen gaan bijliggen :ha :ha :ha . Mens toch, ik was beter ook met het openbaar vervoer gegaan :a . Maar een cocktailke zal toch wel mogen he?
Kan je niet ergens in de buurt logeren waar het goed is en toch betaalbaar? Komop, nog een extra taak voor onze organisatoren :thumb:

In de buurt zijn er veel B&B's. Prijzen daar zijn naar mijn mening zeer schappelijk: 55-70 euro voor een tweepersoonskamer. En ' smorgens natuurlijk een lekker en uitgebreid ontbijtje mjam!

En dan plak je er de volgende dag gewoon een dagje Antwerpen aan vast. Op zondag is er altijd nog wel wat te doen ;)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#175 Geplaatst 26 augustus 2010 - 06:59

Ik kom ook met de auto. Nu met de werken op de E40 is dat zéker een uur (fileee). Dat vind ik nog niet zo erg, maar dat terug komen 's avonds/'s nachts :trance: En zeker omdat de meeste lichten op de autostrade dan uit zijn

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#176 Geplaatst 26 augustus 2010 - 07:04

Ha, heb nu zelf zitten kijken op websites van B&B's en heb ik zelf zin om daar te gaan slapen en ontbijten. Ware het niet dat ik om de hoek woonde... :ha

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#177 Geplaatst 26 augustus 2010 - 07:11

:ha :ha Hanne, ja volgende keer dan KS-Party in Leuven he! Dan organiseer ik wel een stadsspel!! :twisted: :twisted:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#178 Geplaatst 26 augustus 2010 - 07:21

Frances zei:

:ha :ha Hanne, ja volgende keer dan KS-Party in Leuven he! Dan organiseer ik wel een stadsspel!! :twisted: :twisted:

Ik denk dat het grotendeels bepaald is door de omschrijvingen van het ontbijt. :h Dingen als zelfgemaakt versgebakken brood, vers sap, koffietje enz mmm. En daarbij de foto's van de mooie kamers stijl Cogels-Osylei met die grote zachte bedden met van dat versgewassen wit bedlinnen waar ik zo in zou willen neerploffen :heart:

Enfin, ik ben gewoon nog moe (moest er vandaag vroeg uit :( ) en heb hongerrrrr :ha

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#179 Geplaatst 26 augustus 2010 - 07:42

Smitten Kitten zei:

Ik denk dat het grotendeels bepaald is door de omschrijvingen van het ontbijt. :h Dingen als zelfgemaakt versgebakken brood, vers sap, koffietje enz mmm. En daarbij de foto's van de mooie kamers stijl Cogels-Osylei met die grote zachte bedden met van dat versgewassen wit bedlinnen waar ik zo in zou willen neerploffen :heart:

Enfin, ik ben gewoon nog moe (moest er vandaag vroeg uit :( ) en heb hongerrrrr :ha

Okééé ssshht :LOL:
ik ook Hanne, ik ga zodadelijk vertrekken naar Diepenbeek. Wish me luck!!!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#180 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:27

Smitten Kitten zei:

Heb het eens opgezocht en je kan daar op zaterdagen blijkbaar parkeren voor 5 euro voor een hele dag. Dat valt wel goed mee he?

Maar de parking achter mijn hoek is dichter en gratis ;)