Spring naar inhoud

- - - - -

KS Party II - Vervoer

• Log in om te reageren
212 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 24 augustus 2010 - 20:22

Niemand die Aalst passeert? :8

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:24

clyde zei:

arme lut :hug: :hug: :hug: lut vorig jaar deed je het fantastisch !!!! ik besliste op een uur tijd de trein te nemen en jij had direct een plaatsje voor te slapen voor me
sorry hoor maar moet dit echt zo ! ocharme lut , en hanne ik begrijp dat het snel moet gaan maar is dan toch logisch dat er mensen een reactie of opmerking overmaken ...
En dan komt daar zo een opmerking terug :s
mijn goesting is in ieder geval over

Komaan he... het was volgens mij helemaal niet de bedoeling van Hanne om zo over te komen, dat zegt ze toch ook ;) , ik wil zo graag happy faces, please?  :8

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:32

Smitten Kitten zei:

Zeg Lut... Ik heb je wel helemaal niet zitten uitschelden he. Ik vertel gewoon van mijn perspectief dat we gewoon niet voor iedereen goed kunnen doen. Dus geen nood om er zo'n drama van te maken.....

Nee?? Lees dan AUB nog eens die eerste reaktie van mij opnieuw, en vraag je eensa f waar ik daar ergens een drama aan het maken ben. Lees dan ook nog eens jouw reaktie daarop.
Hopelijk helpt dit een beetje...........
Ik had het énkel over het zo vlug afsluiten van die poll, en dat was het.......... :cry:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#34 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:38

Lut zei:

Nee?? Lees dan AUB nog eens die eerste reaktie van mij opnieuw, en vraag je eensa f waar ik daar ergens een drama aan het maken ben. Lees dan ook nog eens jouw reaktie daarop.
Hopelijk helpt dit een beetje...........
Ik had het énkel over het zo vlug afsluiten van die poll, en dat was het.......... :cry:

Lut wat moet ik daar nog op zeggen? Kijk als jij het niet los kan laten dan kan jij het niet los laten. Ik ga hier nu niet zitten quoten wat jij hebt gezegd en wat ik heb gezegd. Ik weet alleen dat ik jou niet heb zitten uitschelden voor wat dan ook. Heb vandaag meerdere privéreacties gekregen die datzelfde zeggen. Maar als je wilt lezen wat je wilt lezen dan kan ik daar niets aan veranderen. Ik heb hier nu al meermaals uitgelegd van waar die reactie kwam. Als je er een punt van wilt blijven maken en de sfeer hier in het topic onder het vriespunt wilt houden doe dan vooral verder, maar ik ga er gewoon niet meer op reageren.
Nogmaals wij willen er gewoon een gezellige bijeenkomst van maken en doen daar achter de schermen dan ook heel hard ons best voor en we beseffen heel goed dat we niet voor iedereen goed kunnen doen, maar op deze manier is het echt niet leuk meer voor ons hoor.

Dus als je nog wilt klagen over hoe ontzettend hard ik je heb zitten uitschelden doe dat dan aub buiten dit topic om. En als de modjes vinden dat ik je heb zitten uitschelden dan zouden ze me echt wel op de vingers tikken overigens. Pixel heeft in andere topics al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat mensen uitschelden op dit forum niet toegelaten wordt.

Bewerkt door Smitten Kitten, 24 augustus 2010 - 22:38.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 24 augustus 2010 - 22:59

Smitten Kitten zei:

Lut wat moet ik daar nog op zeggen? Kijk als jij het niet los kan laten dan kan jij het niet los laten. Ik ga hier nu niet zitten quoten wat jij hebt gezegd en wat ik heb gezegd. Ik weet alleen dat ik jou niet heb zitten uitschelden voor wat dan ook. Heb vandaag meerdere privéreacties gekregen die datzelfde zeggen. Maar als je wilt lezen wat je wilt lezen dan kan ik daar niets aan veranderen. Ik heb hier nu al meermaals uitgelegd van waar die reactie kwam. Als je er een punt van wilt blijven maken en de sfeer hier in het topic onder het vriespunt wilt houden doe dan vooral verder, maar ik ga er gewoon niet meer op reageren.
Nogmaals wij willen er gewoon een gezellige bijeenkomst van maken en doen daar achter de schermen dan ook heel hard ons best voor en we beseffen heel goed dat we niet voor iedereen goed kunnen doen, maar op deze manier is het echt niet leuk meer voor ons hoor.

Dus als je nog wilt klagen over hoe ontzettend hard ik je heb zitten uitschelden doe dat dan aub buiten dit topic om. En als de modjes vinden dat ik je heb zitten uitschelden dan zouden ze me echt wel op de vingers tikken overigens. Pixel heeft in andere topics al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat mensen uitschelden op dit forum niet toegelaten wordt.

Is bij deze genoteerd!!! Je mag mijn deelname schrappen!!!
Stom he, ik had excuses verwacht, wat een idee!!

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#36 Geplaatst 24 augustus 2010 - 23:26

Lut zei:

Is bij deze genoteerd!!! Je mag mijn deelname schrappen!!!
Stom he, ik had excuses verwacht, wat een idee!!

Hoi Lut,

ik heb die reactie nu vijf maal doorgenomen en zie echt niet waar je zo boos om bent, zou je aub willen aanhalen wat er in staat dat jou zo boos heeft gemaakt? Misschien lees ik er wel overheen :oops:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 24 augustus 2010 - 23:48

Nou deze reactie moest er toch niet meer komen Lut, ik begrijp er eigelijk niets meer van!
Trouwens ik zie eigelijk niet waar dat Hanne je heeft uitgescholden!

Ik vind het eigelijk heel spijtig dat dit topic zo verziekt wordt, echt waar!!!

Als er hier nog verder wordt over gediscussieerd dan verwijder ik gewoon jullie berichten!

En nu gaan we gewoon verder, ik laat het feestje echt niet verknoeien door zo'n stom misverstand!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 24 augustus 2010 - 23:58

Sorry, maar als "verlegen muurbloempje" ga ik toch ook even iets zeggen. :oops: O:)

Ik vind dat degene die echt willen komen die dag, zich er wel naar zullen schikken. 1 dag die nog zover in de toekomst ligt, moet toch mogelijk zijn. Dus wie wil komen, komt, wie echt niet kan, spijtig, maar een volgende keer zal het dan zeker en vast wel lukken.

Ik moet mij ook schikken, ik moet ook plannen, afspraken verleggen, zagen tegen mijn vriend om mee te gaan, andere mensen teleurstellen die op die dag samen mijn verjaardag wouden vieren, ons weekendje zee verplaatsen, naar mijn baas sturen dat hij mij aub dat weekend niet inplant om te werken enz . Sorry, hoge bomen vangen veel wind, maar ik heb alvast heel veel respect voor Anja en Hanne die hier hun tijd en moeite willen insteken om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Bewerkt door Spanishke, 24 augustus 2010 - 23:59.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#39 Geplaatst 25 augustus 2010 - 00:13

Wat een geruzie plots :catscratchhead

Het is heel simpel he: de datum is zo snel vastgelegd omdat we dat nou eenmaal praktisch moesten doen. 27 november is ook niet mijn ideale dag van de twee. Ik ben jarig de week erop en wilde dan mijn verjaardagsfeestje te doen. Dan doe ik het wel het weekend erop ofzo.

Iedereen is in ieder geval enorm welkom op de tweede KS party, we gaan er een enorm fijn feestje van maken. Hanne, Anja en ik zijn al goede vorderingen aan het maken dus ik heb er vertrouwen in dat het heel gezellig zal worden :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#40 Geplaatst 25 augustus 2010 - 00:18

Ja veel geruzie en waarover?????????

Top dat jullie zoveel werk verzetten en ik kom graag als het mag :x

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 25 augustus 2010 - 00:20

Oh ja, natuurlijk Vosse nog vergeten, sorry :flower: :oops:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#42 Geplaatst 25 augustus 2010 - 00:25

Ja ik moest even de nadruk leggen op mezelf he :p :ha

Maar serieus, we willen er gewoon een fijn feestje van maken. En onze excuses als de data niet voor iedereen past, de locatie niet voor iedereen goed is, de activiteit mss niet voor iedereen is weggelegd.

Er is altijd de mogelijkheid om zelf iets op poten te zetten als je het allemaal helemaal anders zou zien. Het is net fijn om regelmatig een activiteit te hebben, die dan steeds anders is, en dat hoeft daarom ook niet altijd met 100% dezelfde groep te zijn.

't is een feestje hé. 't is fun, 't is plezier maken en genieten van elkaars gezelschap :) oeh, en ondertussen nog goodies winnen met je uitgebreide KS-kennis :ha

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#43 Geplaatst 25 augustus 2010 - 00:34

JAAAAAAAAAAA we gaan er een poezelige kattendag van maken :dance: :jump: :miauw: :catyawn :catscratch :fishbowl :blackcat :catattackball :catrollover :catsleepy :eat :kitty :kboe :eat2 :
proost: :proost: :proost: :proost:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 25 augustus 2010 - 07:51

Ik heb me lang ingehouden, heb er niet van geslapen en wil toch ook reageren (ook al trap ik hiermee misschien op sommige tenen en zijn er mensen die ik heel graag heb, die zich zullen afvragen of ik misschien te lang in de zon gelegen heb en misschien ook boos op me zullen zijn. Maar dat is dus helemaal niet de bedoeling :hug: ).
Ik heb dit topic gelezen, nog eens gelezen, nagelezen, van achter naar voor, van voor naar achter en... ik snap er niets meer van.
OK, het is volle maan geweest en dan zijn we emotioneler, het heeft hard gewaaid en daardoor zijn we ook onrustiger...
Het is hier een forum en wat er geschreven wordt, is schrijftaal. Schrijftaal die je meestal vanuit je eigen standpunt leest, wat normaal is. Maar schrijftaal wordt geschreven vanuit het oogpunt van de schrijver en als je die niet ziet (zoals bij spreektaal waarbij je oogcontact hebt met de ander en waarbij je kan navragen bij de ander of je het goed begrepen hebt), is het soms heel moeilijk om die juist te verstaan, te begrijpen,....
Anja, Hanne en Vosse willen iets organiseren voor een grote groep mensen, want KS heeft nu eenmaal heel veel leden. Er wordt een poll gestart met de vraag wie wil meedoen, een volgende poll met data,.... OK, die poll heeft er niet zo lang gestaan en niet iedereen heeft kunnen reageren (niet iedereen komt dagelijks op KS of moet nog even nadenken of overleggen) maar ze moeten wel vlug beslissen omdat ze die zaal zo vlug mogelijk moeten vastleggen. Vorig jaar was het bij Lut thuis en ik vind het nog steeds fantastisch van haar  dat dat mocht en ik besef heel goed dat het voor haar heel zwaar was om er zoiets super van te maken :hug: :hug: :hug: . Dus Lut en Bernard: nog eens hartelijk bedankt voor alles. Jullie zijn fantastische mensen die jullie huis open hebben gesteld voor een horde KS'ers (waarvan sommigen, zoals ik, zelfs de keuken hebben overgenomen :a ).
Ik weet ook dat het vorig jaar heel moeilijk was om iemand te vinden die het bij zich thuis wou laten doorgaan. Dus met die ervaring, hebben ze ervoor geopteerd om het in een zaal te laten doorgaan en moet er rekening gehouden worden met de mogelijke data.
Zoals Spanishke aanhaalt: niet iedereen zal kunnen komen of moet daar mogelijke of onmogelijke dingen voor doen. Nu kan je zeggen: ja, ze spreekt weer voor zichzelf want zij kan wel gaan. Neen, was dit niet zo geweest, zou ik het wel jammer gevonden hebben en het ook gezegd hebben, maar dan was het zo. En dan zou ik achteraf genoten hebben van de foto's en de verhalen.
Er zijn nog anderen die dingen georganiseerd hebben waar ik niet bij kon zijn, en dan is dat zo.
Ok, en nu even over wat er geschreven is: Sorry voor Lut en anderen: maar als ik lees wat Hanne heeft geschreven, en het nog eens lees en nog eens lees dan vind ik niet dat Hanne iets verkeerd heeft gezegd. Ze doen er heel veel voor en als er dan een aantal mensen minder positief reageren, dan kan het even zwaar worden en kan er plots iets uit je toetsenbord vloeien dat een ander (vanuit zijn/haar oogpunt-lees mijn uitleg hierboven ivm schrijftaal) heel zwaar op de maag valt. En dit terwijl het niet zo bedoeld was. Probeer alles eens op een rustige manier te lezen en te herlezen, en dan zal je zien dat Lut zich niet aangevallen hoeft te voelen. Ik denk dat het ligt aan het volgende: "Kijk als jij het beter kan, een datum kan vinden waar iedereen mee tevreden is, een zaaltje kan vinden dat goedkoop is, dat nog beschikbaar is, goed bereikbaar is en waar we zelf hapjes mogen meenemen, laat het dan vooral weten! En anders, probeer dan toch aub te begrijpen dat wij hier vrijwillig onze moeite in steken en echt ons best aan het doen zijn maar dat het er voor ons niet prettiger op wordt als mensen gaan zitten stampvoeten van "Ik wil! Ik wil!"
". Maar dat kan je toch weer op verschillende manieren interpreteren? Het kan gewoon gezegd worden: kijk als jij het beter kan.... Het kan ook op een harde manier gezegd worden: Kijk, als jij het beter kan.... (snappen jullie wat ik wil zeggen?).

Dus aan diegenen die het er nu moeilijk mee hebben: laat het aub even zinken en probeer even met me mee te denken, please....

KS is een groot forum, met heel veel leden, met sommigen kom je direct overeen, met anderen minder. Het is ook normaal dat je niet altijd akkoord gaat met een ander zijn/haar mening. Ik geef het eerlijk toe, er zijn hier ook mensen waarbij ik mijn haar voel recht komen als die iets schrijven en anderen hebben dat heel waarschijnlijk ook bij mij. Om daarvoor niet naar de KS party te gaan, vind ik geen reden (maar dat moet je voor jezelf uitmaken he). Er zullen genoeg mensen zijn waar je je wel goed bij voelt. En misschien zullen er mensen zijn waarvan je op het forum denkt: dat wordt mijn maatje en waarvan je in het echt zegt: Och my god.... En omgekeerd. Plus je bent niet verplicht om met iedereen te babbelen he, het is geen dating-avond (maar je kan je wel proberen open stellen voor mensen).

Ik wou waarschijnlijk nog zoveel meer zeggen en ben dingen vergeten of heb dingen misschien anders gezegd dan ik oorspronkelijk wou zeggen... maar het belangrijkste heb ik proberen zeggen op een rustige manier. Aan diegenen die het hier moeilijk mee hebben, stuur me aub een pb zodat we het op een rustige manier kunnen uitpraten. Ik sta open voor iedereen en wil naar iedereen luisteren, zonder mijn mening op te dringen. :hug: :hug: :hug: . Je mag me per pb echt alles zeggen, hoe je over me denkt, je mag je zelfs boos maken op mij maar laat onze vriendschap hierdoor niet kapot gaan please.

Ik voel me op dit moment leeggezogen door alles wat hier gebeurt, gezegd wordt,... door het feit dat maatjes van mij zich niet goed voelen en zich aangevallen voelen... (en dat geldt voor beide kanten) Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen.

Laat dit topic nu aub groeien voor wat het bedoeld was: een topic over vervoer...

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#45 Geplaatst 25 augustus 2010 - 08:15

Waw Lutje, hier wordt ik toch eventjes stil van.
Maar ik begrijp je volledig! Wat goed van jou om eventjes je hart te luchten!

Dus bij deze, terug naar het "vervoers-topic" en op naar een super toffe KS-party!!!