Spring naar inhoud

- - - - -

KS Party II - Vervoer

• Log in om te reageren
212 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#46 Geplaatst 25 augustus 2010 - 09:32

*Bedankt "verlegen muurbloempje" :lachen: :hug:

*Joloka, dat is inderdaad mooi gezegt :hug: en hopelijk helpt het! :thumb:

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#47 Geplaatst 25 augustus 2010 - 09:34

oooh Joloka :hug: :hug: ik wordt er helemaal stil van. Je hebt gelijk net zoals Spanishke.
Op het werk organiseer ik ook de personeelsuitstappen enz voor 170 man zoals eerder aangehaald en ik weet wat het is om dat te organiseren. Het is niet gemakkelijk en je kan zeker voor niemand altijd even goed doen, dat is onmogelijk en niet iedereen is altijd blij met de genomen beslissingen maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Dus inderdaad zand erover!  En voor Hanne, Vosse en Anja, bedankt dat jullie dit voor ons willen doen :dancer: en aan iedereen die nog niet is ingeschreven, waar wachten jullie op! Het gaat een vet feestjeuh worden!!!

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 25 augustus 2010 - 09:43

Bibie zei:

Niemand die Aalst passeert? :8

Oei neen... Ik wil je wel gerust aan het station ophalen...

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#49 Geplaatst 25 augustus 2010 - 09:53

Awel sè Lutje, dat is zoals ze zeggen vanuit je hart geschreven, proficiat, ik word er zowaar stillekes van.
Je hebt zowat alles verwoord wat de meeste onder ons denken.
Dus ga ik niet nog eens alles aanhalen.
Het enige wat ik nog wil zeggen is : laat ons er een superdeluxe fantastische dag van maken.
Allemaal kattenvrienden onder elkaar, weet je wat dat betekent?
Gewoon eens kunnen "doorzagen" over onze schatten zonder het idee te krijgen dat de mensen het op hun systeem krijgen van je gezever over ....euh....katten dus.
Buiten heb je dan de grote boze wereld in z'n winterjas en wij zitten daar allemaal gezellig bij elkaar, lekker knus en niks kan ons deren. Dat gevoel heb ik dan toch.
Alvast bedankt organisators want eerlijk gezegd: ik zou het niet kunnen opzetten.
Laat ons weer  hand in hand en in peis en vree allemaal opkomen voor dat wat ons bij elkaar bracht: onze beestjes.
Is het nog geen 27 november?

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#50 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:11

Joloka zei:

Ik heb me lang ingehouden, heb er niet van geslapen en wil toch ook reageren (ook al trap ik hiermee misschien op sommige tenen en zijn er mensen die ik heel graag heb, die zich zullen afvragen of ik misschien te lang in de zon gelegen heb en misschien ook boos op me zullen zijn. Maar dat is dus helemaal niet de bedoeling :hug: ).
Ik heb dit topic gelezen, nog eens gelezen, nagelezen, van achter naar voor, van voor naar achter en... ik snap er niets meer van.
OK, het is volle maan geweest en dan zijn we emotioneler, het heeft hard gewaaid en daardoor zijn we ook onrustiger...
Het is hier een forum en wat er geschreven wordt, is schrijftaal. Schrijftaal die je meestal vanuit je eigen standpunt leest, wat normaal is. Maar schrijftaal wordt geschreven vanuit het oogpunt van de schrijver en als je die niet ziet (zoals bij spreektaal waarbij je oogcontact hebt met de ander en waarbij je kan navragen bij de ander of je het goed begrepen hebt), is het soms heel moeilijk om die juist te verstaan, te begrijpen,....
Anja, Hanne en Vosse willen iets organiseren voor een grote groep mensen, want KS heeft nu eenmaal heel veel leden. Er wordt een poll gestart met de vraag wie wil meedoen, een volgende poll met data,.... OK, die poll heeft er niet zo lang gestaan en niet iedereen heeft kunnen reageren (niet iedereen komt dagelijks op KS of moet nog even nadenken of overleggen) maar ze moeten wel vlug beslissen omdat ze die zaal zo vlug mogelijk moeten vastleggen. Vorig jaar was het bij Lut thuis en ik vind het nog steeds fantastisch van haar  dat dat mocht en ik besef heel goed dat het voor haar heel zwaar was om er zoiets super van te maken :hug: :hug: :hug: . Dus Lut en Bernard: nog eens hartelijk bedankt voor alles. Jullie zijn fantastische mensen die jullie huis open hebben gesteld voor een horde KS'ers (waarvan sommigen, zoals ik, zelfs de keuken hebben overgenomen :a ).
Ik weet ook dat het vorig jaar heel moeilijk was om iemand te vinden die het bij zich thuis wou laten doorgaan. Dus met die ervaring, hebben ze ervoor geopteerd om het in een zaal te laten doorgaan en moet er rekening gehouden worden met de mogelijke data.
Zoals Spanishke aanhaalt: niet iedereen zal kunnen komen of moet daar mogelijke of onmogelijke dingen voor doen. Nu kan je zeggen: ja, ze spreekt weer voor zichzelf want zij kan wel gaan. Neen, was dit niet zo geweest, zou ik het wel jammer gevonden hebben en het ook gezegd hebben, maar dan was het zo. En dan zou ik achteraf genoten hebben van de foto's en de verhalen.
Er zijn nog anderen die dingen georganiseerd hebben waar ik niet bij kon zijn, en dan is dat zo.
Ok, en nu even over wat er geschreven is: Sorry voor Lut en anderen: maar als ik lees wat Hanne heeft geschreven, en het nog eens lees en nog eens lees dan vind ik niet dat Hanne iets verkeerd heeft gezegd. Ze doen er heel veel voor en als er dan een aantal mensen minder positief reageren, dan kan het even zwaar worden en kan er plots iets uit je toetsenbord vloeien dat een ander (vanuit zijn/haar oogpunt-lees mijn uitleg hierboven ivm schrijftaal) heel zwaar op de maag valt. En dit terwijl het niet zo bedoeld was. Probeer alles eens op een rustige manier te lezen en te herlezen, en dan zal je zien dat Lut zich niet aangevallen hoeft te voelen. Ik denk dat het ligt aan het volgende: "Kijk als jij het beter kan, een datum kan vinden waar iedereen mee tevreden is, een zaaltje kan vinden dat goedkoop is, dat nog beschikbaar is, goed bereikbaar is en waar we zelf hapjes mogen meenemen, laat het dan vooral weten! En anders, probeer dan toch aub te begrijpen dat wij hier vrijwillig onze moeite in steken en echt ons best aan het doen zijn maar dat het er voor ons niet prettiger op wordt als mensen gaan zitten stampvoeten van "Ik wil! Ik wil!"
". Maar dat kan je toch weer op verschillende manieren interpreteren? Het kan gewoon gezegd worden: kijk als jij het beter kan.... Het kan ook op een harde manier gezegd worden: Kijk, als jij het beter kan.... (snappen jullie wat ik wil zeggen?).

Dus aan diegenen die het er nu moeilijk mee hebben: laat het aub even zinken en probeer even met me mee te denken, please....

KS is een groot forum, met heel veel leden, met sommigen kom je direct overeen, met anderen minder. Het is ook normaal dat je niet altijd akkoord gaat met een ander zijn/haar mening. Ik geef het eerlijk toe, er zijn hier ook mensen waarbij ik mijn haar voel recht komen als die iets schrijven en anderen hebben dat heel waarschijnlijk ook bij mij. Om daarvoor niet naar de KS party te gaan, vind ik geen reden (maar dat moet je voor jezelf uitmaken he). Er zullen genoeg mensen zijn waar je je wel goed bij voelt. En misschien zullen er mensen zijn waarvan je op het forum denkt: dat wordt mijn maatje en waarvan je in het echt zegt: Och my god.... En omgekeerd. Plus je bent niet verplicht om met iedereen te babbelen he, het is geen dating-avond (maar je kan je wel proberen open stellen voor mensen).

Ik wou waarschijnlijk nog zoveel meer zeggen en ben dingen vergeten of heb dingen misschien anders gezegd dan ik oorspronkelijk wou zeggen... maar het belangrijkste heb ik proberen zeggen op een rustige manier. Aan diegenen die het hier moeilijk mee hebben, stuur me aub een pb zodat we het op een rustige manier kunnen uitpraten. Ik sta open voor iedereen en wil naar iedereen luisteren, zonder mijn mening op te dringen. :hug: :hug: :hug: . Je mag me per pb echt alles zeggen, hoe je over me denkt, je mag je zelfs boos maken op mij maar laat onze vriendschap hierdoor niet kapot gaan please.

Ik voel me op dit moment leeggezogen door alles wat hier gebeurt, gezegd wordt,... door het feit dat maatjes van mij zich niet goed voelen en zich aangevallen voelen... (en dat geldt voor beide kanten) Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen.

Laat dit topic nu aub groeien voor wat het bedoeld was: een topic over vervoer...

Ik denk dat dit niet beter onder woorden kon gebracht worden!
Volledig mee eens!

En inderdaad ook tof van Hanne, Anja en Vosse om hun tijd erin te steken, want het brengt wel een pak werk met zich mee!
:flower: :flower: :flower:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#51 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:37

heb je heel mooi geschreven :flower: de rest is in pb naar de verschillende mensen gestuurd ;)

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#52 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:42

Gaat er iemand van West-Vlaanderen? Kwestie van niet alleen te moeten rijden... :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:43

Bibie zei:

Niemand die Aalst passeert? :8

Je moet komen :8

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#54 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:43

Frances zei:

Je moet komen :8

Vind ik ook! Is er niemand van de buurt van Aalst die komt???

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:44

Ik ben van Limburg. Dus wie mee wilt rijden :) vraag maar :) er zijn ng twee plaatsen in de auto want ik neem kiki ook al mee :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#56 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:45

ikke :) maar is dat niet moeilijker voor jou .... dapne passeert de autostrade richting mij anders via hun en anders bij jou :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 25 augustus 2010 - 11:20

Ik ben ook niet van die kanten. Sorry Bibie...

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#58 Geplaatst 25 augustus 2010 - 11:27

@ joloka...
Kippenvel.....
(en had het al koud :) )

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#59 Geplaatst 25 augustus 2010 - 11:35

Brenda... zei:

Ik ben van Limburg. Dus wie mee wilt rijden :) vraag maar :) er zijn ng twee plaatsen in de auto want ik neem kiki ook al mee :)

Ikke ikke ikke zou héél graag met jullie meerijden als dat kan en als je deze "ouw zeur" wilt meenemen.
Let's party!!!! :party:

Oh pardon ik mag al mee, had daar weer overheen gelezen

Bewerkt door kiki, 25 augustus 2010 - 11:36.

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 25 augustus 2010 - 11:37

jaja de auto zit vol :) sorry voor de rest :) kiki we gaan er een dikke party van maken he :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.