Spring naar inhoud

- - - - -

KS Party II - Vervoer

• Log in om te reageren
212 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#91 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:17

Joloka zei:

Misschien kunnen ze dan eens samen de auto wassen? :a

:ha :ha :ha Nice try ;) . Ik wil altijd wel de poezies eens een extra knuffelbeurt komen geven :mrgreen:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#92 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:20

Bibie zei:

Geeft niet hoor Katrien. Komen jullie ook? :dans:

Ja ik heb aan Vosse gestuurd dat ze ons er mag bij zetten, mijn verjaardag moet dan maar op een andere dag gevierd worden :thumb:
En als ik Simon toch niet zou kunnen overhalen, moet ik ook nog vervoer zien te vinden...

Bewerkt door Spanishke, 25 augustus 2010 - 19:21.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:21

Spanishke zei:

Ja ik heb aan Vosse gestuurd dat ze ons er mag bij zetten, mijn verjaardag moet dan maar op een andere dag gevierd worden :thumb:
En als ik Simon toch niet zou kunnen overhalen, moet ik ook nog vervoer zien te vinden...

:ha Nog een jarige! Ik verjaar de 19e :) . We kunnen er gewoon één grote verjaardagsparty van maken :cheer: Leuk dat jullie ook komen :thumb: Hopelijk kan je Simon overtuigen!

Bewerkt door Bibie, 25 augustus 2010 - 19:22.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#94 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:25

Bibie zei:

:ha Nog een jarige! Ik verjaar de 19e :) . We kunnen er gewoon één grote verjaardagsparty van maken :cheer: Leuk dat jullie ook komen :thumb: Hopelijk kan je Simon overtuigen!

Jaaa geweldig, dan sta ik tenminste niet alleen in de spotlights :thumb: en anders blijft die koppigaard maar thuis, eens weg zonder ventje dan :thumb:
Word jij ook 24?

Bewerkt door Spanishke, 25 augustus 2010 - 19:25.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#95 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:25

Bibie zei:

Oooh Lutje dat zou super zijn! Hartelijk bedankt! :hug: Ik geraak tot in het station van Gent, ik heb zelfs een abonnement voor het traject Aalst-Gent :mrgreen: . Florian kan me 's avonds komen halen in Antwerpen.

Nu heb ik wel een nieuw plan nodig voor het eten dat ik wou meenemen, ik wou nl. tiramisu maken, maar ik zie het niet zitten om met twee grote schalen tiramisu op de trein te stappen :ha . Ik zal wel iets anders vinden :) .

Echt heel veel moet je ook niet meenemen hoor. Iedereen brengt iets mee, dus dan moet je niet met twee grote schalen zitten manoeuvreren op de trein. Maarrrr kunnen we eindelijk jouw tiramisu eens proeven! Was jij toch he die er vorig jaar een topic over had geopend? :LOL:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#96 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:26

Smitten Kitten zei:

Echt heel veel moet je ook niet meenemen hoor. Iedereen brengt iets mee, dus dan moet je niet met twee grote schalen zitten manoeuvreren op de trein. Maarrrr kunnen we eindelijk jouw tiramisu eens proeven! Was jij toch he die er vorig jaar een topic over had geopend? :LOL:

Ik ging eigenlijk beroep doen op mijn papa om te vragen of hij de zijne niet wou maken, maar die van Lynn ben ik ook wel razend benieuwd naar :oops:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#97 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:28

Spanishke zei:

Jaaa geweldig, dan sta ik tenminste niet alleen in de spotlights :thumb: en anders blijft die koppigaard maar thuis, eens weg zonder ventje dan :thumb:
Word jij ook 24?

Veel jarigen inderdaad! Misschien kan er van het budget wel een cocktail af voor de drie jarigen ;) Ze hebben daar echt heel lekkere cocktails, bv de Pinky Winky :LOL:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:31

Spanishke zei:

Word jij ook 24?

:ha Ja, inderdaad en Sarah wordt ook 24 denk ik :) . Zeker komen hé Katrien! Florian is aan het werk, dus die kan ook niet mee.

Bewerkt door Bibie, 25 augustus 2010 - 19:32.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:34

Smitten Kitten zei:

Ik had daar inderdaad een topic over geopend :ha . Ik heb het ondertussen al enkele keren gemaakt en iedere keer krijg ik complimentjes :mrgreen: . Ik zal eens denken over hoe ik dat het beste transporteer, dan kunnen jullie het ook eens keuren. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#100 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:35

Smitten Kitten zei:

Veel jarigen inderdaad! Misschien kan er van het budget wel een cocktail af voor de drie jarigen ;) Ze hebben daar echt heel lekkere cocktails, bv de Pinky Winky :LOL:

Mmmh cocktails! En had ik hier ook niet iets gelezen over Baileys? :mrgreen:

Frances, jij verjaart toch ook? Dan zijn we al met 4 :ha .

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:39

Bibie zei:

Mmmh cocktails! En had ik hier ook niet iets gelezen over Baileys? :mrgreen:

Frances, jij verjaart toch ook? Dan zijn we al met 4 :ha .

Elixeryen en M&M verjaren ook dan! 25 en 27 november
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#102 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:42

Echt, Frances ook? :ha Allez, dat wordt nog een dure affaire :ha
Komen Elixeryen en M&M ook?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#103 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:42

Bibie zei:

Ik had daar inderdaad een topic over geopend :ha . Ik heb het ondertussen al enkele keren gemaakt en iedere keer krijg ik complimentjes :mrgreen: . Ik zal eens denken over hoe ik dat het beste transporteer, dan kunnen jullie het ook eens keuren. :thumb:

Ik heb het gevraagd aan Dirk om langs Aalst rond te rijden, maar dat ziet hij echt niet zitten O:) , sorry hiervoor.

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#104 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:44

Ik verjaar 9 december :)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:46

Joloka zei:

Ik heb het gevraagd aan Dirk om langs Aalst rond te rijden, maar dat ziet hij echt niet zitten O:) , sorry hiervoor.

:ha Dat geeft niet hoor. Dat is toch nog een toertje rond rijden hé. Tenzij jullie natuurlijk via Brussel naar Antwerpen rijden, maar vanuit Gent rijdt je beter onmiddellijk rechtstreeks naar Antwerpen. Het is al heel lief dat ik mag meerijden vanuit Gent. :thumb:

Geplaatste afbeelding