Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#121 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:04

oohhh wat super allemaal sech :thumb: :dance:
Wat ben ik blij voor jullie en natuurlijk ook voor Rafje é :)
Het loopt allemaal wel los, en zal zich snel hélemaal thuis voelen :)
Wat spijtig dat hij er maandag nog niet was, anders had ik hem helemaal platgeknuffeld :heart:
Oei wat spijtig van Katrijn, idd maar eens naar de apotheker sturen :)
Nog véél succes vandaag en hou ons op de hoogte :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#122 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:06

:ha  Rafke heeft jouw goed zitten he, waarschijnlijk omdat iedereen sliep wou hij alles op zijn gemakske ontdekken :lachen: wat een avontuur. O:)
Nelleke is echt wel het duiveltje in huis he? :ha
En jij hebt bijna niet geslapen, ocharme... :hug:

Kinderen he :ha , ik zou je niet kunnen helpen, geen ervaring.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#123 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:26

Solotje zei:

:ha Rafke heeft jouw goed zitten he, waarschijnlijk omdat iedereen sliep wou hij alles op zijn gemakske ontdekken :lachen: wat een avontuur. O:)
Nelleke is echt wel het duiveltje in huis he? :ha
En jij hebt bijna niet geslapen, ocharme... :hug:

Kinderen he :ha , ik zou je niet kunnen helpen, geen ervaring.

Anja, het zijn geen kinderen meer he. Het zijn pubers, jongvolwassenen die ook hun verantwoordelijkheid moeten nemen :x . :ha :ha :ha
Och, ik vond het eigenlijk wel leuk dat Rafje op stap ging. Ik had al schrik dat hij vandaag ook heel de dag op de stoel of onder een dekentje ging zitten :oops: .
Maar het is wel een nummero zunne: die kan dus onder onze kast :trance: , zelfs Bebbel geraakt er met moeite onder. En daarnet heb ik echt lang lopen zoeken waar hij nu weer was. Ik wist wel waar hij niet was: waar de andere poezels op hun gemakje zaten. En toen ik hem begon te roepen, hebben ze meegeholpen om hem te zoeken :ha : onder de kast, onder de zetel, achter de zetel, achter de vuren,.... En waar lag hij prinsheerlijk te slapen? Op de bureaustoel onder het dekentje (de plaats waar Bebbeltje 's nachts ligt). Was me dat even paniek: je weet dat hij zeker niet buiten is en toch vind je hem niet :louche: .

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#124 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:30

Dat komt daar wel goed :hug: met veel knuffels :love:
en voor katrijn: Xyzall ;)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#125 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:31

Kathleen zei:

Dat komt daar wel goed :hug: met veel knuffels :love:
en voor katrijn: Xyzall ;)

Neemt ze (maar heeft ze waarschijnlijk een paar dagen vergeten :louche: ).

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#126 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:34

Dat ie op ontdekking is gegaan, is alvast goed he :)

Miauwen doet hij inderdaad als hij mij zoekt. Het huis hier is behoorlijk groot en de kamers zijn ook nogal ingewikkeld (met verschillende deuren naar elke kamer enz.). Hij is van de gewoonte om iedere ochtend te miauwen tot hij mij gevonden heeft. Normaal is dat na twee minuten in orde, maarja, nu natuurlijk niet. Dat is zo'n lief vriendelijk miauwpje normaal, geen heel klagend ofzo.

En Gabriël, tja, die zal Rafje én Zwartje goed vinden ruiken zeker :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#127 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:39

Vosse zei:

Dat ie op ontdekking is gegaan, is alvast goed he :)

Miauwen doet hij inderdaad als hij mij zoekt. Het huis hier is behoorlijk groot en de kamers zijn ook nogal ingewikkeld (met verschillende deuren naar elke kamer enz.). Hij is van de gewoonte om iedere ochtend te miauwen tot hij mij gevonden heeft. Normaal is dat na twee minuten in orde, maarja, nu natuurlijk niet. Dat is zo'n lief vriendelijk miauwpje normaal, geen heel klagend ofzo.

En Gabriël, tja, die zal Rafje én Zwartje goed vinden ruiken zeker :ha

Of heeft Zwartje ergens een verborgen handleiding voor dat "ding" achtergelaten?
Het is echt het miauwtje dat je beschrijft, maar dan langer dan 2 minuten :oops: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#128 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:44

Bij mijn weten in Zwartje braaf geweest :x

Dan zal hij idd mij gezocht hebben. Ik krijg hier normaal rond 6U 's morgends een concert twee deuren verder dan mijn slaapkamer plus wat geklauw aan de deur. Ik roep meestal gewoon "nog slapen rafje!" en dan is't stil :ha Dan gaat hij slapen tegen die deur en is hij gerust dat ik er nog steeds achter zit ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#129 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:47

Vosse zei:

Bij mijn weten in Zwartje braaf geweest :x

Dan zal hij idd mij gezocht hebben. Ik krijg hier normaal rond 6U 's morgends een concert twee deuren verder dan mijn slaapkamer plus wat geklauw aan de deur. Ik roep meestal gewoon "nog slapen rafje!" en dan is't stil :ha Dan gaat hij slapen tegen die deur en is hij gerust dat ik er nog steeds achter zit ;)

Kan je dat eens opnemen en me doorsturen please? Dan kan ik het morgenvroeg afspelen :ha .

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#130 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:48

O, ik moet er mss nog bijzeggen dat hij dezelfde tactiek heeft als hij niet binnen geslapen heeft. Dan zit hij aan het raam hier zachtjes te miauwen en met zijn pootje langs het raam te gaan tot iemand zo geirriteerd is dat ze het raam komt openen en de poes bij haar mag slapen :ha

Zwartje die heeft trouwens geweldig geslapen. Die is nu he-le-maal in zijn nopjes. De wereld is geweldig en de zijne is nog beter ;)

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#131 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:51

Ocharme Lut, zo weinig geslapen, geef je poezels allemaal knuffel van me, en hopend dat je de volgende nachten meer mag slapen :hug: :hug:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#132 Geplaatst 26 augustus 2010 - 08:55

Geweldig nachtje dus met andere woorden :trance: En toch geniet een mens van elk stapje wat ze doen in de aanpassing. Hij doet dat super dank zij jou :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#133 Geplaatst 26 augustus 2010 - 09:07

3elfje zei:

Geweldig nachtje dus met andere woorden :trance: En toch geniet een mens van elk stapje wat ze doen in de aanpassing. Hij doet dat super dank zij jou :thumb:

Ja he, elk stapje is een stapje en deze nacht was het een grote stap :love: . Hier is alles nu rustig. Iedereen ligt te slapen, Gabriël is de buurt aan het verkennen.
Ik hou er wel serieus rekening mee dat het ergste nog moet komen. Nu is alles nog nieuw en bekijken ze het allemaal.
En weet je wat? Ik kruip nu terug in de zetel, anders blijf ik hier rondhangen :oops: . En deze middag vraag ik aan Joris of hij even beneden wilt studeren zodat ik even in bed kan met de andere poezels :love: .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#134 Geplaatst 26 augustus 2010 - 09:35

heftig nachtje met toch wat hoogtepunten!!!
komt allemaal goed!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#135 Geplaatst 26 augustus 2010 - 09:36

Ow dat is toch daar wel heel super gegaan zeg, mij vroegere poes die luste ook alleen maar wiskas hihi..

Ow Lut , sorry vergeef mij dat ik vergat te vragen hoe je geslapen heb, ik ga het je morgenochtend gelijk vragen heb je me vergeven dan O:) O:)
Geplaatste afbeelding