Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 24 augustus 2010 - 08:43

Smitten Kitten zei:

Amaai, Rafje gaat niet weten wat hem overkomt! Allemaal katjes om mee te spelen ipv één oude grompot die hem wegjaagt ;)

En toch he.... gaat hij Zwartje heel hard missen :heart: .

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 24 augustus 2010 - 08:47

Joloka zei:

En toch he.... gaat hij Zwartje heel hard missen :heart: .

Ja, hij Zwartje wel, maar Zwartje zal denk ik wel blij zijn dat het jong geweld andere oorden heeft opgezocht ;)

En als hij Zwartje te hard mist kan hij eens dicht tegen Gabriël aan kruipen he ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 24 augustus 2010 - 08:48.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 24 augustus 2010 - 08:53

Smitten Kitten zei:

Ja, hij Zwartje wel, maar Zwartje zal denk ik wel blij zijn dat het jong geweld andere oorden heeft opgezocht ;)

En als hij Zwartje te hard mist kan hij eens dicht tegen Gabriël aan kruipen he ;)

Ik denk dat Zwartje de eerste dagen serieus gaat lopen treuren om dat "ding"

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#19 Geplaatst 24 augustus 2010 - 09:06

Joloka zei:

Ik denk dat Zwartje de eerste dagen serieus gaat lopen treuren om dat "ding"

Gelukkig heeft Zwartje Mormel nog he :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 24 augustus 2010 - 10:40

Ik heb net het kattenspeelgoed eens nagekeken zodat dat ook weer op orde ligt ;) . En kijk eens wat er klaar staat voor Rafje?

Bijgevoegde thumbnails

• 180214_kerlb_liegemuschel_1.jpg

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#21 Geplaatst 24 augustus 2010 - 10:42

Joloka zei:

Ik heb net het kattenspeelgoed eens nagekeken zodat dat ook weer op orde ligt ;) . En kijk eens wat er klaar staat voor Rafje?

Heb je toevallig gekeken op zooplus of alles nog op orde lag :ha
Ik moet die smoes ook eens bij mijn vriend gebruiken :catangel
"ik keek gewoon of de voorraad nog ok was bij zooplus en bij het buiten gaan heb ik eventjes mijn winkelkar volgeladen"

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#22 Geplaatst 24 augustus 2010 - 10:44

Een dikke proficiat voor Rafje dat hij een nieuw mandje heeft gevonden! :dans: :dans: :dans:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 24 augustus 2010 - 10:45

Smitten Kitten zei:

Heb je toevallig gekeken op zooplus of alles nog op orde lag :ha
Ik moet die smoes ook eens bij mijn vriend gebruiken :catangel
"ik keek gewoon of de voorraad nog ok was bij zooplus en bij het buiten gaan heb ik eventjes mijn winkelkar volgeladen"

Ook ja :ha , maar dat mandje staat hier nu al toch een paar weken en de poezels ruiken er eens aan en hebben beslist dat dat voor de volgende kat is (was net zo met dat hangmatje in de krabpaal: niemand ging erin liggen, dus da's Bebbeltje haar plaats geworden) :love3: En Rafje is gewoon om onder de varens te liggen slapen, dus een groen mandje ;) .

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 24 augustus 2010 - 10:46

rafke gaat het daar erg goed hebben met al die knuffelige vriendjes :love4:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#25 Geplaatst 24 augustus 2010 - 13:09

Joloka zei:

Oooooooo... dat zal ie vast geweldig vinden! Hij ligt graag helemaal beschut. Hij is ook dol op z'n playcube dus dit zal ie echt fijn vinden :)

Meneer is vandaag een beetje :gek: en een beetje plakkerig. Hij kwam deze morgend uit de logeerkamer gelopen, luid miauwend. Een *heel* verhaal heb ik mogen horen toen ik in de douche sotnd hoor ;) Dan heeft ie de hengel nog een paar keer vermoord. De banaan aangevallen. Alle stoelen uitgeprobeerd. Daarnet zat ie sip te kijken naar Zwartje, die met de banaan aan het spelen was (zeventien uitroeptekens bijgevoegd, ik heb foto's op mijn gsm staan zelfs!).

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#26 Geplaatst 24 augustus 2010 - 13:13

Hij voelt mss dat er iets staat te gebeuren! :rub:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 24 augustus 2010 - 15:20

catherine zei:

Hij voelt mss dat er iets staat te gebeuren! :rub:

Ik denk dat hij inderdaad aan jou voelt dat hij je zal moeten missen. Jij die een heel jaar alles voor hem hebt gedaan :hug: :hug: :hug: . Potverdorie, ik zit hier met tranen in mijn ogen :hart: .
Ik heb aan alle katjes apart al het verhaal van rafje verteld en het was precies alsof ze echt luisterden. En ik heb ze gevraagd om lief te zijn voor hem zodat hij zich hier vlug thuis zal voelen :hart: .
Ik heb wel zo geen banaan meer maar wel hopen ander speelgoed. Er ligt wel een appeltje maar dat is enkel en alleen voor Gabriël (die wordt Zwartje als hij die ziet: da's van mij alleen ;) ). En dat krijgt hij niet altijd.

Bewerkt door Joloka, 24 augustus 2010 - 15:24.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 24 augustus 2010 - 19:11

Rafje, ik heb een klein zakje Purino One sensitive en natvoerzakjes van Iams gekocht voor de eerste dagen. (Rafje moet nog een beetje heropgevoed worden naar deftig voer ;) en de eerste dagen wil ik toch zeker zijn dat Rafje goed eet. Ik denk dat als hij merkt dat de anderen van de kommetjes met Orijen en Hill's eten, hij wel zal weten wat te kiezen :oops: ). Plus, ik had net al mijn natvoer meegegeven aan Miranda omdat die van mij dat niet meer kregen (Finn lust dat niet echt, Zita een minibeetje en Nelleke krijgt er diarree van). Maar voor Rafje doen we alles he.
En zijn foto hangt nu ook al in huis :love: :love: :love: .

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 24 augustus 2010 - 19:21

Proficiat Lut en Rafje :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 24 augustus 2010 - 20:19

Och en vandaag lag mijn huisje er zo proper bij en nu vliegen de poezen hier over en weer, het haar in het rond, op de grond, op de kasten, overal. En een van de kids is hier met tamelijk vuile schoenen binnen gekomen dus morgen zal het niet zo proper liggen Sarah :cry:
Maar het goede nieuws is dat Dirk morgen een dagje verlof neemt :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding