Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#211 Geplaatst 28 augustus 2010 - 11:00

Cilia zei:

ZEg Rafje over die namen:
Zwartje is Zwart, Mormel is een mormel,
mar wat betkent Raf van Rafje/Rafi dan? :x

Komt van Rafaël en is een aartsengel en ik ben echt een engeltje :p .

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#212 Geplaatst 28 augustus 2010 - 11:05

Heel erg leuk om steeds nieuwe verslagjes over Rafje te lezen + al die leuke foto`s :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#213 Geplaatst 28 augustus 2010 - 11:12

Joloka zei:

Hmmm, dat klopt wel :) :a :a :a
Zazou zegt trouwens dat je niet zoveel moet grommen als ze willen spelen hoor, hier zit er ook een ander katje, Gini genaamd en die deed in het begin ook vervelend hoor!
Altijd maar achter je aan lopen en willen spelen, en ik maar blazen :engel:
Maar als je even toegeeft laten ze je met rust hoor,
of dan kruipen ze samen met jou in het al te kleine mandje O:)
Dus probeer maar eens 8)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#214 Geplaatst 28 augustus 2010 - 11:14

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#215 Geplaatst 28 augustus 2010 - 11:14

Joloka zei:

:ha :ha :ha :ha

M'n kleine Rrrrrafi,

Ik moet er bijna om huilen, dat verslagje van je. Ik mis je hier erg hoor! Elke morgend verwacht ik je nog aan het raam te zien. En elke avond verwacht ik een zielige miauw te horen aan de keukendeur. Maar ik ben heel heel blij dat je je zo aanpast! Geef het nog een paar weekjes, en dan ga je zien dat je tonnen speelgoed om je hene hebt en een boel speelgrage poezels :) Zwartje zegt ook dat het voor het beste is. Dus een beetje doorzetten hé ;)

En verder moet je toch eens aan je brokjes gaan snuffelen hoor. Lut heeft speciaal de brokjes die je zo graag lust in huis gehaald! En ik weet goed genoeg dat je eigenlijk wel graag brokjes eet :p Je zit er gewoon maar van te profiteren. Dat is goed voor een paar daagjes, maar daarna moet je wel een flinke poes zijn en meedoen met de rest hoor kereltje ;) Ik weet dat je een natvoer katje bent, maar brokjes zijn ook goed voor je.

Lut heeft ook gelijk hoor, over een dikke week kom ik knuffelen! Ik hoop dat je me dan nog komt begroeten zoals vroeger hé vent :)

Doe de groetjes aan de andere poezels daar, en natuurlijk aan al je mensenvrienden!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#216 Geplaatst 28 augustus 2010 - 13:27

Dringende update tussendoor: Rafje en Nelleke kunnen al neus aan neus staan met 20 cm er tussen. Nelleke wil hem echt welkom heten, dat zie je zo. Maar Rafje heeft nog altijd een beetje schrik en begint te...grommen O:) .
Rafje is daarnet in de kleine ren geweest, door de tunnel maar hij is toch liever in onze buurt :dancer: .
En... Rafje heeft gekrabt aan de krabpaal :dans: :dans: :dans:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#217 Geplaatst 28 augustus 2010 - 15:36

Ach, voor Rafje is het natuurlijk veel meer nieuws dan voor Nelleke he :) Die moet maar één kat leren kennen, Rafje ocharme 3 plus 5 mensen plus een hoop spullen :ha

En je zal zien, hij gaat altijd liever bij je zitten hoor ;) Tenzij hij echt lekker aan het spelen is. Maar dan heeft ie nog t liefste dat je meedoet O:)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#218 Geplaatst 28 augustus 2010 - 17:52

:LOL: :LOL: :LOL: :heart: :heart: , leuke foto's en verhaaltjes :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#219 Geplaatst 29 augustus 2010 - 09:09

Nog eventjes een update: Eigenlijk zijn alle poezels hier nu wel enorm geïnteresseerd in dat gromding. Maar gromding snapt het nog niet allemaal zo goed :oops: . Die andere poezels zijn er niet om zijn eten af te nemen, niet om achter hem te zitten (alhoewel dat dat wel spelend kan gebeuren),... nee Rafje, die zijn er om samen met jou plezier te maken en het huis hier af te breken :x .
Ondertussen heeft Rafje zich toch opgeofferd om een mengeling te eten van natvoer en korrels. Al keek hij me heel droevig aan. Hij had het echt niet verwacht van mij :a .
Voor de rest is de rust hier weer aan het terugkomen: de andere poezels liggen weer bij elkaar, spelen weer samen (nog niet zoveel als er voor, maar dat komt wel). Gisteren is Zita eens alleen mee naar boven gemogen voor een knuffeluurtje en deze nacht heeft Finn bij ons doorgebracht en daar kunnen ze zo van genieten he :love: .
Vanaf morgen zullen de updates iets minderen want ondergetekende mag terug aan het werk. O:)

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#220 Geplaatst 29 augustus 2010 - 09:17

Allemaal positief nieuws, geweldig :thumb: :thumb:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#221 Geplaatst 29 augustus 2010 - 09:24

dat zit daar allemaal prima !!! leuk om te lezen :heart:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#222 Geplaatst 29 augustus 2010 - 10:17

Nog maar een week! :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#223 Geplaatst 29 augustus 2010 - 17:18

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#224 Geplaatst 29 augustus 2010 - 17:21

schitterend!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#225 Geplaatst 29 augustus 2010 - 20:16

Nog eventjes een update voor ik in mijn bedje kruip :oops: : Als Rafje rond loopt, hoor je zijn belletje en dan springt Bebbel er soms achter omdat ze met dat belletje wil spelen :x . En Katrijn vertelde daarnet dat ze samen aan het spelen waren met een muisje :heart: . Tot ze opeens beseften wat ze deden :ha .
Daarnet zaten ze hier met 4 neus aan neus en geen enkel grommetje. Maar eventjes later weer wel.... komt dus wel in orde. Elke keer zie ik vooruitgang :dans: :dans: :dans:
En ik vermoed dat Rafje toch wel van de korrels eet. Daarnet wou ik hem zijn natvoer geven en hij moest het weer niet hebben en zo uitgehongerd ziet hij er ook niet uit :louche: .

Geplaatste afbeelding