Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#226 Geplaatst 30 augustus 2010 - 10:53

Deze ochtend was ik dus om 4 uur klaar wakker en wat doe je dan? Even knuffelen met de poezels :oops: . Awel he, er was niemand aan het grommen. Rafje was wel bijna met mijn warme melk met honing weg O:) . Toen ik terug in mijn bed kroop, ging Gabriël mee naar boven en die heeft mijn beker water opgdronken :cry: .
Om 6 uur er terug uit: en ja hoor: grom, grom, grombeertje was weer wakker :LOL: .
Rafje mag nu nog niet mee naar boven omdat hij eerst volledig beneden moet wennen. En die steekt dus echt deugnieterij uit he :ha : het is precies een kitten :dans: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#227 Geplaatst 30 augustus 2010 - 10:56

Oe! Welke deugnieterij? Maar hij is zo wel hé. Da's permanent een kitten in huis, daar heb je wel een punt :ha Maar hij zal nooit iets echt ergs doen. Alhoewel. Vanaf dat ie door heeft dat ie bij je mag blijven wonen no matter what... :ha

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#228 Geplaatst 30 augustus 2010 - 11:00

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#229 Geplaatst 30 augustus 2010 - 11:17

Vosse zei:

Oe! Welke deugnieterij? Maar hij is zo wel hé. Da's permanent een kitten in huis, daar heb je wel een punt :ha Maar hij zal nooit iets echt ergs doen. Alhoewel. Vanaf dat ie door heeft dat ie bij je mag blijven wonen no matter what... :ha

Gewone kleine deugnieterij he. Maar hij mag dus echt heel veel doen he van Dirk: op de kast, achter de tv,....Maar ik denk dat hij het mag doen, omdat hij rustiger is dan onze Bebbel :ha . Bebbeltje op de kast: dan ligt alles direct op de grond :LOL: .
En je moet die lieve oogjes van hem zien: hou van mij, zie me graag,... :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#230 Geplaatst 30 augustus 2010 - 11:21

Luuuuuuve me luuuuuuuve me saaaaaay that you'll luuuuuuuuve me.
Neeeed me neeeeeed me saaaaaaay that you'll neeeeed me.
Die oogjes? O:) Man wat mis ik'm toch hier :oops:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#231 Geplaatst 30 augustus 2010 - 11:22

Vosse zei:

Luuuuuuve me luuuuuuuve me saaaaaay that you'll luuuuuuuuve me.
Neeeed me neeeeeed me saaaaaaay that you'll neeeeed me.
Die oogjes? O:) Man wat mis ik'm toch hier :oops:

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#232 Geplaatst 30 augustus 2010 - 11:51

:) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#233 Geplaatst 01 september 2010 - 06:22

Rafje en Bebbeltje waren gisteren samen aan het spelen met zo een dikke haarrekker van Katrijn :cheer: :cheer: :cheer: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#234 Geplaatst 01 september 2010 - 07:24

:love: :love: :love:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#235 Geplaatst 01 september 2010 - 09:29

Joloka zei:

Rafje en Bebbeltje waren gisteren samen aan het spelen met zo een dikke haarrekker van Katrijn :cheer: :cheer: :cheer: .

:dancer: :dancer: :dancer:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#236 Geplaatst 01 september 2010 - 09:31

:heart: :heart: :heart:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#237 Geplaatst 01 september 2010 - 09:41

hier wordt ik blij van! :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#238 Geplaatst 01 september 2010 - 10:02

En net voor ik naar het werk vertrok, waren ze samen aan het spelen met een speeltunnel. Dus we gaan vooruit :thumb: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#239 Geplaatst 01 september 2010 - 10:04

Joloka zei:

En net voor ik naar het werk vertrok, waren ze samen aan het spelen met een speeltunnel. Dus we gaan vooruit :thumb: .

wat super!!!

:thumb:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#240 Geplaatst 01 september 2010 - 11:27

Klinkt wel alsof ze daar dikke vriendjes zullen worden hé, zoals we gehoopt hadden :) Rafje zal wel blij zijn dat er iemand met hem spelen wil ;) Hij zat hier altijd maar op z'n eentje te spelen en dat was zo zielig!

Ondertussen durft Mormel al weer meer dag komen zeggen. Hij kwam bijna nooit nog eens langs sinds dat Rafje hier rond liep, want Rafje was nogal beschermend tov "zijn" huis en "zijn" baas en "zijn" kat :ha Zwartje is ook nog steeds in hogere sferen. 't is wel fijn om hem zo terug op z'n gemak te zien.