Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#241 Geplaatst 01 september 2010 - 11:39

Dat komt allemaal in orde hoor Vosse. Als je Rafje zijn oogjes ziet blinken als de anderen aan het spelen zijn :love: . Ik denk niet dat ik hem gisteren heb horen grommen ;) . Finn is nog een beetje blaaskaak aan het spelen.
Wat me wel opvalt: hij speelt met iets, de anderen vinden dat leuk en willen ook spelen en hij gaat zich ergens aan de kant zetten om te kijken. Geef ik dat speelgoedje terug aan hem, dan negeert hij dat. Hij heeft nog altijd schrik om niet lief gevonden te worden :oops: . Het samen spelen gebeurt echt onverwachts en dan schrikken ze soms van zichzelf dat ze samen spelen.
Zwartje heeft zijn terreuracties echt goed uitgevoerd :ha .

Nu is het natuurlijk weer even een aanpassing voor allemaal : ik ben terug aan het werk (ok, er is nog altijd een van de kids thuis) maar het is toch anders he. vb ik had zo schrik dat Nelleke terug wat diarree ging krijgen door de komst van Rafje: nee dus. Maar gisteren had ze wel diarree.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#242 Geplaatst 01 september 2010 - 12:36

Oh dat gaat daar al heel goed, gewoon super!!! :dancer: :dancer: :dancer:
Nog 4 keer slapen! :dans:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#243 Geplaatst 01 september 2010 - 20:02

Hé Rafi, zeg es tegen Lut dat ze nog wat fototjes trekt. En als ze te moe is, zeg dan eens tegen Katrijn dat Lut te moe is om fototjes te trekken en of zij dat niet wil doen? Gewoon je kopje scheefhouden en die oogjes weer op leeg en dan lukt het wel hé kereltje O:) Als ze allemaal héél moe zijn, zoek dan is of er een webcam staat? Dan kan je van jezelf foto's nemen als je op de bureaustoel ligt 8)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#244 Geplaatst 01 september 2010 - 20:08

Vosse zei:

Hé Rafi, zeg es tegen Lut dat ze nog wat fototjes trekt. En als ze te moe is, zeg dan eens tegen Katrijn dat Lut te moe is om fototjes te trekken en of zij dat niet wil doen? Gewoon je kopje scheefhouden en die oogjes weer op leeg en dan lukt het wel hé kereltje O:) Als ze allemaal héél moe zijn, zoek dan is of er een webcam staat? Dan kan je van jezelf foto's nemen als je op de bureaustoel ligt 8)

:x Rafje heeft daarnet de borden schoon gelikt op tafel (had het niet in de mot :oops: ). Vosse, nu heb jij plots veel meer afwas zeker? :lachen:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#245 Geplaatst 01 september 2010 - 20:11

Ja dat doet ie graag O:) Ik heb sindsdien geleerd weinig afwas te laten staan...

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#246 Geplaatst 01 september 2010 - 20:46

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding     Geplaatste afbeelding

Blijkbaar hebben de kids al foto's genomen met mijn fototoestel :love3:

Geplaatste afbeelding

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#247 Geplaatst 01 september 2010 - 20:51

hihi ik had ze al zien staan in 'portaal' en was al ongeduldig wanneer ze in het topic zouden komen. :LOL:

super dat het zo goed gaat met de andere katjes !

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#248 Geplaatst 01 september 2010 - 20:53

*zucht* :love3:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#249 Geplaatst 01 september 2010 - 20:53

Vosse zei:

En nu maar hopen dat de andere poezenmoeders niet gaan klagen omdat er vandaag geen foto's van hun schatjes opstaan :oops: .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#250 Geplaatst 01 september 2010 - 21:00

heerlijk
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#251 Geplaatst 01 september 2010 - 21:01

*komt nog maar eens kijken naar dezelfde foto's* :oops:

Ik hoop dat niemand anders Rafje nog wilde knuffelen op zondag? :ha

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#252 Geplaatst 01 september 2010 - 21:02

Zalig :heart: :heart: :heart: leuke foto's !

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#253 Geplaatst 01 september 2010 - 21:04

:loveshower: :loveshower:  nog foto's nog foto's :LOL:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#254 Geplaatst 01 september 2010 - 21:05

Vosse zei:

Jij bedoelt natuurlijk SMELTTTT

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#255 Geplaatst 02 september 2010 - 06:10

Supernieuws: Superdesuperdesupernieuws: Rafje is korrels aan het eten!!!
:dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer:

Daarnet gaf ik hem een beetje natvoer en Gabriël ook. Rafje was zich aan het haasten om dat van hem op te eten en daarna ging hij lekker bij Gabriël verder eten :lachen: . Ondertussen ververste ik de eetkommen, alle poezels hadden gegeten en plots... hoor ik nog iemand eten. Ik kijk... ik kijk nog eens... Rafje :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding