Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#271 Geplaatst 02 september 2010 - 20:11

Solotje zei:

Goed zo Rafje!!! :thumb: :thumb: :thumb:
Ook leuke foto's van Rafje. :heart:

Ja, die zit stiller dan Bebbeltje he :ha

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#272 Geplaatst 03 september 2010 - 01:23

Fijn   te lezen dat het zo goed gaat :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#273 Geplaatst 03 september 2010 - 06:52

Vannacht heeft Gabriël bij ons geslapen. En dat merkte ik deze ochtend direct: een jaloers Nelleke :oops: . Maar met een portie knuffels voor alle poezels, lopen ze hier weer tevreden rond.
Het bezoek aan de da is gelukkig voorbij (en ik ga hem vragen om de vaccinaties thuis te komen geven zodat ze niet terug moeten stressen), maar ik merk dat Rafje toch terug wat onzekerder rondloopt. Terug in een mandje moeten en niet weten wat er gebeurd, daar in een vreemde omgeving komen met allemaal geuren die je niet kent, dan de schrik van je leven door die lawaaiierig tondeuze, een prikje krijgen en dan met een ander prikje thuis terug wakker worden... Dan de andere poezels terug beginnen blazen naar jou omdat je naar de da ruikt...

Maar het is achter de rug en we tonen aan al onze poezels dat we hen heel graag zien :love3: . Nu moet hij terug wat meer zelfvertrouwen krijgen.

Deze ochtend hebben Gabriël en Rafje samen in de wasruimte natvoer gekregen en genieten dat ze deden :loveshower: . De korreltjes gaan er ook nog altijd goed in.

Rafje is het knuffelkatertje van Katrijn, Lode, Joris en ikke. Bij Dirk wat minder (en hij is jaloers O:) ). Maar ja, hij heeft het heel erg druk en komt gestresst thuis, vlug om boodschappen, koken, dan nog wat secretariaatswerk, bijna elke avond nog ergens naartoe (auto kopen, papieren in orde brengen,...) dus die neemt de tijd niet om even in de zetel te gaan zitten om te knuffelen met Rafje he. En rond 21 uur valt hij bijna al slapend in zijn bed (hij moet er 's morgens altijd uit rond 5u20).

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#274 Geplaatst 03 september 2010 - 08:41

Hé Rafi! Nog twee keer slapen en dan kom ik je knuffelen. :dancer:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#275 Geplaatst 03 september 2010 - 08:46

Vosse zei:

Geniet ervan!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#276 Geplaatst 03 september 2010 - 08:59

Super dat hij het zo goed doet! :duim:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#277 Geplaatst 04 september 2010 - 01:10

Nog een keer slapen hihi..

Vosse zei:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#278 Geplaatst 04 september 2010 - 09:15

Vannacht zijn ze allemaal mee gemogen naar boven: eerst alleen de katers, maar de katinnetjes vonden dat helemaal niet zo leuk dus die zijn ook meegemogen. Gabriël heeft zich geïnstalleerd op zijn kussen, Finn eerst onder bed (vraag ons niet hoe hij er nog onder geraakt maar dat is zijn gewoonte) en daarna op bed en daarna ook op het kussen. Rafje heeft even geknuffeld op bed en had daarna toch wel heel veel te ontdekken (en hij heeft mijn geursteentje laten vallen: scherven brengen geluk he Rafje) en heeft dan op de grond aan het voeteneinde van het bed geslapen, Bebbeltje en Nelleke hebben dan ook even op bed geslapen en Zita ook eventjes. Rond 3 uur kwam er iemand van de jongens thuis en werd ik terug wakker en gingen alle poezels naar beneden dus heb ik de ren terug opengedaan en mochten ze zich beneden uitleven.
Op dit moment begint Nelleke te beseffen dat Rafje nu toch wel lang blijft :oops: en probeert ze haar positie veilig te stellen (ik denk dat Nelleke toch iets heeft tegen gecastreerde katers want bij Finn doet ze dit soms ook: een pootje tegen hun kop, hen zitten opwachten op een plaatsje dat ze het niet verwachten en dan plots tevoorschijn komen, er even achter jagen O:) ,...). Er is dus iets meer leven in huis, maar Rafje weet wel hoe hij daar mee om moet gaan (heeft lessen van Zwartje gekregen he). Het was ook te verwachten: de eerste dagen was hij het die grommend rondliep en gingen alle poezels voor hem uit de weg.  Nu moeten ze hun plaatsje weer zoeken he.
Och wat ben ik blij dat het weekend is en ik weer ten volle kan genieten van  onze schatten :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#279 Geplaatst 04 september 2010 - 10:31

Dat was dus een drukke nacht. :ha
Super dat Rafje zich zo goed heeft aangepast.
En ja...wat een heerlijkheid al die poezzies rondom je hè.
Deze morgen werd ik ook wakker met vier spinnende "mannen" op bed en Zico, het logeerhondje, erlangs. Zo genieten.....

Ik was op slag goedgezind.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#280 Geplaatst 04 september 2010 - 10:38

Super dat het zo goed gaat. :dancer: :cheer: :dancer: :cheer:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#281 Geplaatst 04 september 2010 - 10:57

kiki zei:

Dat was dus een drukke nacht. :ha
Super dat Rafje zich zo goed heeft aangepast.
En ja...wat een heerlijkheid al die poezzies rondom je hè.
Deze morgen werd ik ook wakker met vier spinnende "mannen" op bed en Zico, het logeerhondje, erlangs. Zo genieten.....

Ik was op slag goedgezind.

Was blijkbaar toch niet zo een drukke nacht want ik heb dus goed geslapen he :love3: . Katrijn vertelt me net dat Rafje heel de tijd bij haar op en in  bed heeft geslapen :loveshower:

Geplaatste afbeelding

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#282 Geplaatst 04 september 2010 - 11:18

:loveshower: :loveshower: ooh rafje... :love3: :love3:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#283 Geplaatst 04 september 2010 - 11:22

Daar zal ie vast erg blij mee zijn geweest :) Hier wilde hij altijd *zo* graag mee naar bed, maar ik heb het één keer toegestaan en daar was Zwartje zo boos over dat ik het maar zo heb gelaten...

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#284 Geplaatst 04 september 2010 - 11:45

Rafje is echt wel op z'n pootjes terecht gekomen bij jullie! Wat goed. :thumb:
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#285 Geplaatst 04 september 2010 - 16:37

Arme Rafje, jaja, arme Rafje, onze kleine pruts :x : Rafje zit in de kleine ren, heel strategisch zodat er geen andere poezel er nog doorkan. Eigenlijk kunnen ze er wel nog door, maar ze durven blijkbaar niet :lachen: :lachen: :lachen: .

Geplaatste afbeelding