Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#286 Geplaatst 04 september 2010 - 18:11

Joloka zei:

Arme Rafje, jaja, arme Rafje, onze kleine pruts :x : Rafje zit in de kleine ren, heel strategisch zodat er geen andere poezel er nog doorkan. Eigenlijk kunnen ze er wel nog door, maar ze durven blijkbaar niet :lachen: :lachen: :lachen: .

En nu zitten ze allemaal in de kleine ren: de last van een baasje dat wil stofzuigen terwijl ze slapen, was blijkbaar groter dan de angst voor Rafje :ha .

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#287 Geplaatst 04 september 2010 - 18:20

Joloka zei:

Arme Rafje, jaja, arme Rafje, onze kleine pruts :x : Rafje zit in de kleine ren, heel strategisch zodat er geen andere poezel er nog doorkan. Eigenlijk kunnen ze er wel nog door, maar ze durven blijkbaar niet :lachen: :lachen: :lachen: .

Ahhhhhhh zielige andere katjes die door SUPERRAFJE worden tegengehouden :x :x :x

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#288 Geplaatst 04 september 2010 - 18:21

Joloka zei:

En nu zitten ze allemaal in de kleine ren: de last van een baasje dat wil stofzuigen terwijl ze slapen, was blijkbaar groter dan de angst voor Rafje :ha .

Ja dat is ook nogal een keus zeg langs Superrafje of dat monster dat alles van de vloer vreet trotseren :x

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#289 Geplaatst 04 september 2010 - 18:23

Echt leuk om te lezen dat het zo goed gaat met hem.Meneer Rafje heeft zijn gouden mandje gevonden! :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#290 Geplaatst 04 september 2010 - 19:57

:lachen: :lachen: :lachen: , hier wordt de tunnel ook vaak geblokkeerd door 1 van de poezen, en als ze dan elkaar willen passeren zie je ze denken 'zou ik durven of ga ik wachten O:) '
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#291 Geplaatst 04 september 2010 - 20:51

oei pas op Raf ! nog twee keer slapen en de Vosse komt ! LOL ! :heart:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#292 Geplaatst 04 september 2010 - 23:32

één keertje!
nouja, voor een poes is dat nog een stuk of 10 dutjes zeker? :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#293 Geplaatst 06 september 2010 - 20:26

Nog eventjes een update: Dit weekend was de feliway op :cry: . Ik heb er zaterdagochtend nog vlug besteld bij de apotheker zodat ik er zeker om 11 uur had... niet dus... onze apotheker was in verlof en het was een vervanger en die zei dat ik er pas vandaag om mocht. Gisteren hadden we hier dan ook nog hoogstaand bezoek en Rafje vond het toch slimmer om zich terug te trekken in de krabton :oops: . Die krabton is dus echt het slaapplaatsje van Finn (ligt onderaan) en Rafje (ligt een verdieping hoger): onze katerkrabpaal :lachen: . Want Gabriël ligt er dan nog eens bovenop :love3: .
Gabriël en Rafje zijn vriendjes: smullen samen, zijn lief voor elkaar. Bebbeltje en Rafje zijn ook vriendjes: als Bebbeltje haar muisje in de lucht gooit, probeert Rafje het te vangen. Finn en Zita bekijken het een beetje vanop afstand maar zo kennen we hen.
Nelleke... daar ging het van in het begin super mee: Nelleke was nieuwsgierig, niet gestresst (duidelijk geen diarree)... maar sinds het dierenartsbezoekje en nu vooral sinds de feliway op is... gromt Rafje naar Nelleke en Nelleke probeert Rafje te tonen dat zij hier de baas is O:) . Zoals ze af en toe Finn eens een tik verkoopt, probeert ze dat ook bij Rafje. En dat pakt dus niet...  en dan springt ze op hem af en dan gromt Rafje eens terug (Finn is slimmer: die bekijkt haar dan niet eens en loopt gewoon weg: vrouwen he)...
En dan zit ze vanop afstand hem zo aan te kijken van :o : die reactie had ik niet verwacht, nog eens proberen dus...

De Feliway zit nu al twee uurtjes terug in. Nelleke en Rafje hebben een flesje bachbloesems gevuld staan... en we geven ze de tijd en we tonen aan al onze poezels dat we ze graag zien.
Rafje loopt hier voor de rest vrolijk rond, nog alles verder verkennend. Als ik zijn naam roep, komt hij afgehuppeld, hij komt naast je zitten in de zetel en geniet van de knuffels. Speelgoed kent hij nog steeds niet zo goed.

Je merkt het: ik schrijf het met ups and downs. Elke dag opnieuw zijn we blij dat Rafje bij ons woont. Maar Rafje is geen kitten dat hier argeloos binnengekomen is, een kitten dat openstaat voor alle nieuwe ervaringen. Rafje is een katje dat al heel veel meegemaakt heeft. En hij doet me zo denken aan onze Gabriël :love3: :love3: :love3: .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#294 Geplaatst 07 september 2010 - 09:14

Toen ik me deze ochtend uit mijn bed sleepte (moest de katjes eten geven, kattenbakken verversen en mijn werk verwittigen dat ik ziek ben), kwamen alle poezels afgehuppeld om me een goede morgen te wensen. Rafje kwam direct knuffeltjes vragen. Terwijl ik aan mijn lappie zit, komt hij af en toe eens kijken of alles ok is met mij :oops: . En daarnet heeft hij gespeeld met het balletje van rietjes van Evelyn.
Het gegrom tussen Nelleke en Rafje is al terug iets minder. Nelleke wil terug vriendjes worden, maar Rafje moet nog even nadenken O:) .
Ziek zijn is niet leuk maar ondertussen ben ik wel bij mijn poezels he :hug: .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#295 Geplaatst 07 september 2010 - 10:00

:) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#296 Geplaatst 07 september 2010 - 10:24

beterschap Lut.

alhoewel, nu heb je wel veel tijd om ons updates te geven... :x

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#297 Geplaatst 07 september 2010 - 10:26

:louche: wat heb je dan Lut? Ik had gisteren lichte koorts en veel hoofdpijn, zo plots... Hoop in ieder geval dat het snel betert voor je!

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#298 Geplaatst 07 september 2010 - 10:49

ideaal eigenlijk ! kan je de machtstrijd tussen Nelleke en Rafje in het oog houden. best grappig. Zij wil hem wel op haar terrein. hij vindt dat hij geen instemming nodig heeft. komt wel goed met die twee. zo'n regeringsonderhandelingen kunnen wel even duren ... :heart:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#299 Geplaatst 07 september 2010 - 10:51

O help... en het zijn alletwee Belgische poezen. Madame en Meneer Non :ha
Alhoewel Rafje wel een gezondere kleur heeft dan De Wever, vind ik persoonlijk. En Nelleke kijkt toch ook niet even nors als Mdm Non ;)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#300 Geplaatst 07 september 2010 - 11:06

oesje Lut,
hebben we je zondag teveel vermoeid :wi :wi
veel beterschap :hug: