Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#301 Geplaatst 07 september 2010 - 13:37

Vosse zei:

:louche: wat heb je dan Lut? Ik had gisteren lichte koorts en veel hoofdpijn, zo plots... Hoop in ieder geval dat het snel betert voor je!

@Tiny: helemaal niet vermoeid. Integendeel zelfs: heel wat positieve energie gekregen.
Hier ook: gisterenochtend heel fris opgestaan, nog nagenietend van zondag... en plots in de bus: hatshie :( . Tegen 9 uur zei de dokter dat ik er mottig uit zag(oef nu weet ik tenminste dat ik er op andere dagen toch beter uit zie), keelpijn, hoofdpijn, oorpijn, spierpijn, . Met de nodige Dafalgans ging het al heel wat beter maar toen ik thuis kwam: idem maar nu met koorts. En ik moest van Dirk naar de dokter. Daarna met medicatie in bed en ik heb geslapen tot 7 uur (is voor mij al laat). Dan gewacht tot ik mijn werk kon bellen en terug in bed. Nu zitten mijn oren dicht, is mijn neus aan het snotteren en voel me nogal zwakjes. Straks terug bedje in (of zetel deze keer) en tot en met donderdag thuis.

Regeringsonderhandelingen: Nelleke ligt te slapen en Rafje loopt rond in de ren O:) . Maar ik wil hier wel geen splitsing zunne :p . Ze hebben de tijd om te onderhandelen. En mijn Nellemieke vergelijken met madam non: :r . En Rafje ook niet :r . Enne Rafje heeft niet alleen de looks niet van Bart, maar hij is toch ook wat slanker en hij eet gezonder;
:lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#302 Geplaatst 07 september 2010 - 13:42

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#303 Geplaatst 08 september 2010 - 09:50

Nog even een update: Nelleke doet dus echt haar best om lief te zijn :love3: , maar Rafje is nog brombeertje aan het spelen. En soms he, dan zitten die naast elkaar zonder een grommetje en dan kijken ze elkaar aan en ja hoor: grom...
Maar als ik met het natvoer afkom, dan mag om het even wie naast hem zitten :lachen:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#304 Geplaatst 08 september 2010 - 10:06

:LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#305 Geplaatst 08 september 2010 - 20:48

Rafje lust Thrive kippesnoepjes en zo krijg ik de poezels lekker dicht bij elkaar :love3:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#306 Geplaatst 08 september 2010 - 21:43

De gedroogvriesde wil je zeggen? Want die funbites of wat is er moest ie hier niet :ha De gedroogvriesde heb ik niet geprobeerd, denk ik :catscratchhead

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#307 Geplaatst 08 september 2010 - 21:50

je ziet hé, eens dat er getafeld wordt zijn alle "wrijvingen" verdwenen ... Lol :p

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#308 Geplaatst 08 september 2010 - 21:52

Oh lief Nelleke :love4: , komaan Rafke! :thumb: :thumb: :thumb:

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#309 Geplaatst 08 september 2010 - 22:04

Wat goed zeg dat Rafje al zo thuis is :love3: Nelleke draait wel bij O:)

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#310 Geplaatst 08 september 2010 - 22:05

Ik zal toch is nekeer moeten komen om 's avonds een filmpje te zien wanneer Rafje in zijn knuffelmodus zit denk ik :oops:

Hier is Mormel nu plots héél aanhankelijk. En je ziet Zwartje al denken: vorts he beest! maakt dat ge weg zijt! :ha Nuja, van korte duur, Mormel zijn baasjes zijn namelijk op vakantie :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#311 Geplaatst 10 september 2010 - 07:43

Vannacht heeft Rafje al spinnend bij ons op bed geslapen :love3: :love3: :love3: . Eerst wou hij heel de slaapkamer ontdekken en daarna lag hij eerst op Dirk zijn voeten en daarna in een kuiltje tussen mijn benen :love3: .
Eenmaal beneden was het weer grommen. Nochthans zijn de andere poezels nu echt heel lief maar Rafje moet er nog niet veel van weten (als er eten te krijgen is en/of snoepjes, vindt hij het geen probleem. Maar als er op een ander moment een poezel te dicht bij hem komt: grom). Geduld, geduld, geduld....

Geplaatste afbeelding

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#312 Geplaatst 10 september 2010 - 08:37

:hug:  ooh die rafje toch, het komt wel goed :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#313 Geplaatst 10 september 2010 - 08:57

Rafje toch... hij zal nog wat meer tijd nodig hebben dan de rest, komt allemaal wel in orde met de poezenbende! :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#314 Geplaatst 10 september 2010 - 10:26

Ooooo wat zal ie lekker geslapen hebben :love3:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#315 Geplaatst 10 september 2010 - 11:56

Vosse zei:

De gedroogvriesde wil je zeggen? Want die funbites of wat is er moest ie hier niet :ha De gedroogvriesde heb ik niet geprobeerd, denk ik :catscratchhead

Zeker eens proberen, daar zijn de meeste katten echt gek van. Die funbites daar voelen ze zich hier ook te goed voor hoor :ha