Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#361 Geplaatst 13 september 2010 - 23:50

Oooooo Dirk krijgt concurrentie!!! Rafke zit aan zijnen Duvel!!! :lachen: :lachen: :lachen:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#362 Geplaatst 14 september 2010 - 00:19

Gaat daar echt super zeg met Rafje, en weer leuke foto's :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#363 Geplaatst 14 september 2010 - 19:44

Vandaag was het hier precies rustdag voor de poezels: veel te winderig weer om in de kattenren te gaan dus bleven ze lekker binnen. Eerst hadden ze ook wat last van de wind maar daarna hebben ze bijna een hele dag geslapen. En toen werd er aan de deur gebeld: Vero kwam langs en wie kwam er weer kijken? Juist ons Rafje.
En toen ze weg waren, kwamen mijn ouders langs. En die waren de poezels aan het tellen (ze wisten nog niets van Rafje :engel: ) en ze kwamen aan 5 en plots kwam Rafje er ook bij... En mijn vader keek naar Rafje en daarna naar mij en dan weer naar Rafje :love3: . En hij heeft gezegd... dat het een schoontje is :loveshower: :loveshower: :loveshower: .

Geplaatste afbeelding

vero
vero
  • 458 berichten
  • 5 katten

#364 Geplaatst 14 september 2010 - 20:18

Rafje doet dat heel goed je zou niet zeggen dat hij daar amper 3 weken is hoor :)
groetjes vero

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#365 Geplaatst 14 september 2010 - 20:21

:LOL: :love3: :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#366 Geplaatst 15 september 2010 - 08:25

Gisteren zijn ze verwend met een nieuwe krabpaal zodat hun klim/slaapparadijs nog wat groter is geworden. Foto's kan je hier zien: De nieuwe krabpaal

En dan zie je ook hoe dicht Rafje en Nelleke gisteren lagen te slapen (foto's zijn niet van superkwaliteit sorry).

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#367 Geplaatst 15 september 2010 - 08:46

't is echt eentje met een aandachtstekort ter grootte van Siberië he ;) Hij moet altijd overal bij zijn en bij voorkeur geknuffeld worden op dat moment!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#368 Geplaatst 15 september 2010 - 08:59

Vosse zei:

't is echt eentje met een aandachtstekort ter grootte van Siberië he ;) Hij moet altijd overal bij zijn en bij voorkeur geknuffeld worden op dat moment!

Ik moet zeggen dat het hier nogal meevalt: hij heeft meer zelfvertrouwen en hoeft niet meer altijd bij jou te zijn. Precies alsof de schrik van weg te moeten, weg aan het gaan is.
Maar als hij geknuffeld wilt worden, neemt hij je vingers tussen zijn 2 pootjes vast :love3: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#369 Geplaatst 15 september 2010 - 10:23

Is beter zo natuurlijk hé. Dat merkte hier wel, dat hij nooit zeker was. Logisch natuurlijk, want eigenlijk woonde hij hier niet... En dat was ook een van de belangrijkste dingen voor hem: ergens vinden waar hij blijven mocht. Ik denk dat ie echt super terecht is gekomen :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#370 Geplaatst 16 september 2010 - 21:08

Nog eventjes een update. Vandaag is de da langs geweest voor de vaccinaties. Rafje was heel flink. Hij is ook onderzocht door de da en hij is ok verklaard. De da zei ook dat zijn pelsje al heel wat mooier staat. Wat wil je: meneer krijgt lekkere korrels. Af en toe krijgt hij nog eens samen met Gabriël wat nat voer. En hij vindt het super als ik met de snoepjes aan het gooien ben.
De da zei wel dat hij ziekjes kon worden van de vaccinatie omdat hij er vorig jaar geen gekregen heeft.
Ondertussen heb ik nog geen grommeke gehoord (maar Nelleke ligt ook te bekomen van haar inenting).
Rafje heeft vandaag een bad genomen. Ja, echt... zonder problemen!!!
Gabriël kruipt dus af en toe eens boven op de ren en loopt er dan volledig over en zo naar de kleine ren. En Rafje kroop langs binnen ook naar boven. Gisteren had hij dat ook gedaan maar op een andere plaats. En toen ik hem vandaag hoorde klauteren was ik net op tijd om hem naar beneden te zien springen... recht in het vijvertje :louche: . Ik heb direct de schuifdeur dicht gedaan zodat hij niet kletsnat naar binnen kon en een grote badhanddoek genomen en hem daarin gedraaid. En zo heeft hij een hele tijd in mijn armen doorgebracht, lekker genietend van elkaar. :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#371 Geplaatst 16 september 2010 - 21:30

:thumb: :thumb: :love:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#372 Geplaatst 16 september 2010 - 22:32

Sorry, ik had geen centjes om altijd heel dure brokjes voor Rafje te kopen :oops: en met Zwartje zijn RC brokjes, at hij daar van als hij de andere brokjes niet superlekker vond natuurlijk. Lastig kereltje soms hoor, wat zijn eten betreft ;) Daarnaast denk ik dat altijd buiten slapen ook niet helpt aan z'n vachtje hé. Maar je had'm moeten zien als ie eerst hier kwam buurten :(

Hij is hier ook al eens in bad gegaan trouwens, met shampoo en al. Liet ie rustig doen, al wilde hij er toch wel graag liever sneller dan trager weer uit :ha

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#373 Geplaatst 16 september 2010 - 22:37

Joloka zei:

Nog eventjes een update. Vandaag is de da langs geweest voor de vaccinaties. Rafje was heel flink. Hij is ook onderzocht door de da en hij is ok verklaard. De da zei ook dat zijn pelsje al heel wat mooier staat. Wat wil je: meneer krijgt lekkere korrels. Af en toe krijgt hij nog eens samen met Gabriël wat nat voer. En hij vindt het super als ik met de snoepjes aan het gooien ben.
De da zei wel dat hij ziekjes kon worden van de vaccinatie omdat hij er vorig jaar geen gekregen heeft.
Ondertussen heb ik nog geen grommeke gehoord (maar Nelleke ligt ook te bekomen van haar inenting).
Rafje heeft vandaag een bad genomen. Ja, echt... zonder problemen!!!
Gabriël kruipt dus af en toe eens boven op de ren en loopt er dan volledig over en zo naar de kleine ren. En Rafje kroop langs binnen ook naar boven. Gisteren had hij dat ook gedaan maar op een andere plaats. En toen ik hem vandaag hoorde klauteren was ik net op tijd om hem naar beneden te zien springen... recht in het vijvertje :louche: . Ik heb direct de schuifdeur dicht gedaan zodat hij niet kletsnat naar binnen kon en een grote badhanddoek genomen en hem daarin gedraaid. En zo heeft hij een hele tijd in mijn armen doorgebracht, lekker genietend van elkaar. :loveshower: :loveshower:

Geen foto van de "badende" Rafje?? Vóór en na ?? :engel: :engel:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#374 Geplaatst 17 september 2010 - 05:57

Vosse zei:

Sorry, ik had geen centjes om altijd heel dure brokjes voor Rafje te kopen :oops: en met Zwartje zijn RC brokjes, at hij daar van als hij de andere brokjes niet superlekker vond natuurlijk. Lastig kereltje soms hoor, wat zijn eten betreft ;) Daarnaast denk ik dat altijd buiten slapen ook niet helpt aan z'n vachtje hé. Maar je had'm moeten zien als ie eerst hier kwam buurten :(

Hij is hier ook al eens in bad gegaan trouwens, met shampoo en al. Liet ie rustig doen, al wilde hij er toch wel graag liever sneller dan trager weer uit :ha

Hey Vosse :hug: :hug: :hug: . Moet je toch niet mee inzitten. Rafje heeft een superfantastische tijd gehad bij jou. Uiteindelijk was Rafje ook niet jouw kat he maar de kat van de buren. En die heeft bij jou alles gekregen wat zijn hartje verlangde (en nog veel meer). Ik ben gewoon superblij dat meneer de stap naar de korrels heeft gezet :oops: .
@Lut: geen tijd, het ging zo snel: een mooie duik en direct uit het water (een topsporter zou het hem niet nadoen).

Enne... och vergeten vertellen: gisterenochtend hebben Bebbeltje en Rafje een hele tijd gespeeld met elkaar. Super om te zien :loveshower: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#375 Geplaatst 17 september 2010 - 06:31

:thumb: :thumb: :thumb: