Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#391 Geplaatst 21 september 2010 - 21:11

pietzakjes :)

die genieten , ik voel het tot in mijn dikke teen
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#392 Geplaatst 22 september 2010 - 07:12

Wat solidair van katrijn ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#393 Geplaatst 22 september 2010 - 20:24

Vosse zei:

Wat solidair van katrijn ;)

:lachen: :lachen: :lachen:

De poezels hebben vandaag genoten van het zonnetje. Enne... ik zeg het hier heel stilletjes, muisstilletjes zodat de poezels het niet kunnen horen: ik heb vandaag nog geen grommetje gehoord :love3: .

En nu terug wat luider: Vosse, heb jij Rafje geleerd om deuren open te doen? :o : die kan dus een binnendeur open krijgen (gelukkig probeert hij het enkel nog maar naar de wasruimte, waar hij meestal zijn natvoer krijgt).

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#394 Geplaatst 22 september 2010 - 21:23

Eh... wel... *ik* heb het hem niet geleerd neen. *ik* heb er dus niets mee te maken...

(wat niet wil zeggen dat ik nooit een zwarte kat heb zien springen naar de deur terwijl de rosse kat aan't opletten was, waarbij de rosse kat de acties na deed en de zwarte kat later de rosse kat op commando de livingdeur liet openen om naar boven te glippen en een feestje te houden op het donsdeken toen het buiten zwaar vroor waardoor de verwarming zot draaide omdat heel de gang plots mee verwarmd diende te worden en de factuur ook nog eens met een paar honderd euro hoger was) (puur hypothetisch enzo)

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#395 Geplaatst 22 september 2010 - 22:03

Vosse zei:

Eh... wel... *ik* heb het hem niet geleerd neen. *ik* heb er dus niets mee te maken...

(wat niet wil zeggen dat ik nooit een zwarte kat heb zien springen naar de deur terwijl de rosse kat aan't opletten was, waarbij de rosse kat de acties na deed en de zwarte kat later de rosse kat op commando de livingdeur liet openen om naar boven te glippen en een feestje te houden op het donsdeken toen het buiten zwaar vroor waardoor de verwarming zot draaide omdat heel de gang plots mee verwarmd diende te worden en de factuur ook nog eens met een paar honderd euro hoger was) (puur hypothetisch enzo)

Sorry, maar :LOL: :LOL: :LOL: ik zie het al zo voor mij, Zwartje die Rafke op commando te deuren laat open doen, en dan samen in den dons :LOL: :LOL:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#396 Geplaatst 22 september 2010 - 23:02

Het commando was trouwens een stilzwijgend aan de deur gaan zitten en staren naar de klink - waarbij Rafje dan snel kwam aanlopen ("Spelen!") en naar die klink begon te springen. Eenmaal hij het systeem door had, deed ie het ook voor alle kasten. Zoals bijvoorbeeld de kast waar oorspronkelijk alle kattensnoepjes in zaten. Ik zeg natuurlijk oorspronkelijk...

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#397 Geplaatst 23 september 2010 - 06:36

Vosse zei:

Het commando was trouwens een stilzwijgend aan de deur gaan zitten en staren naar de klink - waarbij Rafje dan snel kwam aanlopen ("Spelen!") en naar die klink begon te springen. Eenmaal hij het systeem door had, deed ie het ook voor alle kasten. Zoals bijvoorbeeld de kast waar oorspronkelijk alle kattensnoepjes in zaten. Ik zeg natuurlijk oorspronkelijk...

Hier probeert hij de schuifdeuren van de kast open te doen.
Ik krijg alleen maar schrik als hij dat ook gaat proberen met de deur van de living naar boven. Omdat als ze daar zitten en we komen terug naar binnen langs de voordeur, het risico van ontsnappen wel tamelijk groot wordt.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#398 Geplaatst 23 september 2010 - 16:01

Joloka zei:

Hier probeert hij de schuifdeuren van de kast open te doen.
Ik krijg alleen maar schrik als hij dat ook gaat proberen met de deur van de living naar boven. Omdat als ze daar zitten en we komen terug naar binnen langs de voordeur, het risico van ontsnappen wel tamelijk groot wordt.

Ik zou vanaf nu die deur sluiten!! Leg de sleutel vlakbij of zo, want het zou natuurlijk ook kunnen dat Zwartje aan Rafje geleerd heeft hoe ze een sleutel in een slot moet doen :scared: :lachen: :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#399 Geplaatst 23 september 2010 - 17:07

Lut zei:

Ik zou vanaf nu die deur sluiten!! Leg de sleutel vlakbij of zo, want het zou natuurlijk ook kunnen dat Zwartje aan Rafje geleerd heeft hoe ze een sleutel in een slot moet doen :scared: :lachen: :lachen:

Dat zou mogelijk zijn Lut als de deur niet langs twee kanten gebruikt zou worden: de kids komen via de garage binnen en zo via de wasruimte naar de keuken en wij omgekeerd...

Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#400 Geplaatst 23 september 2010 - 22:21

Monteer de klinken omhoog, dat helpt ook.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#401 Geplaatst 23 september 2010 - 23:36

Rafi! Je gelooft't nooit kereltje!

Weet je wie nou op je plaatsje zit? Mormel, de poezel van de buren! Hij komt nou snel afgelopen als je buiten gaat, en dan hoor je zijn belletje rinkelen. Na een tien minuten zielig kijken van onder de varens, sloft ie dan maar weer naar ergens anders. Misschien moet ik eens bij de buren vragen of alles in orde is. De vorige keer dat ie zo deed, zat ie namelijk op dieet, weet je nog :x

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#402 Geplaatst 23 september 2010 - 23:39

Ginger-en-Noortje zei:

Monteer de klinken omhoog, dat helpt ook.

Jep, is bij ons ook zo :ha Toulouse is ook een "ik doe elke deur die ik wil open-kat"

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#403 Geplaatst 24 september 2010 - 06:19

Gisterenavond lag ik al in bed toen ik toch nog even naar beneden kwam. Alle poezels zaten op een rijtje voor de keuken. Alle poezels... behalve Raf.
Rafje had een zakje sandwiches op de grond gegooid en was lekker aan het smullen :louche: . En hij keek heel triestig toen ik ze afnam ;) .
Enne... meneer lust ook de Catessy-sticks :LOL: . Wat lust Rafje eigenlijk niet? :lachen:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#404 Geplaatst 24 september 2010 - 07:08

:ha :ha :ha De Vitakraft sticks wilde hij hier nooit eten :catscratchhead

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#405 Geplaatst 24 september 2010 - 20:32

:LOL: :LOL: :LOL: , ik zou ook de deurklinken ondersteboven monteren.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag