Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#406 Geplaatst 24 september 2010 - 20:42

:lachen: Rafje toch, met hem maak je nog al avonturen mee he? O:) :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#407 Geplaatst 24 september 2010 - 20:45

Solotje zei:

:lachen: Rafje toch, met hem maak je nog al avonturen mee he? O:) :lachen:

En hij wordt hier rotverwend :x

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#408 Geplaatst 26 september 2010 - 17:41

Rafje lust suikerbrood :oops: . Deze ochtend lag het suikerbrood in een plastiekzak goed dichtgeknoopt op het aanrecht en wie heeft een heel stuk suikerbrood binnen? Rafje :louche:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#409 Geplaatst 26 september 2010 - 19:16

Dirk wou stoverij maken maar omdat Rafje hem daarmee te veel wou helpen :x , mocht Rafje mee naar boven met Katrijn. En Rafje is onder mijn pull gekropen en heeft de hele tijd liggen spinnen :loveshower: .
Rafje speelt nu met Bebbeltje, Finn en Zita. Hij is nog steeds de grote vriend van Gabriël :love3: . En met Nelleke hangt het er van af: is het snoepjestijd: dan zitten die gewoon naast elkaar. Maar als Rafje vb even in de wasruimte wil zitten, is Nelleke jaloers (want vroeger ging zij naar ginder en dan lag ze te wachten tot we haar kwamen halen en wou ze altijd krioelen :love: ) en dan is het weer even grommen.
Nelleke krijgt nu nog andere bachbloesems en het rare is dat ze er soms zelf komt om vragen :love4: .

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#410 Geplaatst 26 september 2010 - 19:27

Raf en Nelle ? Die twee kunnen elkaar eigenlijk niet meer missen ... :loveshower:

Rundsstoofvlees durft Elfie al eens malen en voeren aan de kittens ... lekker (soms doet ze kippenhartjes of kippen levers bij, eveneens vermalen)  

Bewerkt door YvVanRoyen, 26 september 2010 - 19:29.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#411 Geplaatst 26 september 2010 - 20:09

YvVanRoyen zei:

Raf en Nelle ? Die twee kunnen elkaar eigenlijk niet meer missen ... :loveshower:

Rundsstoofvlees durft Elfie al eens malen en voeren aan de kittens ... lekker (soms doet ze kippenhartjes of kippen levers bij, eveneens vermalen)

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Maar nu was het voor ons :p en aangezien Joris zijn vriendin op het laatste moment ook nog kwam mee-eten, hadden we maar net genoeg.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#412 Geplaatst 27 september 2010 - 21:09

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#413 Geplaatst 28 september 2010 - 20:53

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding  
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#414 Geplaatst 28 september 2010 - 21:19

s toch zo'n mooi kereltje he :love3:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#415 Geplaatst 30 september 2010 - 13:09

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#416 Geplaatst 01 oktober 2010 - 10:40

Het is hier gewoon super: Finn, Bebbeltje en Rafje zijn samen het zotje aan het uithangen: samen spelen, samen ravotten, samen achter elkaar crossen :dancer: :dancer: :dancer: . Je zou eens moeten weten hoe ik me nu voel: mijn hartje krijgt het er zooooooooooo warm van :loveshower: . En Zita speelt af en toe ook al mee.
Gabriël wordt als hij binnen komt, volledig geknuffeld door Raf :love3: .
Finn is normaal gezien veel meer gereserveerd: hij speelt wel maar meestal alleen. Als er een andere poezel komt meespelen, stop hij om het langs de kant te bekijken en nu :love: .

Tussen Nellemieke en Rafje en Finn gaat het nog steeds wat moeilijk. Soms zitten ze dus heel dicht bij elkaar, eten ze naast elkaar, steken ze deugnieterij uit naast elkaar en dan opeens: grom. Nelleke daagt Rafje ook uit. Dat deed ze bij Finn ook al, maar die ging dan ergens anders liggen. Nu voelt Finn zich precies sterker en laat zich niet meer doen :oops: . Nelleke probeert hier de baas te zijn, maar de anderen zijn het daar precies niet mee eens. O:) . Nu, Nelleke voelt zich hier wel goed zunne. Het is nog steeds onze knuffelNellemie. En weet je wat raar is? Als Nelleke een van de twee uitdaagt, komt ze bij mij om haar bachbloesems. Moest het van haar afhangen, dan drinkt ze op zo een moment het hele flesje uit... dus ze voelt wel dat ze op zo een moment verkeerd bezig is.
Toen Rafje hier pas was, was het nochthans ons Nelleke die er eerst contact mee zocht. Het is veranderd nadat Rafje bij de da is geweest en toen een hele avond in mijn armen heeft gelegen tot de da kwam voor een extra spuitje om hem wakker te krijgen. Zou Nelleke sindsdien jaloers zijn? Want zij heeft de eerste weken ook constant in mijn armen doorgebracht.
Maar als ik een van de twee in mijn armen heb en dan heel dicht bij de ander ga zodat ze neus aan neus zitten, doen ze niets... alleen maar aan elkaar ruiken.
En wat ze ook vervelend vindt (en dat is begrijpelijk): Rafje kiest spontaan voor de plekjes waar Nelleke zich ook graag verstopt vb Nelleke gaat graag in de wasruimte en dan legt ze zich daar neer tot ze geknuffeld wordt. En ... Rafje legt zich vanaf de eerste dag daar ook neer.
Maar ze krijgen de tijd en ze krijgen hun bachbloesems en ze worden hier allemaal heel veel geknuffeld :love: :love: :love: want ik zie ze allemaal zoooooooooooooo graag.
En Rafje zit heel graag in de ren (de anderen ook) maar hij probeert helemaal niet om naar buiten te geraken: die vindt het super zo!!!
Waar ik nu rap mee moet zijn, is de vaatwas vullen: Rafje vindt zo een vaatwas met vuile borden super om te eten :louche: .

Bewerkt door Joloka, 01 oktober 2010 - 10:41.

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#417 Geplaatst 01 oktober 2010 - 10:41

Zalig nieuws om te horen :heart: , voor die momenten doe je het toch gewoon allemaal :love3:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#418 Geplaatst 01 oktober 2010 - 15:48

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#419 Geplaatst 01 oktober 2010 - 15:49

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#420 Geplaatst 01 oktober 2010 - 15:57