Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#421 Geplaatst 01 oktober 2010 - 16:05

Echt fantastisch hé, kan je niet naar een regisseur gaan van disney voor een verfilming ofzo? :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#422 Geplaatst 01 oktober 2010 - 18:00

dorien_951 zei:

WAT EEN MISHANDELING!!!! :evil:

Moet Rafje in een doos slapen :lachen: :lachen: :lachen:

Zo is het hier bij ons: de mandjes worden bijna niet gebruikt. Maar als er ergens een doos staat, wordt die ingenomen. En nu staat er in de keuken een curver en een doos met allebei een handdoek in zodat de poezels toch maar lekker liggen :love: .

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#423 Geplaatst 01 oktober 2010 - 18:08

Oh arm Nelleke, ik denk wel dat het kan zijn dat ze wat jaloers is. Het is al het kakkenestje van bij ons geweest he, het dutske van bij jullie met al die extra zorgen. Ze is gewoon te verwend geweest ;) Hopelijk heeft ze gewoon wat meer tijd nodig en komt alles snel terug in orde met haar, Rafje en Finn

Bewerkt door Spanishke, 01 oktober 2010 - 18:08.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#424 Geplaatst 01 oktober 2010 - 18:33

Spanishke zei:

Oh arm Nelleke, ik denk wel dat het kan zijn dat ze wat jaloers is. Het is al het kakkenestje van bij ons geweest he, het dutske van bij jullie met al die extra zorgen. Ze is gewoon te verwend geweest ;) Hopelijk heeft ze gewoon wat meer tijd nodig en komt alles snel terug in orde met haar, Rafje en Finn

Ze ligt nu lekker op mij mee te lezen :love: en Rafje ligt in de doos naast mij. 't Is een vrouwke met een gebruiksaanwijzing he :lachen: . Weet je, ik ben er gerust in.

Bewerkt door Joloka, 01 oktober 2010 - 18:36.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#425 Geplaatst 02 oktober 2010 - 14:53

Vandaag weer zo een koestermoment meegemaakt. Ik was deze ochtend alleen thuis: Katrijn en Joris zijn op weekend, Lode moest werken en Dirk ging naar een lezing. Dus... poetstijd. Toen ik begon te dweilen, liet ik alle poezels naar boven. Omdat het niet goed droogde, ging ik me even op bed leggen. En wie kwam er tussen mijn benen liggen: Rafje :love3: . En wie lag er naast hem: Nelleke. En op een bepaald moment lagen Bebbeltje en Zita er ook bij. Finn lag aan mijn hoofd.
En die momenten... die geven je zo een warm gevoel en geven je zoveel energie dat je de hele wereld aankan :loveshower: .

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#426 Geplaatst 02 oktober 2010 - 20:33

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#427 Geplaatst 03 oktober 2010 - 14:32

Joloka zei:

Vandaag weer zo een koestermoment meegemaakt. Ik was deze ochtend alleen thuis: Katrijn en Joris zijn op weekend, Lode moest werken en Dirk ging naar een lezing. Dus... poetstijd. Toen ik begon te dweilen, liet ik alle poezels naar boven. Omdat het niet goed droogde, ging ik me even op bed leggen. En wie kwam er tussen mijn benen liggen: Rafje :love3: . En wie lag er naast hem: Nelleke. En op een bepaald moment lagen Bebbeltje en Zita er ook bij. Finn lag aan mijn hoofd.
En die momenten... die geven je zo een warm gevoel en geven je zoveel energie dat je de hele wereld aankan :loveshower: .

Wat heb je dat gevoel mooi verwoord Lutje!! :hug:
Ik kan daar ook zo enorm van genieten wanneer ze bij mij komen liggen!!! :love: :love: :love:

Oh ja, wat die deur betreft die van langs beide kanten gebruikt wordt: hang in beide ruimten een sleutel aan een haakje en spreek met iedereen af dat ze altijd direkt die deur weer op slot moeten doen! 't Proberen waar vind ik!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#428 Geplaatst 03 oktober 2010 - 15:46

Lut zei:

Wat heb je dat gevoel mooi verwoord Lutje!! :hug:
Ik kan daar ook zo enorm van genieten wanneer ze bij mij komen liggen!!! :love: :love: :love:

Oh ja, wat die deur betreft die van langs beide kanten gebruikt wordt: hang in beide ruimten een sleutel aan een haakje en spreek met iedereen af dat ze altijd direkt die deur weer op slot moeten doen! 't Proberen waar vind ik!

Voorlopig heeft hij geen deur meer open gedaan. En mijn zoons kennende, gaan we regelmatig voor een gesloten deur staan (met de sleutel erop) :lachen:

Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#429 Geplaatst 03 oktober 2010 - 17:05

als de poes maar goed ligt, het is toch een luxe te mogen kiezen waar ze zelf slaapt :d

heb ook zo een dozenslapertje :) ))

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#430 Geplaatst 07 oktober 2010 - 21:29

Hier is het alsof Rafje altijd al bij onze poezenbende hoort. Terwijl hij in het begin aan ons "plakte", doet Rafje nu zijn eigen ding: knuffels geven als hij er zin in heeft, laten opnemen als hij er zin in heeft, in je armen liggen als hij er zin in heeft,.... maar ook zijn vrijheid opnemen als hij er zin in heeft: geen zin: ok, dan niet .
Ik zie hem zo openbloeien :love3: . Het is mijn grote spinner die me 's ochtends altijd komt begroeten, die hier samen met de andere poezels speelt (het grommen tegen Nelleke is met vlagen), die hier zijn portie aandacht( en eten ;) ) vraagt (en heel vaak neemt :ha ) en krijgt natuurlijk. En als ik aan de laptop zit, komt hij even over het toetsenbord gelopen en ondertussen krijg ik knuffels en dan legt hij zich naast de laptop in de curver of de kartonnen doos. En nu zit ik gewurmd tussen Gabriël en Rafje :love: .
En als  hij snoepjes in de gaten krijgt, laat hij zich lekker horen zoals Nelleke en Bebbeltje. Hij heeft zo een schattig miauwtje :hart: , en hij geeft niet op he tot hij ook zijn portie heeft gekregen :ha .

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#431 Geplaatst 07 oktober 2010 - 21:31

:thumb: :thumb:  goed zo rafke :love3:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#432 Geplaatst 07 oktober 2010 - 21:35

Joloka zei:

:ha Dat moet nogal een zicht geweest zijn :lachen: , wel zalig! :love:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#433 Geplaatst 07 oktober 2010 - 21:37

Solotje zei:

:ha Dat moet nogal een zicht geweest zijn :lachen: , wel zalig! :love:

Waarom moet jij je dat nu weer voorstellen :louche: ;)

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#434 Geplaatst 07 oktober 2010 - 21:39

Joloka zei:

Waarom moet jij je dat nu weer voorstellen :louche: ;)

Doe ik altijd, als je nu een foto zou plaatsen dan moet ik mij dat niet voorstellen. :p

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#435 Geplaatst 07 oktober 2010 - 21:41

Solotje zei:

Doe ik altijd, als je nu een foto zou plaatsen dan moet ik mij dat niet voorstellen. :p

Fototoestel lag op dat moment beneden en mijn bed staat boven. Ik heb wel een foto van Rafje die daar lag, op mijn gsm, maar die kan ik niet aansluiten op de computer (is zo een oud goedkoop ding. Als je wilt sponsoren, mag dat altijd :LOL: ).

Geplaatste afbeelding