Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#46 Geplaatst 25 augustus 2010 - 08:22

Ahum...

Gisteren was ik meneer kwijt. Voor die ene keer dat ie binnen moest slapen, vond ik'm niet. Geweldig. Ik was het poortje vergeten dicht te doen en realiseerde me dat pas nadat ik de katten eten had gegeven. Nu Zwartje die was mij al braafjes gevolgd naar boven, dus dat was geen probleem. Maar de kleine bleef onvindbaar :oops:

Na 4 keer in mijn halve pyjama (lees mij onderbruik en een t-shirt) in de tuin te staan rammelen met eten, kwam ik op't lumineuze idee van te rammelen met de lasermuis.

Van bij de eerste keer rammelen hoorde ik direct een enthousiast belletje dat kwam van... de 2e verdieping :wall:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#47 Geplaatst 25 augustus 2010 - 08:25

Vosse zei:

Ahum...

Gisteren was ik meneer kwijt. Voor die ene keer dat ie binnen moest slapen, vond ik'm niet. Geweldig. Ik was het poortje vergeten dicht te doen en realiseerde me dat pas nadat ik de katten eten had gegeven. Nu Zwartje die was mij al braafjes gevolgd naar boven, dus dat was geen probleem. Maar de kleine bleef onvindbaar :oops:

Na 4 keer in mijn halve pyjama (lees mij onderbruik en een t-shirt) in de tuin te staan rammelen met eten, kwam ik op't lumineuze idee van te rammelen met de lasermuis.

Van bij de eerste keer rammelen hoorde ik direct een enthousiast belletje dat kwam van... de 2e verdieping :wall:

:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 25 augustus 2010 - 08:32

Vandaag Vandaag! :dancer:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#49 Geplaatst 25 augustus 2010 - 08:35

veel succes vandaag!!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#50 Geplaatst 25 augustus 2010 - 08:56

:dancer: Vandaag is het zo ver, we zijn allemaal super benieuwd. Veel fotootjes plaatsen hé Lut!!!!

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#51 Geplaatst 25 augustus 2010 - 08:59

Veel plezier vandaag :dancer:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 25 augustus 2010 - 09:28

Vosse gaat bijna vertrekken :dancer:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#53 Geplaatst 25 augustus 2010 - 09:34

Veel succes vandaag  :loveshower:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#54 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:16

Ja lap, ik moest nog voor Dirk iets op de computer maken (dat toch normaal een tijdje duurt). Ik wou hier nog stofzuigen en me douchen. Stuurt Vosse met toch om 9u40 geen berichtje dat ze al aan het afkomen zijn :louche: . Vraag ik aan Dirk om even te helpen en ik noem op wat er nog moet gebeuren. Ja dag Jan, meneer begint de vaatwas te legen O:) . Ok, moet ook gebeuren, maar toch niet zo dringend. Dus ikke rap geveegd en me in de badkamer geschoten om met een washandje over mijn lichaam te gaan :oops: ....
En nu... ben ik aan het wachten en aan het stressen en aan het .....

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#55 Geplaatst 25 augustus 2010 - 11:06

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#56 Geplaatst 25 augustus 2010 - 11:34

ze zullen er ondertussen wel al zijn dan :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#57 Geplaatst 25 augustus 2010 - 12:23

Sarah en Erik zei:

ze zullen er ondertussen wel al zijn dan :thumb:

Yep. Rafje is hier :love: :love: :love: .
Sarah en Pascal zijn samen met Rafje toegekomen en Rafje was heel rustig in de auto :love3: . We hebben de draagmand dan op de grond gezet en het deurtje open gedaan. Bebbeltje kwam direct aan en had heel veel zin om er direct bij te kruipen :oops: . Finn en Zita hebben ook even gesnuffeld. Zita begon niet te blazen, niet te grommen maar meer zo een keelgeluid van "wat doe je ons nu aan?". Nelleke heeft het vanop afstand gevolgd. Rafje had helemaal geen zin om uit het mandje te komen. We hebben het mandje dan op tafel gezet en hem even laten bekomen en dan heeft Sarah hem eruit gehaald. Hij keek wel nieuwsgierig rond maar je ziet dat hij gestresst was. Wat wil je he :heart: : de eerste keer in zo een mandje, in de auto en dan naar het verre Lochristi (van 't stad naar de buiten).
De andere katten zijn dan buiten gaan lopen en spelen en liggen. Nelleke en Zita liggen in de kleine ren, Bebbeltje in de tunnel en onze Finn prinsheerlijk in de zetel (nadat hij vanachter de zetel is gekomen waar het hem toch echt veiliger leek).
Bebbeltje keek zo raar naar Nelleke en heeft beslist om haar kant te kiezen :ha : ook niet grommen of blazen maar ook dat keelgeluid. Ook naar Sarah toe.
Rafje heeft even rondgelopen en zich dan op de stoel gelegd. We hebben hem ook al wat natvoer proberen geven, maar het is normaal dat hij daar nog geen zin in had. Hij heeft ook al even tijd op het aanrecht, meer bepaald op het vuur doorgebracht.
En toen Sarah wegging, merkte je echt dat hij het besefte :hug: :hug: :hug: .
Nu ligt hij terug op de stoel onder tafel. Ik heb hem daarnet een pipetje toegediend met water, rescue en walnut en die nam dat heel liefdevol aan :love: :love: :love: .
En... hij blaast niet, gromt niet, maakt zich ook niet heel klein.

Foto's post ik vanavond. Nu nog wat genieten van ons zestal.

Och ja, jullie vragen zich af hoe Gabriël reageert? Die is 5 minuten voor Sarah en Pascal toekwamen, naar buiten vertrokken :louche: , afwachten dus.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#58 Geplaatst 25 augustus 2010 - 13:27

Lutje, ik was expres vroeger vertrokken zodat je minder stresstijd zou hebben ;)

Rafje was hier alvast een heel raar poezeltje. Toen hij Pascale zag binnen komen had hij wel zoiets van "Euhm... what's happenin' :louche: ?".

Eerst nog even zijn laatste maaltijd en laatste speelmoment in Antwerpen. Snif:

IMG_2161[1].jpg
IMG_2162[1].jpg
IMG_2164[1].jpg

Dan tijd om in het mandje te kruipen, kleine Raf!
rafje1.JPG

En tijd om er weer uit te kruipen... als was de uitgang niet zo voor de hand liggen :ha
Rafje2.JPG

Ik heb ook nog een mooie fotocompilatie gekregen van Lut, een nieuwe hengel voor Zwartje, een kaartje en een heel leuke placemat :)

En Zwartje? Die snapt er nix meer van. Hij zit gewoon maar in de tuin. Toen ik hem riep, keek hij zo rond zich. Waar blijft dat belletje nou? Heh?! Hij is nu bezig met alles opnieuw te verkennen precies :ha Hij is echt niet mee met wat er nu gebeurd is, maar ik denk dat hij binnen de paar dagen weer gaat genieten van de vrijheid die hij vroeger had ;)

Ik mis'm al wel, m'n klein lastpakje :oops:

Bewerkt door Vosse, 25 augustus 2010 - 13:27.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#59 Geplaatst 25 augustus 2010 - 13:30

Die laatste foto: die arme Raf werd overrompeld door de andere poezen, maar toen nog zonder geblaas :ha .
Finn heeft al even geroken aan Rafje zijn dekentje en is op zoek waar die indringer nu wel zou liggen (op een andere stoel onder tafel ;) ). Bebbeltje heeft al geblazen (foei kleine meid) en Nelleke is ook al eens komen rondkijken. Zita ligt in dromenland.

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#60 Geplaatst 25 augustus 2010 - 13:31

oohhh wat super :thumb: rafje zal het snel gewoon zijn :)