Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#451 Geplaatst 12 oktober 2010 - 06:21

Vosse zei:

:ha

Ben ik blij mee hoor ;) Toen hij hier aan kwam, de staat dat ie in was... :( Ik heb er eten in gepropt dat het niet normaal was! Liever een buikje dan zo'n ruw hoopje kat zoals vroeger!

En hij is zo een proper jongetje: dit weekend had hij gespuwd in de curver waarin hij lag te slapen (korrels eet hij rustig op maar als er natvoer of rauwvoer of snoepjes zijn, schrokt hij alles nog altijd op en dan komt het er soms eens uit) en na alles afgewassen te hebben, wil hij er toch niet meer in liggen :( .
En ik heb hem dit weekend volledig mogen zoomgroomen. Zalig vond hij dat :love3: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#452 Geplaatst 12 oktober 2010 - 07:10

Ja, was de stress toen hé. Hij had ook continue diarree en overgeven toen. Brokjes at hij ook niet normaal.

Dat ze van natvoer moeten overgeven komt wel vaker voor hé. Hier had ik gisteren ook prijs hoor, een beetje teveel enthousiasme over z'n natvoer en het dan niet binnen houden ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#453 Geplaatst 12 oktober 2010 - 08:05

Vosse zei:

Ja, was de stress toen hé. Hij had ook continue diarree en overgeven toen. Brokjes at hij ook niet normaal.

Dat ze van natvoer moeten overgeven komt wel vaker voor hé. Hier had ik gisteren ook prijs hoor, een beetje teveel enthousiasme over z'n natvoer en het dan niet binnen houden ;)

Hij krijgt meestal wat natvoer of rauwvoer samen met Gabriël en dan is hij echt aan het schrokken O:) . Maar hij krijgt het niet meer dagelijks. Alleen af en toe. Hij eet nu toch voldoende korrels en drinkt ook heel goed.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#454 Geplaatst 13 oktober 2010 - 15:16

Ik ben hier de gelukkigste mens ter wereld: daarnet zaten Rafje en Nelleke elkaar te knuffelen voor de laptop (ok, was niet zo leuk want ik kon niet meer op KS :( ) maar wat ik ervoor in de plaats kreeg :loveshower: :loveshower: :loveshower: .

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#455 Geplaatst 13 oktober 2010 - 15:33

:thumb: :thumb:

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#456 Geplaatst 13 oktober 2010 - 16:09

:thumb: :thumb: :heart: :heart:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#457 Geplaatst 14 oktober 2010 - 17:18

Ow super zeg, waar zijn die foto's dan, want daar had je dan weer wel tijd voor haha..
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#458 Geplaatst 14 oktober 2010 - 17:24

brithany zei:

Ow super zeg, waar zijn die foto's dan, want daar had je dan weer wel tijd voor haha..

Rafje en Miss Bebbel

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#459 Geplaatst 14 oktober 2010 - 17:32

Joloka zei:

Dat hangbuikje is er inderdaad aan te zien! :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#460 Geplaatst 16 oktober 2010 - 15:58

:thumb: :thumb: :thumb: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag