Spring naar inhoud

- - - - -

Rafje update p31

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#61 Geplaatst 25 augustus 2010 - 13:39

Rafke is een buitengewone schat :heart: , zo rustig in het mandje, in de auto, effe wat angstig maar na enkele minuten vond ie alles interessant in de auto, daar aangekomen ook eigenlijk, en hij zit er in een paradijs en het komt er zekers goed
En Sarah dat jij hem ga missen de eerste dagen, tja, daar twijfel ik niet aan, maar je kan hem hier volgen, ik had al moeilijk om hem een laatste knuffel te geven, keek naar z'n oogjes en ik weet dat ik dit niet mag doen, maar voelde zijn ongerustheid van hé, waar gaan jullie naartoe, kreeg zowat een kropje in m'n keel (tja op dat gebied blijf ik zeer gevoelig :oops: )  Maar ben er zekers van dat ie binnen enkele dagen mee rondloopt etc, alles zal daar zeer snel gaan, nogmaals dank aan Lutje en Dirk jullie zijn schatten van mensen en Rafke ge zijt met uw poep in de boter gevallen, zoveel vriendjes, speelgoed, kattenren, groot drinkfontein :heart:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#62 Geplaatst 25 augustus 2010 - 13:39

Hopelijk verloopt alles rustig :heart:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#63 Geplaatst 25 augustus 2010 - 13:48

Zwartje is dan maar op Rafje's stukje aanrecht gesprongen. Maar nu er weer af hé. auuuuwww die oude botten :ha

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#64 Geplaatst 25 augustus 2010 - 14:02

Veel geluk en plezier met Rafke :geluk: :geluk:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 25 augustus 2010 - 14:08

*nee hier is ie ook niet...* :louche:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 25 augustus 2010 - 14:20

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#67 Geplaatst 25 augustus 2010 - 14:22

En is Rafke al bij Lut? Wij willen foto's zien van zijn eerste ontmoeting met je poezelbende. :thumb: :thumb: :thumb:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#68 Geplaatst 25 augustus 2010 - 14:25

catherine zei:

En is Rafke al bij Lut? Wij willen foto's zien van zijn eerste ontmoeting met je poezelbende. :thumb: :thumb: :thumb:

kijk op de vorige pagina ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#69 Geplaatst 25 augustus 2010 - 14:26

catherine zei:

Lees even terug ;) . Foto's worden vanavond gepost. Meneer zit nog rustig op de stoel. Finn is iets dichter gaan liggen om alles in de gaten te houden en Nelleke ligt nu in huis te slapen. De andere 2 liggen in de tunnel.
Het is echt wel een schatje zunne: daarnet gaf ik hem nog wat bachbloesems en die laat dat dus gewoon doen he :heart:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 25 augustus 2010 - 15:43

:loveshower: vel succes met rafke en Vosse :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 25 augustus 2010 - 16:01

Hoe spannend Lutje.......!!! Ik hoop dat je er deze avond nog in slaagt om fotokes te plaatsen, want we gaan morgen al vroeg vertrekken he ;)
Jij bent de allerbeste poezenmama van hééééééééééééél de wereld!! :hug:  :hug:  :hug: :hug: :hug: :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#72 Geplaatst 25 augustus 2010 - 16:10

Lut zei:

Hoe spannend Lutje.......!!! Ik hoop dat je er deze avond nog in slaagt om fotokes te plaatsen, want we gaan morgen al vroeg vertrekken he ;)
Jij bent de allerbeste poezenmama van hééééééééééééél de wereld!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Da's lief van jou (en van allemaal hoor). Rafje heeft daarnet even op mijn schoot buiten gezeten :love: :love: :love: tot... Bebbeltje even kwam bewijzen dat ze hier al langer is :ha . Ze is op dit moment dus de enige die blaast O:) . En die blaast dus niet terug he (zou hij beter wel doen :p ).
Hij is wel aan het stressen: zijn voetzooltjes zijn warm en lichtjes vochtig.
Tijd geven en heel veel liefde :love: :love: :love: .
Ik laat hem nu even terug met rust op de stoel en straks probeer ik hem even apart te nemen om te kijken of hij wat wilt eten. En vannacht installeer ik me in de zetel.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#73 Geplaatst 25 augustus 2010 - 16:11

Och ja, ik heb nog maar 2 foto's van dat ventje getrokken :oops: .

Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#74 Geplaatst 25 augustus 2010 - 16:30

Joloka zei:

:help: nu ben ik al de hele ochtend op zoek naar mijn mp 3-player die ook geluid kan opnemen zodat ik Vosse haar stem kan opnemen. En dan kan ik die door de boxen jagen zodat klein "ding" kan afkomen. Misschien dan toch nog 1 poezel in huis die luistert naar zijn/haar naam :ha :ha :ha .

hier, op 0:56 :mrgreen:
http://www.kattensit...d.html#bekijken
http://www.kattensit...d.html#bekijken

Bewerkt door xantippe, 25 augustus 2010 - 16:30.

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#75 Geplaatst 25 augustus 2010 - 16:59

xantippe zei:

:ha :ha :ha
:thumb:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=