Spring naar inhoud

- - - - -

Vraagje!

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Guest_Kim1989_*
Guest_Kim1989_*

#1 Geplaatst 24 augustus 2010 - 15:20

Hallo allemaal!

Ik heb net 2 super lieve kittens in huis!
Maar jammer genoeg zou ik dit weekend niet thuis zijn van zaterdagochtend tot zondagavond.
Mijn vraag was nu of dat geen kwaad kan voor die beestjes?
Ze eten vaste voeding en gaan proper op de kattenbak.
En ze zijn met 2 en amuseren zich te pletter!
Ook zijn ze het hier al goed gewoon en lopen hier heel het huis over en weer! en ze hebben een grote krabpaal en speeltjes in overvloed!
Als ik genoeg eten enzo zet voor de beestjes zou dat een probleem zijn?
Ik ben een beetje bezorgd!

Groetjes Kim

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 24 augustus 2010 - 15:23

is er niemand die even kan komen kijken?
zo doe ik dt als ik eens een weekendje weg ben
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#3 Geplaatst 24 augustus 2010 - 15:27

Ik zou toch ook iemand langs laten komen ! :) Wij moeten vrijdag een dagje weg gewoon van s'morgens tot s'avonds en voel me nu al niet zo op mijn gemak daarmee. Er komt wel iemand overdag even langs, zodat ze maar telkens enkele uren alleen zijn, maar toch :(

Guest_Kim1989_*
Guest_Kim1989_*

#4 Geplaatst 24 augustus 2010 - 15:34

Ik weet wel iemand die eens kan komen kijken naar men schatjes, Maar die persoon kan niet om het uur bij de beestjes zijn. Als die persoon nu de zaterdag eens komt en de zondag? Wat ik ook kan doen is ze een weekendje terug bij de moeder steken? De moeder zit bij mijn schoonzus en daar zitten hun zusjes en broertjes ook. Mijn schoonzus stelde het zelf voor maar ik heb een beetje schrik omdat ze deze omgeving nu gewoon zijn.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 24 augustus 2010 - 16:54

Tuurlijk dat is ok!!!

ze zijn niet alleen dus op zich kunnen di zeker zolang hunne plan trekken zenne

ik vaak ook een hele dag weg en dan zijn ze zonder iemand die hele dag weg
dit weekend ben ik weg ,
zaterdagmorgend doe ik alles nog , vertrek ik , s avonds komt de buurvrouw kattenbakken en nijnen doen
zondagmorgend ook en s avonds ben ik terug!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Kim1989_*
Guest_Kim1989_*

#6 Geplaatst 24 augustus 2010 - 17:01

Oke in orde! Bedankt voor de snelle reactie ;) nu kan ik met een gerust hart weg dit weekend! Groetjes!

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 24 augustus 2010 - 20:39

Ik moet binnenkort ook een weekend weg(vrijdagavond tot zondagavond) en heb ook 2 kittens.
Een buurvrouw komt zaterdagmorgen en zondagmorgen langs voor eten , kattenbak en knuffels.
heb aan vrienden toch maar gevraagd om ook zondagnamiddag even binnen te springen.

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#8 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:18

Ik zou gewoon aan iemand vragen dat ze eventjes eens langskomen, ze moeten daarvoor niet om het uur komen kijken hoor ;)

Persoonlijk zou ik ze niet terug eventjes bij de moeder gaan zetten, laat ze gewoon in hun vertrouwde omgeving, en zie dat ze niets kunnen uitspoken. Zorg dat alles goed afgesloten is (géén ramen op klikstand), trek de bedrading van de tv enzo uit, zie dat het wc-birilletje naar beneden is, dat er géén deuren kunnen toeklikken (zet een deurstop tussen deur). Zet meerdere drinkpotjes want als ze er eentje omduwen, enz...

Geniet van je weekendje!

Bewerkt door griffel1977, 25 augustus 2010 - 10:18.
Reden van bewerken: typ-foutje

Guest_Kim1989_*
Guest_Kim1989_*

#9 Geplaatst 25 augustus 2010 - 11:02

Oke! Er kan iemand komen kijken naar men schatjes dus alles is in orde!
Bedankt hé! :d

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 25 augustus 2010 - 13:06

Als ze bij jou al helemaal gewend zijn, zou ik ze ook niet terugbrengen hoor, beter iemand langs laten komen, het is ook helemaal niet gezegd dat mama poes dit leuk gaat vinden (hoelang zijn ze al bij jou) bovendien gaan ze dan (denk ik tenminste) weer wennen bij je schoonzus, en moeten ze 2 dagen later weer naar jou terug (stress)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#11 Geplaatst 25 augustus 2010 - 18:57

:duim:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:18

Als er 1x/ dag iemand kan komen, is dit oke hoor. Tweer keer is natuurlijk idealer :) .
Gewoon zorgen voor voldoende water en korrel en alles kittenveilig maken zoals hierboven omschreven.
Als je thuiskomst ligt het speelgoed geweldig overhoop, maar zo zie je dat ze zich geamusseerd hebben :) .

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#13 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:22

wij laten ook altijd iemand tot hier komen, wij zijn net naar de ardennen geweest en de buren kwamen eten geven + schoonzus kwam ook nog eens spelen en kijken of alles in orde was.
Kwas toch heel blij terug thuis te zijn want kan loeba zo lang ni meer missen.

succes en veel plezier op weekend

Guest_Kim1989_*
Guest_Kim1989_*

#14 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:35

Danku allemaal! Kheb iemand gevonden die twee keer per dag wil komen kijken! :d Kben blij! Groetjes!