Spring naar inhoud

- - - - -

telemeter ?

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#16 Geplaatst 24 augustus 2010 - 19:27

nu ga ik op de laptop en daar kan ik het zien
en ik zie 7 % verbruikt en het is terg naar 0 vanaf de 3 de
eigenlijk heb ik dan veel te veel internet volume voor wat ik gebruik ... en betalen we te veel

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 24 augustus 2010 - 19:48

clyde zei:

nu ga ik op de laptop en daar kan ik het zien
en ik zie 7 % verbruikt en het is terg naar 0 vanaf de 3 de
eigenlijk heb ik dan veel te veel internet volume voor wat ik gebruik ... en betalen we te veel
Ik weet niet welk abonnement jij juist hebt. Wij hebben een van de simpelste abonnementen (Expresnet) en dat hebben we al van de eerste dag dat telenet hier binnenkwam. En sinds vorige maand mogen we dus 81.920 Mb verbruiken (het is serieus omhoog gegaan). Waar is nog de tijd van maximum 15 000 Mb (ik denk 2 maanden geleden :LOL: ) waarbij ik telkens volume moest bijkopen tijdens de vakanties omdat de kids teveel downloaden?

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#18 Geplaatst 24 augustus 2010 - 20:02

Ik heb comfortnet xl , maar het zit in de goldshake ( digibox , tv en telefoon ) maar ik zie net dus dat dat lager verbruik 45 euro kost en nu betalen we 50 dus veel verschil is dat niet
plus als je lager internet neemt moet je 50 euro betalen .... nog niets doen voorloppig dus

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#19 Geplaatst 24 augustus 2010 - 20:07

ik heb 50 Gb (51.200 mb )verbruik per maand en jij hebt 80 maar met die 50 kom ik nog veel te veel over maarja
als je lager gaat heb je maar 15 .... oke ik zou nog toekomen maar toch ik heb nu maar 3.776 mb verbruikt .....

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 24 augustus 2010 - 20:16

clyde zei:

ik heb 50 Gb (51.200 mb )verbruik per maand en jij hebt 80 maar met die 50 kom ik nog veel te veel over maarja
als je lager gaat heb je maar 15 .... oke ik zou nog toekomen maar toch ik heb nu maar 3.776 mb verbruikt .....

Zeg madam, jij verbruikt daar alleen internet en hier wordt dat wel gedeeld met 5 zunne ;)

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 24 augustus 2010 - 21:02

Pfff, zo ver denk ik daar niet over na hoor. Ik kan hier altijd op het net :LOL: . Zit nooit over mijn verbruik. Maar ik laad ook geen filmpjes ed.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#22 Geplaatst 24 augustus 2010 - 23:35

Joloka zei:

Zeg madam, jij verbruikt daar alleen internet en hier wordt dat wel gedeeld met 5 zunne ;)

:ha dat weet ik wel hoor , was niet op jou bedoeld maar op mij , ik heb te veel volume voor wat ik gebruik ;)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#23 Geplaatst 24 augustus 2010 - 23:36

dolfjeweerwolfje zei:

Pfff, zo ver denk ik daar niet over na hoor. Ik kan hier altijd op het net :LOL: . Zit nooit over mijn verbruik. Maar ik laad ook geen filmpjes ed.

ja ik dacht er ook nooit over na maar ja nu als je kan besparen ( al ist maar een 100 euro per jaar ) dan moet je daar toch eens over kijken ;) het leven is al duur genoeg

patje div900
patje div900
  • 354 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 25 augustus 2010 - 08:05

maar neem je een lager volume dan gaat jou snelheid ook naar omlaag
k'heb ok 81 gig maar begod dat gebruik ik nooit
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 25 augustus 2010 - 08:15

patje div900 zei:

maar neem je een lager volume dan gaat jou snelheid ook naar omlaag
k'heb ok 81 gig maar begod dat gebruik ik nooit

Maar da's niet erg voor Zoë, want ze komt toch uit Limburg en daar.... praten...ze... soms.... traag... :ha :ha :ha . Alhoewel, als ik erover nadenk, Zoë praat helemaal niet traag :o , maar ze "zingt" wel mooi (zoals wij zeggen over hoe de "limburgers" praten :hart: .

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 25 augustus 2010 - 08:21

Limburgers kunnen ook heeeel snel praten. Zit in Diepenbeek op school en amaiiii. :trance: Soms zeg ik toch tegen men beste vriendin: how how kalm, ik kan niet meer volgen :ha

Bij mij de telemeter:
Afbeelding 2.png

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#27 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:05

:ha ik praat niet traag , ik praat te snel en zeker als ik enthousiast ben dan zeggen ze hier wat zegt ge ?? Daar heb ik niets van verstaan :ha
maja misschien de combinatie ik snel limburgers traag :ha