Spring naar inhoud

- - - - -

Boete

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#16 Geplaatst 25 augustus 2010 - 17:50

Het is verschrikkelijk, maar blijkbaar mag je alleen stoppen voor een dier als het groot genoeg is om schade aan je auto te brengen :gek:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#17 Geplaatst 25 augustus 2010 - 18:53

:s :s :s

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:00

Idd, als je je auto "verkeerd "plaatst omdat je iemand wil helpen , bij een ongeluk of woningbrand,.... mag de politie je een boete geven.
Een tijd geleden kreeg ik een boete op een zondagochtend om 7.30u bij mijn schoonouders in de straat (doodlopend pleintje). ik had me uit de weg op een plantsoentje gezet. Mijn schoonvader had een diabetesaanval en hij heeft al 3 zware hartinfarcten gehad. dus ik was snel naar daar gereden toen mijn schoonmoeder in paiek belde. Een hele toestand is het geweest met aangetekende brieven, bij de politiecomissaris komen,... maar er was niets tegen te doen: ik stond verkeerd geparkeerd :( :r
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:03

crazy_catlady zei:

Het is verschrikkelijk, maar blijkbaar mag je alleen stoppen voor een dier als het groot genoeg is om schade aan je auto te brengen :gek:

Je kan altijd argumenteren dat andere mensen wel eens zouden kunnen uitwijken voor het dier en zo ongelukken veroorzaken.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#20 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:06

Is nu wel niet hetzelfde,maar mijn man heeft verleden week een boete gekregen van 50 euro omdat hij 58(herleid tot 52) deed waar je 50 mag :trance: Als de wet niet aan uw kant staat,zou ik gewoon betalen.Is gewoon tijdverlies,denk ik.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:06

crazy_catlady zei:

Zelfs een klein hondje kan al schade aan je auto berokkenen :x .
Ik zou eerst eens met de eigenaars van dat hondje gaan babbelen en toch ook eens onderhandelen met de politie.

Geplaatste afbeelding

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#22 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:07

Schandalig gewoon.Ik zou t ook laten voorkomen.
Ik heb een tijd geleden hetzelfde gedaan alleen heb ik mijn auto dwars op de rijweg gezet (zeer gevaarlijk) en het ging om een paard. Gelukkig had ik een touw in de auto liggen en was ik juist appelen gaan halen en kon ik m zo vangen. De eigenaar kwam eraan en pakte m over.Weten jullie dat ie niet eens bedankt heeft! en dat terwijl ik mijn auto op t spel zette voor zijn paard! :evil:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 26 augustus 2010 - 11:03

Mijn collega is ook niet van plan om die boete te betalen hoor. Ze zullen wel weten wat te doen, haar man is een gepensioneerd politie-agent.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 26 augustus 2010 - 11:21

Zazu zei:

Dat zou ik dus niet betalen, laat maar voor de rechter komen, ik ga er gerust een paar dagen voor zitten!
Awel ik ook!
Net zoals wanneer je een boete krijgt omdat zichtbaar in je auto iets laat liggen wat aanleiding kan geven tot diefstal.
Als ik dat ooit krijg, daar ga ik voor zitten!
Pak de dieven aan en niet de gewone burgers! :evil:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 26 augustus 2010 - 11:27

:evil: :evil: :evil:

gelukkig dat je collega dit deed en de eigenaar terug vond
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#26 Geplaatst 26 augustus 2010 - 11:34

wat erg!! gelukkig is het hondje in orde :)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:01

Typisch flik, daar houden ze zich mee bezig;
Grrrrrrrr.
Toch tof van je dat je dit deed

Guest_bramiewamie8_*
Guest_bramiewamie8_*

#28 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:14

Jah de pollitie van tegenwoordig...
Ze lachen met alles en doen hun werk niet goed en alles is tegen hun zin... :censored: