Spring naar inhoud

- - - - -

genoeg eten voor kitten

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#1 Geplaatst 25 augustus 2010 - 21:30

Hallo,

Ik geef mijn heilig birmaantje eten van Hills, dit heb ik meegekregen va nde fokker. Nu vind ik dat ze niet heel veel eet eigenlijk. Kan ik iets bijgeven of is het toch niet echt nodig eigenlijk? is nu 11 weken oud en is sinds zondag bij mij. Haar potje met droogvoer staat er altijd dus in principe kan ze altijd eten.

Bewerkt door Animal_lover, 25 augustus 2010 - 21:30.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#2 Geplaatst 25 augustus 2010 - 21:35

Animal_lover zei:

Hallo,

Ik geef mijn heilig birmaantje eten van Hills, dit heb ik meegekregen va nde fokker. Nu vind ik dat ze niet heel veel eet eigenlijk. Kan ik iets bijgeven of is het toch niet echt nodig eigenlijk? is nu 11 weken oud en is sinds zondag bij mij. Haar potje met droogvoer staat er altijd dus in principe kan ze altijd eten.

Ze eet wel ???

Weeg dan eens de aanbevolen hoeveelheid af en week dit in ruim water,als je ziet hoeveel het opzwelt dan snap je dat een klein maagje niet veel droogvoer kan verstouwen.

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#3 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:13

ah oke bedankt, ik was ongerust ;)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#4 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:19

Animal_lover zei:

ah oke bedankt, ik was ongerust ;)

;) geen dank, als je ongerust bent gewoon vragen daar is het forum voor :d

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:29

Als het eten altijd ter beschikking staat (en ze is niet ziek), zal ze heus wel eten tot ze genoeg heeft en wanneer ze honger heeft.

:geluk:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#6 Geplaatst 25 augustus 2010 - 22:32

dolfjeweerwolfje zei:

Als het eten altijd ter beschikking staat (en ze is niet ziek), zal ze heus wel eten tot ze genoeg heeft en wanneer ze honger heeft.

:geluk:

Toch wel altijd opletten dat er werkelijk gegeten wordt. Katten eten veel kleine porties per dag.