Spring naar inhoud

- - - - -

Omega Paw kattenbak aan te raden of ?

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Guest_xTinkerbellx_*
Guest_xTinkerbellx_*

#1 Geplaatst 26 augustus 2010 - 04:51

Hey allemaal,

Wist niet waar ik dit moest posten maar oke vraag het maar even dan :)

Vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze kattenbak ---> Omega Paw - Roll'n Clean Litterbox
en zo ja, wat vind je ervan ? Zit namelijk te zoeken naar een kattenbak die niet teveel tijd vergt maar het moet ook niet al té duur zoals die automatische robot litterbox bijvoorbeeld, lol :o

Maar deze is wel ok qua prijs zag ik en lees er veel goeds van :)
Dankje alvast voor een antwoord, tips enzo zijn ook welkom :d

Bewerkt door xTinkerbellx, 26 augustus 2010 - 04:52.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 29 augustus 2010 - 19:43

geen ervaring mee. Maar ik vind uitscheppen ook niet echt veel werk :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#3 Geplaatst 29 augustus 2010 - 19:56

Hier ook geen ervaring mee.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 29 augustus 2010 - 19:57

PeggyJ zei:

geen ervaring mee. Maar ik vind uitscheppen ook niet echt veel werk :oops:

Ik sluit me hier volledig bij aan. Als je klontervormend kattenbakzand neemt, is dat in een wip gedaan (wel goed klontervormend kattenbakzand he ;) ).

Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 29 augustus 2010 - 19:58

wip wip, hihi

Geplaatste afbeelding

Guest_xTinkerbellx_*
Guest_xTinkerbellx_*

#6 Geplaatst 29 augustus 2010 - 23:19

Ok, heb besloten om voorlopig een gewone kattenbak te kopen en dan misschien later kan ik die eens uit proberen maar denk dat ik nu maar een gewone kattenbak ga kopen :) Het is inderdaad niet zoveel werk om de uitwerpselen van een kat uit te scheppen ;) Bedankt voor de antwoorden tot nu toe allemaal ! :)

Bewerkt door xTinkerbellx, 29 augustus 2010 - 23:19.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#7 Geplaatst 29 augustus 2010 - 23:23

Ik heb er zo een, de grote... Miskoop van de eeuw. Omrollen gaat heeeeeeel zwaar (ben best wat gewoon aan sjouwen en sjorren) en de sluitingen waren na drie maanden al naar de knoppen waardoor de boel op de vloer kwam :censored: dus meer werk aan ruimen erbij kwam. Schep deze bak ook gewoon uit dat is nog het snelste en makkelijkste.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#8 Geplaatst 30 augustus 2010 - 07:16

Geen ervaring mee, wij hebben ons pas terug 2 grote jumbo's aangeschaft, zijn hier heel tevreden van. En met het uitscheppen heb ik geen moeite..

Guest_xTinkerbellx_*
Guest_xTinkerbellx_*

#9 Geplaatst 03 september 2010 - 00:33

Sihirci zei:

Ik heb er zo een, de grote... Miskoop van de eeuw. Omrollen gaat heeeeeeel zwaar (ben best wat gewoon aan sjouwen en sjorren) en de sluitingen waren na drie maanden al naar de knoppen waardoor de boel op de vloer kwam :censored: dus meer werk aan ruimen erbij kwam. Schep deze bak ook gewoon uit dat is nog het snelste en makkelijkste.

Hmmm, bedankt voor je antwoord en tip :) Zal het sowieso eens af en toe moeten schoonmaken als ik die kattenbak neem, het is niet helemaal automatisch :) Heb wel gelezen dat deze beter is dan de echte automatische kattenbakken zoals die robots lol :LOL:

Bewerkt door xTinkerbellx, 03 september 2010 - 00:33.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#10 Geplaatst 03 september 2010 - 08:53

Zolang je maar een paar katten hebt, denk ik niet dat al die ingenieuze snufjes veel gaan helpen hoor.

Ik zou een goede open of gesloten kattenbak nemen. Qua gesloten kattenbakken vind ik de Cat-it het beste, omdat je die supergemakkelijk kan uitscheppen. Er is zelfs een stukje voorzien waar je een plastiek zakje aan kan vastmaken zodat je geen korrels morst :)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#11 Geplaatst 03 september 2010 - 09:57

Vosse zei:

Zolang je maar een paar katten hebt, denk ik niet dat al die ingenieuze snufjes veel gaan helpen hoor.

Ik zou een goede open of gesloten kattenbak nemen. Qua gesloten kattenbakken vind ik de Cat-it het beste, omdat je die supergemakkelijk kan uitscheppen. Er is zelfs een stukje voorzien waar je een plastiek zakje aan kan vastmaken zodat je geen korrels morst :)

Stukje voor plastic zakje???? Waar zit dat dan??? Ik heb hier 3 van die bakken maar dat heb ik nog nooit ontdekt :ha :oops:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#12 Geplaatst 03 september 2010 - 18:07

Ja niemand precies. Je moet die flap eens open doen. Dan zie je aan de onderkant van het deksel (lees: daar waar de poes over stapt om de bak binnen te gaan) dat er links en rechts twee inkepingen zijn. Die zijn voorzien om een zakje achter te laten haken zodat je gewoon zo kan uitscheppen zonder morsen.

Guest_xTinkerbellx_*
Guest_xTinkerbellx_*

#13 Geplaatst 03 september 2010 - 18:53

Vosse zei:

Bedankt voor de tip en heb maar 1 kat dus niet meerdere katten, hehe :) Gelukkig niet zoveel werk dan ;) Zal die Cat-it eens een keer opzoeken, bedankt voor je reactie :)

Bewerkt door xTinkerbellx, 03 september 2010 - 18:53.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#14 Geplaatst 04 september 2010 - 12:42

Ja ik heb er ook maar ééntje hoor. Ik heb twee bakken staan, eentje op de 1ste verdieping (voor 's nachts) en eentje op de gelijkvloers voor overdag. Beneden staat de cat-it, en daar ben ik echt enorm tevreden van. Zwartje is ook behoorlijk groot, en deze is groot genoeg voor hem zonder dat heel de keuken gevuld lijkt te zijn met een kattenbak :ha