Spring naar inhoud

- - - - -

nachtelijk vandalisme

• Log in om te reageren
72 reacties op dit onderwerp
sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:24

Vanaf nu beslissen de poezels welk kleur er komt op de muur! begrepen :x
:ha :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:26

Sarah en Erik zei:

:ha :ha :ha

dat zijn nogal beschuldigingen aan Hanne haar adres :ha

Er staat een knipogende smiley bij he :p (en ik ben vandaag niet verantwoordelijk voor mijn daden door pijnlijk slaaptekort :engel: ).
@Smittenkitten: meen je dat?

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:32

:ha :ha :ha
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#19 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:34

:LOL: :LOL: :LOL:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#20 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:35

Joloka zei:

Er staat een knipogende smiley bij he :p (en ik ben vandaag niet verantwoordelijk voor mijn daden door pijnlijk slaaptekort :engel: ).
@Smittenkitten: meen je dat?

Ja echt dat meen ik ;) Er staat bv in dat vanaf het moment van overdracht de nieuwe eigenaar aansprakelijk is voor de schade aangericht door de kat etc
En dat ik als fokker niet aansprakelijk gesteld kan worden voor dierenartskosten van het kitten tenzij degene die binnen de redelijkheid van het contract zijn afgesproken. (Dus stel, een kitten sterft aan een of andere erfelijke aandoening).

Gelukkig hebben we er zelf nog geen miserie mee gehad hoor, maar als je dan hoort van andere fokkers dat hun kittenkopers komen schadevergoeding eisen omdat de kat aan de bank heeft gekrabd of die denken dat de jaarlijkse enting voor rekening van de fokker is... :ha

Sommige dingen in ons contract zijn zo evident (en zou je ook zonder contract gelijk in krijgen...) maar toch zetten we het erin, ook omdat we het contract doornemen met de kittenkopers en ze dan echt wel beseffen waar ze aan beginnen. ;)

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:37

haha dan dachten we nog es uitgebreid te zeveren, heeft hanne dat gewoon in haar contract staan :ha

ik stel voor dat je chopin vraagt om nu maar al het behang te verwijderen als hij toch zo graag nieuw wil.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#22 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:38

xantippe zei:

haha dan dachten we nog es uitgebreid te zeveren, heeft hanne dat gewoon in haar contract staan :ha

ik stel voor dat je chopin vraagt om nu maar al het behang te verwijderen als hij toch zo graag nieuw wil.

Ik ben op alles voorbereid zenne :p :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:41

Smitten Kitten zei:

Ja echt dat meen ik ;) Er staat bv in dat vanaf het moment van overdracht de nieuwe eigenaar aansprakelijk is voor de schade aangericht door de kat etc
En dat ik als fokker niet aansprakelijk gesteld kan worden voor dierenartskosten van het kitten tenzij degene die binnen de redelijkheid van het contract zijn afgesproken. (Dus stel, een kitten sterft aan een of andere erfelijke aandoening).

Gelukkig hebben we er zelf nog geen miserie mee gehad hoor, maar als je dan hoort van andere fokkers dat hun kittenkopers komen schadevergoeding eisen omdat de kat aan de bank heeft gekrabd of die denken dat de jaarlijkse enting voor rekening van de fokker is... :ha

Sommige dingen in ons contract zijn zo evident (en zou je ook zonder contract gelijk in krijgen...) maar toch zetten we het erin, ook omdat we het contract doornemen met de kittenkopers en ze dan echt wel beseffen waar ze aan beginnen. ;)

Eigenlijk heb je groot gelijk. Maar het is toch wel erg he dat mensen zulke dingen komen vragen :evil:

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:48

Joloka zei:

Kathleen, misschien net als ik beneden blijven "slapen"? ;) .
Maar ik zou ook helemaal niet blij zijn (en Dirk nog minder). :(
Kan je niet eens contact opnemen met de fokker en vragen of ze tussenkomt in de kosten? Best eens nakijken of er iets van in vermeld staat in het contract. Hopelijk heeft ze een goede familiale verzekering want het kitten is duidelijk bij haar niet goed opgevoed. En ik zou haar zeker op de hoogte brengen want het kan zijn dat nog andere kittens van hetzelfde nestje dat doen en dan moet er toch even gekeken worden naar de stambomen of er een erfelijke factor in zit ;)

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:51

Joloka zei:

Eigenlijk heb je groot gelijk. Maar het is toch wel erg he dat mensen zulke dingen komen vragen :evil:

Ja eigenlijk nog zo geen slecht idee, als er een volgende nestje komt, ga ik toch ook even mijn contract aanpassen :louche:

Bewerkt door Spanishke, 26 augustus 2010 - 12:51.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:18

:x :x :x :heart: :heart: , zo onschuldig kijken en dan nog niet geloofd worden
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:20

:lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:48

Smitten Kitten zei:

Ik ben op alles voorbereid zenne :p :ha
Da's geen contract, maar een gans boek :ha :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#29 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:50

Kathleen zei:

Da's geen contract, maar een gans boek :ha :ha :ha :ha

;)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:51

@ Hanne: heb je Frances al verwittigd dat ze best nog even wacht met behangen :x

Bewerkt door haemoglobine, 26 augustus 2010 - 13:52.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo