Spring naar inhoud

- - - - -

nachtelijk vandalisme

• Log in om te reageren
72 reacties op dit onderwerp
Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#31 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:53

:lachen: :lachen: :lachen:  Hier lees je toch nogal wat hoor! maarja, sommige mensen zijn echt niet beschaamd.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:55

Joloka zei:

Kan je niet eens contact opnemen met de fokker en vragen of ze tussenkomt in de kosten? Best eens nakijken of er iets van in vermeld staat in het contract. Hopelijk heeft ze een goede familiale verzekering want het kitten is duidelijk bij haar niet goed opgevoed. En ik zou haar zeker op de hoogte brengen want het kan zijn dat nog andere kittens van hetzelfde nestje dat doen en dan moet er toch even gekeken worden naar de stambomen of er een erfelijke factor in zit ;)
Ik heb over het gedrag van Chopin al meermaals navraag gedaan bij de fokker maar volgens de fokker :censored: is het kitten bij ons "slecht opgevoed" O:) . Krijgt hij bij ons van de rest van de huisdieren zijnde: "ons (brave) Mimi" en mopshond Ibse het slechte voorbeeld.
Maar "ons Mimi" heeft nog nooit een chipje gepikt (pickles:jawel!!!), een wafeltje uit mijn mond gepikt, in de gordijn geklommen, om  4u 's nachts bovenop mijn gezicht gesprongen, de krabpaal uit de muur losgewrikt,....
en Ibse geraakt aan bepaalde dingen helemaal niet aan.
maar tja, de kleine lettertjes in een contract vergeet je al eens te lezen hé ;) :oops:
:x

PS: voor de mensen die dit te serieus gaan nemen...................... :mrgreen:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:55

haemoglobine zei:

@ Hanne: heb je Frances al verwittigd dat ze best nog even wacht met behangen :x
:ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#34 Geplaatst 26 augustus 2010 - 15:47

haemoglobine zei:

@ Hanne: heb je Frances al verwittigd dat ze best nog even wacht met behangen :x

Dat is niet nodig. De enige losbandige van de hoop is Chopin helaas. Wij herkennen dat beestje totaal niet meer :(
Hij is bij deze dan ook ont-Smitten Kitten-t 8) ;)

Wij distanciëren ons volledig van dit product van hondenmanieren, slechte opvoeding en suiker (op twee dagen tijd princekoeken, cake en tompoeskes :cry: en dat komen ze dan nog trots vertellen aan ons he :cry: Terwijl er in mijn contract ook staat dat de kat aangepaste kwaliteitsvoeding moet krijgen, maar helaas vult Kathleen dat nogal eigenzinnig in :( )

;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 26 augustus 2010 - 15:48.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#35 Geplaatst 26 augustus 2010 - 15:53

:LOL: :LOL: Dat smoelke van de ondeugende Chopin erbij is supergrappig!!  :ha

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 26 augustus 2010 - 16:00

Chopin is tenmintse eerlijk hij blijft bij de restjes zitten van kijk mama wat ik nu weer heb uitgehaald :ha :ha :ha :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 26 augustus 2010 - 16:01

hehe zal dat maar niet aan mijn noratje tonen die geeft toch af en toe al vernielzucht.
gelukkig blijft het bij haar bij haar speelgoed en mijn latoflex tot nu toe.
maar op zulke kleine hummeltjes kan je niet boos zijn of boos blijven

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 26 augustus 2010 - 16:37

:ha

Smitten Kitten zei:

Dat is niet nodig. De enige losbandige van de hoop is Chopin helaas. Wij herkennen dat beestje totaal niet meer :(

Wij distanciëren ons volledig van dit product van hondenmanieren, slechte opvoeding en suiker (op twee dagen tijd princekoeken, cake en tompoeskes :cry: en dat komen ze dan nog trots vertellen aan ons he :cry: Terwijl er in mijn contract ook staat dat de kat aangepaste kwaliteitsvoeding moet krijgen, maar helaas vult Kathleen dat nogal eigenzinnig in :( )

;)
:censored: OOOOOOOOOOOOOOOO Hanne hoe durf je. U zomaar distanciëren van Chopintje :8 . Dat kleine lieve "kittentje" doet zo zijn best om al meer dan een maand een suikervrij dieet te volgen (iets wat hier bij de meesten van ons NIET lukt O:) ). Chopintje is nu erg verdrietig :8 :cry: .
Hij doet zo zijn best om Carnibest, almonature, voerte harde brokjes en ander "gezond" poezeneten binnen te worstelen :ha :ha :ha
En nu wil je hem niet meer (h)erkennen als zijnde een "SmittenKitten" :cry: :cry: :8

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 26 augustus 2010 - 16:51

Gelieve er nota van te nemen dat Chopintje de depressie nabij is na het horen van voorgaande beschuldigingen.  Getuige bijgaande foto's. Chopintje was vermist en werd gevonden, heel stilletjes en rustig "liggend en zielig kijkend" in de badkamer :cry:
Hij kan die beschuldigingen niet aan met zijn "jong en overgevoelig hartje" :8

Bijgevoegde thumbnails

• DSC02223.JPG
  • DSC02225.JPG

Geplaatste afbeelding

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#40 Geplaatst 26 augustus 2010 - 16:56

Kathleen, leen je Chopin voor een weekje uit ?
Wij hebben hier een kamer waar het behang af moet, hij kan zich hier ten volle uitleven :jump: please ???

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 26 augustus 2010 - 16:57

ocharme!!!!!! foei hanne!

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 26 augustus 2010 - 17:03

Smitten Kitten zei:

Dat zal niet meer lukken hoor, er zijn er hier al veel te veel die weten waar die vandaan komt :x
En het staat ook zo op zijn "paspoort" :twisted:

Kathleen zei:

Gelieve er nota van te nemen dat Chopintje de depressie nabij is na het horen van voorgaande beschuldigingen.  Getuige bijgaande foto's. Chopintje was vermist en werd gevonden, heel stilletjes en rustig "liggend en zielig kijkend" in de badkamer :cry:
Hij kan die beschuldigingen niet aan met zijn "jong en overgevoelig hartje" :8

Ocharme Chopin, hij ziet er echt depressief uit, het einde nabij :8
Arme dutske, ja, wat wil je anders, als je eerste "mama" je zo onterft :twisted:

:x :x :x

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#43 Geplaatst 26 augustus 2010 - 17:03

Mika zei:

Kathleen, leen je Chopin voor een weekje uit ?
Wij hebben hier een kamer waar het behang af moet, hij kan zich hier ten volle uitleven :jump: please ???

Het is toch wat he. Nu moet ik tegenwoordig al in de contracten zetten dat mensen mijn kittens geen wafels, cake, tompoeskes en chips mogen geven ("Hoezo dat mag niet, is suiker slecht voor een kat? Dat wist ik niet..." Ahum...) nu moet ik er ook nog eens bij gaan zetten dat de kat niet mag ingezet worden voor illegale kattenarbeid :x

En dan zijn ze verbaasd dat mijn contract een boek is :p

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 26 augustus 2010 - 17:03

Nog een bewijs: Chopin zijn avondeten: een royale portie verse almonature "saumon avec poulet :) " D'er zijn er die het met minder moeten doen. maar tja, die wegen op 5 maanden dan ook geen 4 kg :x

Bijgevoegde thumbnails

• DSC02226.JPG

Bewerkt door Kathleen, 26 augustus 2010 - 17:13.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 26 augustus 2010 - 17:07

Smitten Kitten zei:

Het is toch wat he. Nu moet ik tegenwoordig al in de contracten zetten dat mensen mijn kittens geen wafels, cake, tompoeskes en chips mogen geven ("Hoezo dat mag niet, is suiker slecht voor een kat? Dat wist ik niet..." Ahum...) nu moet ik er ook nog eens bij gaan zetten dat de kat niet mag ingezet worden voor illegale kattenarbeid :x

En dan zijn ze verbaasd dat mijn contract een boek is :p

Zeg Hanne, als je nog veel zo'n kittens gaat afleveren, mag je binnenkort de Smitten Kitten Bijbel laten drukken :lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo