Spring naar inhoud

- - - - -

waar slapen jullie poezen??

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:25

Hier slaapt minneke overal een beetje, op haar kattepaal, op mijn schoot savonds, op het bed, in de stoel op de slaapkamer, of soms op de logeerkamer in het logeerbed onder de dons :d

Moby slaapt veel op de grond en op de tafel, ik heb de indruk dat hij niet graag op een dekentje slaapt of in een mandje. mss heeft hij het te warm met zijn vele haren?! Zou het nochthans fijn vinden als hij eens op schoot komt maar tot hier toe doet hij dit niet.

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#2 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:28

Onze Ginger slaapt graag op een dekentje op de bank. Ze komt ook wel op mijn schoot slapen, maar dan moet ik dat dekentje op mijn schoot leggen :)

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:29

Het hangt ervan af.  Ze hebben zoveel slaapmogelijkheden dat ze weleens afwisselen waar ze gaan liggen.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 26 augustus 2010 - 19:14

Ward slaapt boven mijn hoofdkussen, Wannes ligt ofwel tussen ons ofwel bovenaan de krabpaal in de slaapkamer. Victor en Calvin slapen paar uur bij ons, tot Calvin buitengeschopt wordt :x en Victor loopt dan achter hem aan. Ze slapen dan op zetel of in 2e kamer.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 26 augustus 2010 - 20:02

bestaat hier ook al geen topic over

hier liggen ze overal!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 26 augustus 2010 - 20:07

Roswell in zijn mandje op zijn muis-kussen, of in de living of in de slaapkamer waar hetzelfde mandje met muis-kussen staat, Sati op haar krabpaal of aan mijn voeteneinde, en Echo onder het bed aan mijn hoofdeinde :gek:
Waar ze dan ligt te zuchten terwijl ze droomt dat het een lieve lust is ;)
Echo verkiest ook de grond of de trap boven het bed of de zetel.
Ze heeft het ook liever fris!

In de winter meestal allemaal in de living.

Bewerkt door haemoglobine, 26 augustus 2010 - 20:10.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 26 augustus 2010 - 20:11

Hier liggen ze het liefste bovenop de zetel, die plaats is zodanig populair dat ze te herkennen is aan het ingevallen kussen... Verder liggen ze ook graag op de krabpaal, op een stoel naast mij als ik aan mijn laptop zit, in de hangmandjes aan de muur. MM zit heel graag op de pc van Simon, moet lekker warm zijn en ze is de enige die erop kan, want die staat onder zijn bureau met juist plaats genoeg voor haar.

Eigenlijk liggen ze maar heel weinig in hun kattenkamertje, ze willen altijd bij ons zijn.
Als ze op bed mogen, ligt Yumi graag aan mijn kant aan mijn hoofdeinde. MM kruipt ook liever tegen/op/naast mij dan dan tegen Simon, ik zal misschien meer warmte afgeven :oops: Fearke en Mystic smijten zich tussen ons in

Bewerkt door Spanishke, 26 augustus 2010 - 20:14.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#8 Geplaatst 26 augustus 2010 - 20:21

Meestal op mijn bed, dat wil zeggen, op en naast mij. Als ik teveel beweeg lopen mijn neus, tenen en alles andere lichaamsdelen kan kennis te maken met katten nageltjes en tandjes :oops: Maar natuurlijk ben ik mijn baasjes erg dankbaar dat ze mij en mijn bed kiezen om zo dicht mogelijk bij mij te slapen :love3: :love3: :love3:

Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#9 Geplaatst 26 augustus 2010 - 20:24

Hier ook zo'n beetje overal, nu ligt er ééntje in de zetel naast mij, de andere in een krabpaal. Maar ook de vloer, een kartonnen doos of in het tv meubel zijn geliefde slaapplekjes!!

Guest_peterwalker_*
Guest_peterwalker_*

#10 Geplaatst 26 augustus 2010 - 20:25

Hier gebruikt tijgertje de krabpaal en de vensterbank. Vanilla ligt meestal in de zetel of op de dons van ons bed. maar meestal vinden we haar in haar mandje in de keuken of boven op de vitrinekast. Daar ligt ze soms uren op

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 26 augustus 2010 - 21:33

nora gebruikt beneden de krappaal ( overdag dus ) en 's nachts slaapt ze bij mij in bed in haar mand .
nora wil 's nachts niet alleen slapen , ze jankt heel het huis bij elkaar

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 26 augustus 2010 - 21:38

Toesje slaapt het allerliefste van al in haar radiatormatje, in mijn onderbroekenla (mag ze eigenlijk niet) en op de bureaustoelen waar we liefst net op gezeten hebben ^^

Geplaatste afbeelding

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#13 Geplaatst 26 augustus 2010 - 21:40

Hier slapen ze op de krabpalen en in de zetels.
Vroeger mochten ze ook op onze kamer maar sinds de geboorte van onze kindjes niet meer.
De eerste 6 maanden sliepen de kindjes op onze kamer en dan wilde ik geen katten op de kamer omdat ik niet wilde dat ze bij de baby gingen liggen.
Nu zijn ze het zo gewoon dat ze niet meer vragen om naar boven te mogen.

Groetjes,
Nathalie

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#14 Geplaatst 26 augustus 2010 - 21:42

is echt niet te vertellen ... als wij gaan slapen mag je toch rekenen dat een aantal poezen ons vergezellen. Eens wij slapen blijven ze soms of niet. Als er plaats is komen er andere in de plaats liggen. Gekke bedoening soms. Lartae komt mij in de morgen wakker maken voor haar knuffelmoment. Zij en zij alleen. Al de rest moet dan wijken.
Diegene die ik het meest naast mij vind, lang uitgestrekt is Pluche, onze oudste. Voor de rest vind je ze overal een beetje, in de mandjes, op de krabpaal, op de stoel (met kussen !) op de stapel tuinkussens, ...
Tegen de tijd dat we opstaan zijn ze allemaal present. Vraag is : is het voor ons ? Of komen ze in de wetenschap dat het eten er aan komt ?  :heart:  

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#15 Geplaatst 26 augustus 2010 - 21:44

Het meest naast je vind :evil: :evil: ach zo zit dat :dancer:
Wetenschap dat er eten komt??? :trance: Gewoon , komaan opstaan wij willen food!!!! haha