Spring naar inhoud

- - - - -

Slijm uit bekje!

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_Kim1989_*
Guest_Kim1989_*

#1 Geplaatst 26 augustus 2010 - 14:56

Hallo allemaal!

Ik ben een beetje in paniek want er kwam daarnet plots doorzichtig slijm uit het bekje van mijn kitten en ze gedroeg haar een beetje raar! Ik weet niet wat dit is en of ik ermee naar de dierenarts moet. Ze speelt nog altijd en ze heeft al goed gegeten vandaag.
Kan iemand mij verder helpen? Kzou al een beetje geruster zijn! Alvast bedankt!

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#2 Geplaatst 26 augustus 2010 - 15:19

paniek is geen goede raadgever... ben even in je profiel gaan kijken je hebt twee heel schattige kittens. Komen ze uit hetzelfde nestje ? Ze zijn nog zo jong ! Krijgen zij nog flessenvoeding ? Of eventueel flessenvoeding bij ? Samen met ? Wat geef je hen als voeding ? Droogvoer ? Nat voer ?Zijn ze al bij de dierenarts geweest ? Zijn ze ontwormd ?
Het zijn wel een heleboel vragen, maar we proberen ons hier een beeld te scheppen van jouw poesjes ... tot gauw :heart:

Guest_Kim1989_*
Guest_Kim1989_*

#3 Geplaatst 26 augustus 2010 - 15:25

Ja ze krijgen nog speciale kittenmelk enz en ze krijgen elke dag één zakje nat voer van wiskas en er staat steeds een kommetje met droogvoer. Ze eten al goed vast voer, al van toen ze nog bij de moeder zaten. en ja ze komen alle2 uit hetzelfde nestje. En we waren van plan om volgende week naar de dierenarts te gaan voor hun spuitjes enz. Ik wou ze eerst hier even laten wennen.
Nu lijkt alles in orde. Haar bekje is droog en ze slaapt. Maar toch ...

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#4 Geplaatst 26 augustus 2010 - 15:37

Krijgen ze de kittenmelk in een kommetje of met een papflesje ?
Het zou best kunnen dat zij een beetje kittenmelk heeft opgegeven. Dat is helemaal niet zo erg.
Raar gedrag. Beestje zal waarschijnlijk zelf niet echt hebben geweten wat haar overkwam.
Naar de dierenarts zou je eerstdaags toch gaan. Waarom vandaag dan niet ? Ineens korte pijn. Ben jij volledig gerustgesteld. En zijn die twee gecontroleerd. Misschien kan de dierenarts ze meteen ontwormen als dat nog niet gebeurd is. Beter voorkomen dan genezen.
Het zien er echt lieve pluizebollekes uit. Geeft wel wat beweging in huis hé ?  
Veel succes en hou ons op de hoogte ! :heart:

Guest_Kim1989_*
Guest_Kim1989_*

#5 Geplaatst 26 augustus 2010 - 15:51

Ze is net weer wakker en heel speels dus het zal wel gewoon de melk geweest zijn zoals jij zei! maar morgen ga ik toch naar de dierenarts dan zijn men schatjes direct in orde! Enja het geeft veel beweging in huis! Het is echt schattig om die twee te zien spelen! Kzou er uren naar kunnen kijken :d En ze zijn zo lief! Als ik in de zetel zit komen ze gewoon bij mij op de schoot slapen, echt schattige beestjes!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 27 augustus 2010 - 07:31

:geluk:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 28 augustus 2010 - 20:22

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag