Spring naar inhoud

- - - - -

spoken in huis???

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 06 mei 2009 - 11:11

poezemannen zei:

Oh my god..dat durf ik niet ze! En weer komen zo'n verhalen aan het licht als ik alleen thuis ben hé! Hoe is het mogelijk!! :LOL: :d

:ha :ha :ha

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#62 Geplaatst 06 mei 2009 - 12:12

Brrr... spooky allemaal! Ik zou ook nog graag kunnen slapen 's nachts hoor :LOL:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 06 mei 2009 - 14:44

Vrijdag hebben mijn zus, haar lief, ik en nog een vriend geprobeerd om geesten op te roepen. Ma dat is helaas niet gelukt O:)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#64 Geplaatst 06 mei 2009 - 15:35

frv zei:

die van mij belden mensen op via de "redial" toets op mijn telefoontoestel. Kreeg plotseling telefoon op mijn gsm waarom ik hen opbelde via de vaste lijn en dat ze enkel "miauw" te horen kregen ...

sedertdien staat de telefoon elders ...

:ha :ha

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#65 Geplaatst 06 mei 2009 - 15:42

deze week nog iets raar meegemaakt..... zaterdagnacht..... ik sliep in de zetel sinds vrijdagnacht dus ook zaterdagnacht.... wegens ziekte..
tv stond te spelen en mijn man was reeds naar bed.
Ik moet in slaap gevallen zijn tijdens een nachtfilm maar herinner me niet dat ik tv heb uitgezet en licht heb aangelaten.... omstreeks half twee s nachts werd ik wakker.... tv was dus uit en licht brandde nog.... ik stond recht en keek of mijn dochter misschien reeds was tuisgekomen van haar avondje uit.... zag geen jas noch haar handtas.... dus ik even naar wc en terug de zetel in ... eerst licht uit... omstreeks half 4 hoorde ik mijn dochter thuiskomen.... s anderendaags vroeg ik mijn man of hij soms naar beneden is gekomen om tv uit te doen... die wist dus van niks.... rare toestanden hier zenne dochter was ook niet thuis.... denk dak hier toch met kabouterkes te doen heb. :x

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#66 Geplaatst 06 mei 2009 - 16:01

:trance:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 06 mei 2009 - 16:03

:LOL:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#68 Geplaatst 06 mei 2009 - 20:06

Amai amai, al die verhalen hier :)
En hebben jullie al naar de film Constantine gekeken? :x Daar tonen ze verschillende keren dat je in een poezie's ogen moet kijken en je in de hel terecht komt... :s

Om het hier nog maar wat spooky-er te maken ;)
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 07 mei 2009 - 12:11

Niels + Evelyn zei:

Amai amai, al die verhalen hier :)
En hebben jullie al naar de film Constantine gekeken? :x Daar tonen ze verschillende keren dat je in een poezie's ogen moet kijken en je in de hel terecht komt... :s

Om het hier nog maar wat spooky-er te maken ;)

oe...dan moet ik die film es gaan bezien :d

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#70 Geplaatst 07 mei 2009 - 21:21

Ik lag nog geen 2 minuten in bed en ineens floept da licht terug aan, zino dat naar de lichtschakelaar had gesprongen. of zoals een keer in de namiddag, was aan t 'strijken boven en hoor de garagepoort open en toe gaan en denk ventje is thuis. Na een tijdje ging ik naar beneden omdat ik verder niks hoorde, niemand beneden, ben zelfs naar buiten gegaan en op straat gaan kijken, niemand. Een uur later is mijn ventje thuis gekomen en toen ik vertelde da ik garagepoort had horen open en toe gaan lachte die mij vierkantig uit. en ik blijf erbij, ik heb ze horen open en toe gaan.
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#71 Geplaatst 07 mei 2009 - 21:39

ben blij dat hier niet alleen rare dingen gebeuren

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#72 Geplaatst 07 mei 2009 - 22:59

Jaja Miranda geesten en spoken bestaan aanvaard dat nu eens eindelijk, ze proberen het je nu al 2 keer op korte tijd duidelijk te maken. :p  Ik zou toch maar eens met mijn ogen open slapen als ik u was. :ha :ha :ha

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#73 Geplaatst 07 mei 2009 - 23:24

catherine zei:

Jaja Miranda geesten en spoken bestaan aanvaard dat nu eens eindelijk, ze proberen het je nu al 2 keer op korte tijd duidelijk te maken. :p  Ik zou toch maar eens met mijn ogen open slapen als ik u was. :ha :ha :ha

Dan zou er nog een extra spook bestaan :p mensen die met ogen open slapen, bah dat zou pas spooky zijn ;)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 08 mei 2009 - 07:04

Spanishke zei:

Dan zou er nog een extra spook bestaan :p mensen die met ogen open slapen, bah dat zou pas spooky zijn ;)

:ha :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#75 Geplaatst 08 mei 2009 - 07:12

:LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding