Spring naar inhoud

- - - - -

nieuw huisje

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 27 augustus 2010 - 15:07

3 van mijn opvangertjes zijn net vertrokken naar hun nieuwe huisje, pff, toch moeilijk hoor, :( gelukkig heb ik er nog 2 over, en luna en de 7 kleintjes, mijn huisje lijkt bijna leeg

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 27 augustus 2010 - 15:17

Dit is de reden waarom ik geen opvang mama kan zijn. Ik zou ze allemaal willen houden.
Toch chapeau voor je om voor die schatjes te zorgen. En het verdriet van het afscheid nemen wordt toch een beetje verzacht als de kittens goed terecht komen. :flower: :hug:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 27 augustus 2010 - 15:25

idd ,
ik zou het er ook moeilijk mee hebben!!!

veel sterkte
en super van jou!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 27 augustus 2010 - 15:32

gelukkig heb ik er nog een heel deel over om rot te verwennen, en voor de katjes is het beter dat ze een goed huisje vinden, want hier wonen ze vooral in de garage, en maandag vertrekken er nog eens 2 , boehoe, dan zal er niks anders opzitten dan die zeven kleintjes rot te verwennen hè :x , voor mijn eigen katten is het niet slechter dat er een paar vertrekken, want nu is het soms moeilijk hoor:
luna zit in de slaapkamer en mag niet in de garage, want daar staat een raam open en dan kan ze buiten, tijgertje en wolfje probeer ik nog weg te houden van luna,
de kittens zitten los in de garage en dan willen wolfje en tijgertje daar niet eten want dat is te druk, ik moet zien dat de kittens niet in de living raken als luna los is, en dan binnenkort die zeven nog die erbij gaan rond lopen, lekker druk zeg :o :ha

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 27 augustus 2010 - 17:36

Ja loslaten is moeilijk maar je hebt het idd nog druk genoeg!
:hug

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#6 Geplaatst 27 augustus 2010 - 17:47

ging je er niet eentje houden ???
als je het huis te leeg vindt, ik weet ergens nog wel een paar mooie poezen zitten hoor ! LOL :heart:  
hoe doet Luna het ???
en maandag nog twee die opgehaald worden ?
tjonge tjonge, het zijn drukke en zware dagen ...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 27 augustus 2010 - 18:53

:rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 27 augustus 2010 - 19:28

YvVanRoyen zei:

ging je er niet eentje houden ???
als je het huis te leeg vindt, ik weet ergens nog wel een paar mooie poezen zitten hoor ! LOL :heart:  
hoe doet Luna het ???
en maandag nog twee die opgehaald worden ?
tjonge tjonge, het zijn drukke en zware dagen ...

luna doet het uitstekend, ze komt alleen als het donker is uit de slaapkamer, de living in, en vannacht is ze zelfs op mijn schoot komen liggen slapen in de zetel, lief hè

ik wou er idd eentje houden, maar de mevrouw van de poezenopvang zei ook dat ik dat beter niet kan doen, want er is altijd wel eentje die zoooo lief is, en dan heb ik er binnenkort ook 20 zoals zij heeft :o , en heb mijn 2 honden ook nog waar ik wedstrijd mee wil gaan doen, dus , laten we zeggen als ik hier ooit een katje heb dat niemand wil adopteren dan wil ik het wel houden, maar verder moet ik me een beetje inhouden

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:03

:hug: :hug: :hug: