Spring naar inhoud

- - - - -

brrrrr

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 28 augustus 2010 - 20:44

gisteravond rond een uur of half 12 gingen we slapen en hoorden we ineens knallen, net vuurwerk, de honden natuurlijk blaffen als een wilde, zei nog tegen mijn man van amai da's dichtbij, en zo hard dat klinkt nog harder dan met oudjaar, heeft bijna 20 min geduurd,

nu blijkt was geen vuurwerk........... was een schietpartij hier vlakbij, de rillingen lopen nog over mijn rug als ik de verschillende soorten schoten hoor, hele zware knallen, en heel snel achter elkaar zoals een machinegeweer, ventje is nu pintje pakken, heb hier net alles mega vergrendeld want ik woon knal tegen het bos,

2 jaar geleden is hier net zo ver af iemand vermoord en dat busje heeft hier 's nachts door mijn straat gereden, ik slaap 's nachts heel slecht en ben dus gemiddeld meer wakker dan in slaap, en hoorde een auto en keek door het raam, nadien op het nieuws hoorde ik over die auto, wel dan slaap je dus helemaal niet meer hoor :help:

het heeft toch zijn nadelen hoor in de bossen wonen.

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#2 Geplaatst 28 augustus 2010 - 23:08

Gatverdamme! Ik zou ook niet prettig slapen denk ik. Sterkte!

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 28 augustus 2010 - 23:21

Brrr, griezelig!
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 28 augustus 2010 - 23:31

Ik zou ook geen oog meer dichtdoen hoor :o ik ging verhuizen denk ik, je zal het maar meemaken zeg
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 29 augustus 2010 - 10:35

Jeetje!! :hug: :hug:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#6 Geplaatst 29 augustus 2010 - 10:55

Oei,plezant is anders.Ge zou denken dat ge in het bos rustiger zou zitten.Voor mij zou het sowieso al niks zijn,in een bos wonen,ik ben al zo een bangeschijt

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#7 Geplaatst 29 augustus 2010 - 11:27

brr, heel eng.
Ik ben hier ook eens wakker geschoten. De politie schoot bij een achtervolging hier een straat verder. Was HEEL eng.

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#8 Geplaatst 29 augustus 2010 - 11:40

Amaai, dan denk je dat het op "den buiten" rustiger is dan hier in de stad. Maar zoiets heb ik nog niet meegemaakt (gelukkig). Ik hoop dat je je er kunt over zetten.

akiray
akiray
  • 341 berichten

#9 Geplaatst 29 augustus 2010 - 11:47

amai, dan hoop ik dat het hier vuurwerk was.
Rond 22u was het hier ook aan het knallen.
Ik vond het vreemd dat het vuurwerk zou zijn omdat ik het vorig weekend had verwacht  maar van eind augustus tt stuk in september worden hier in de antwerpse rand de bevrijdingsfeesten gevierd.
Ik ben trouwnes opgegroeid in een sjiekere straat in Deurne
Een paar jaar geleden was er een schietpartij in Deurne. Toen ik de beelden zag was ik geschrokken. Het was 100m van de voordeur van mijn ouders dat er iemand doodgeschoten was, een afrekening in het drugsmilieu. Tegenwoordig ben je daar nergens veilig voor blijkbaar

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 29 augustus 2010 - 11:54

Jakkes! Ik zou me toch ook niet op mijn gemak voelen. :hug: Zowiezo heb ik het al niet voor bossen 's nachts... en dan nog een schietpartij! Weet je ondertussen al wat er gebeurd is?

akiray
akiray
  • 341 berichten

#11 Geplaatst 29 augustus 2010 - 11:57

ik vind er niets van terug in de kranten online, en ook niet op het hulpdienstenforum

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 29 augustus 2010 - 16:23

:onzeker: :onzeker: :onzeker:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 29 augustus 2010 - 23:05

heb er ook niks van gevonden, heb me al sus gegoogeld, en deze middag als we met de honden wandelen waren hoorden we weer van die rare knallen, ik heb mezelf overtuigd dat het vuurwerk is, want anders kom ik niet meer buiten hoor, en nu knalt het hier weer, maar dat is wel vuurwerk in mol, heb de lichtflitsen gezien oef, zucht

en die avond hebben we idd verschillende politiesirenes gehoord hier op de ring vlakbij dus kan mss toch wel kloppen, ik ga er niet teveel over nadenken hoor, ben zo ook al een bangeschijt in het donker, dat betert wel met 2 grote honden buiten op wacht, maar toch

Guest_xTinkerbellx_*
Guest_xTinkerbellx_*

#14 Geplaatst 29 augustus 2010 - 23:12

Wow, klinkt eng :/ Zou zelf ook niet kunnen slapen meer, veel geluk met het proberen in slaap te vallen hé :o

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#15 Geplaatst 29 augustus 2010 - 23:16

Jakkes wat eng :o