Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel tijd spenderen jullie per dag aan jullie kat(ten)?

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp

Poll: Hoeveel tijd spenderen jullie per dag aan jullie kat(ten)? (77 leden hebben gestemd)

Hoeveel tijd spenderen jullie per dag aan jullie kat(ten)?

1. 0-30 min (2 stemmen [2.60%])

Percentage van stemmen: 2.60%

2. 30min- 1uur (11 stemmen [14.29%])

Percentage van stemmen: 14.29%

3. 1uur tot 2 uur (21 stemmen [27.27%])

Percentage van stemmen: 27.27%

4. Gestemd Meer dan 3 uur (43 stemmen [55.84%])

Percentage van stemmen: 55.84%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Guest_Lotje <3_*
Guest_Lotje <3_*

#1 Geplaatst 29 augustus 2010 - 17:41

Hallo iedereen,

Mijn ouders vinden dat ik te veel tijd aan mijn kat per dag geef. Daraom vroeg ik mij af hoeveel tijd jullie per dag echt bezig zijn met de kat(ten)?

Bewerkt door Lotje <3, 29 augustus 2010 - 17:45.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 29 augustus 2010 - 17:49

Goh, geen idee eigenlijk. Ik ben echt heel veel thuis en ze volgt me overal naar toe. Af en toe speel ik dan eens met haar. Maar ik kan daar echt geen tijd op plakken :catnoknow

Guest_Lotje <3_*
Guest_Lotje <3_*

#3 Geplaatst 29 augustus 2010 - 17:51

Mijn laatste optie zou meer dan 3uur moeten zijn. Kan ik dit nog wijzigen?

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#4 Geplaatst 29 augustus 2010 - 17:57

's morgens voor ik ga werken, is het knuffeltijd, dan ligt ze op mijn schoot, terwijl ik mijn mail check en de krant online lees.
's avonds als ik van het werk kom, knuffelen/spelen we ook uitgebreid.
En later op de avond, als ik TV kijk, is het ook knuffeltijd.
:catplay :catplay :catplay

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#5 Geplaatst 29 augustus 2010 - 18:15

Zal waarschijnlijk er van af hangen of het gaat over katten die buitengaan of binnenblijvers.
Als de kat er niet is kan je er ook niet mee bezig zijn.
De onze blijven allemaal binnen, gezien de omstandigheden. Zijn er als ik er ben.
Ik werk nog steeds fulltime, maar drie uur, daar ben je zo over... :heart:

Guest_Margot_*
Guest_Margot_*

#6 Geplaatst 29 augustus 2010 - 18:17

Bekijk het positief: het is goed en leuk voor je katten en
jij hebt er zelf ook plezier aan, waarom zou je er dan minder aandacht aan besteden?? :d

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#7 Geplaatst 29 augustus 2010 - 18:23

Ik heb 1a2uur aangeklikt, ma dan heb ik het over het voederen, kammen, bakken zuiver maken enzo... Dus de knuffeltjes enzo zijn niet meegerekend :)

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 29 augustus 2010 - 18:29

Eten geven, spelen en knuffeltijd samengeteld kom ik gemakkelijk aan 3 uur :)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 29 augustus 2010 - 18:33

Telt slapen ook? :p

Euh tja, ze zijn de hele dag door bij me als ik thuis ben, Biebel helpt studeren (lees: hij gaat op mijn blaadjes liggen), Peluche komt klagen over het feit dat hij het absoluut niet kunnen vindt dat het zo regent (want dan kan hij niet buiten), etc. S avonds gaan we gezellig samen slapen.
En overdag moet ik ook nog opvangkatjes soigneren, dus ik denk toch dat ik zeker 5 uur actief bezig ben met katten overdag. Als ik thuis ben is dat nog meer.

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 29 augustus 2010 - 18:44

Frances zei:

Goh, geen idee eigenlijk. Ik ben echt heel veel thuis en ze volgt me overal naar toe. Af en toe speel ik dan eens met haar. Maar ik kan daar echt geen tijd op plakken :catnoknow

Idem hier!

Er wordt hier ook soms opgemerkt "dat ik wel heel veel met katten bezig ben" (lezen erover, fora e.d. meegerekend), maar who cares, ik heb tenminste een passie :p :LOL:

Geplaatste afbeelding

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 29 augustus 2010 - 18:49

Deze vraag mag wel anders gesteld worden ;) , namelijk:

Hoeveel tijd spenderen de katten per dag aan het personeel!

Ik werk halve daagjes en ben in principe verder de hele dag bij mijn katten, maar het is aan hun of ze zin in mij hebben :) Eve die wil soms even naar buiten of in de kattenkamer liggen (lees: even weg van Alfie).

Of bedoel je, actief bezig met de verzorging? Tsja, ik hou het toch wel de hele dag in de gaten en speel direct in op de behoeftes die meneer of mevrouw hebben.
Ben tenslotte het personeel he ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#12 Geplaatst 29 augustus 2010 - 18:52

Oei,echt nen tijd op plakken kan ik zo precies toch niet,maar onrechtstreeks wel veel.Ik werk maar halftijds dus knuffels als hij dat wil en spelen een paar keer per dag.Maar er zijn natuurlijk veel momenten dat hij liever rustig door de venster staart of luiert.En veel babbelen met hem,eigenlijk altijd als we thuis zijn.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 29 augustus 2010 - 18:57

ik kan hier ook geen tijd opplakken... de poezels spelen niet echt.. maar s avonds als ze bij me komen liggen worden ze geaaid etc... hangt af welke van de twee en hoelang ze blijven liggen...

Guest_Lotje <3_*
Guest_Lotje <3_*

#14 Geplaatst 29 augustus 2010 - 19:15

Ik studeer en zit nu in herexamens maar ik neem om het uur 10 min pauze die ik dus volledig aan zita besteed. 's avonds zet ik mij met mijn laptop of boeken bij haar en spelen of knuffelen we wat. Mijn ouders vinden dit overdreven en vinden dat ik de kat te veel(!!!??) aandacht geef! Ik wil hen er dus van overtuigen dat een kat echt wel aandacht nodig heeft!

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 29 augustus 2010 - 19:41

Frances zei:

Bij mij is het hetzelfde. Ik geef ze tussendoor even aandacht, dit kan 5 min zijn, of een knuffelmoment van een half uur :d Soms komen ze ook zelf even aandacht vragen tussendoor als ik bezig ben. Moeilijk om daar echt een tijd op te plakken.

Geplaatste afbeelding