Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel tijd spenderen jullie per dag aan jullie kat(ten)?

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp

Poll: Hoeveel tijd spenderen jullie per dag aan jullie kat(ten)? (77 leden hebben gestemd)

Hoeveel tijd spenderen jullie per dag aan jullie kat(ten)?

1. 0-30 min (2 stemmen [2.60%])

Percentage van stemmen: 2.60%

2. 30min- 1uur (11 stemmen [14.29%])

Percentage van stemmen: 14.29%

3. 1uur tot 2 uur (21 stemmen [27.27%])

Percentage van stemmen: 27.27%

4. Gestemd Meer dan 3 uur (43 stemmen [55.84%])

Percentage van stemmen: 55.84%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#16 Geplaatst 29 augustus 2010 - 21:15

Ik ben met de katten toch een uur tot 2 uur per dag bezig ... en dan heb ik het eigenlijk enkel maar over het eten geven en het kammen.
Als ze allemaal gewassen worden ... dan zit ik er gewoon zogoed als een hele dag aan.

Bewerkt door nathalinde, 29 augustus 2010 - 21:16.
Reden van bewerken: typfoutje

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 29 augustus 2010 - 21:30

als je alles meerekend en niet alleen spelen :LOL: en aaien dan komen we hier rond de 3 uurtjes! :oops: daar gaat mijn vrije tijd dus naar toe, anders had ik kunnen knutselen zoals 3elfje!
:x

Guest_xTinkerbellx_*
Guest_xTinkerbellx_*

#18 Geplaatst 29 augustus 2010 - 23:33

Geen idee :)

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#19 Geplaatst 29 augustus 2010 - 23:39

@ T07037 : :d tja kom tegenwoordig wel bijna niet meer aan knutselen toe , want heb mijn bezigheid wel met de 5 kittens en 4 poezen O:) . Soms is het ook nachtwerk dat knutselen als ik de slaap toch niet kan vatten :dancer: :dancer:

Guest_Milo&Feline_*
Guest_Milo&Feline_*

#20 Geplaatst 30 augustus 2010 - 01:12

Haha, meer dan drie uur... Sommigen van jullie hebben véél te veel tijd :d . Ik heb niet zoveel tijd om echt te spelen met de poesjes, maar ik ben wel de hele dag door tegen hen aan het praten. Met als gevolg dat ze een hele dag achter mij aan drentelen :) .
Maar als ik in de zetel zit of in mijn bed lig dan is het knuffeltijd!

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#21 Geplaatst 30 augustus 2010 - 01:23

Ik heb ook 3 uur geklikt , ik ben idd wel heel de dag met de poezels bezig hoor, met het kuisen helpen ze me, en als ik achter d comzit is er altijd wel een bij me, ik speel met ze , en nu nog eens extra ook omdat minoes meer beweging nodig heb, dus jaaa drie uur red ik met gemak..
Geplaatste afbeelding

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#22 Geplaatst 30 augustus 2010 - 02:23

Idem dito hier, echt moeilijk om er een tijd op te plakken hoor. :oops:
Maar als ik zo eens alles optel dan kom ik toch wel aan meer dan 3uur uit denk ik. Eten geven hoort ook samen met 's knuffelen (en aangezien het 4 katten zijn duurt dat ook wel efkes), na hun dutje willen ze al 's spelen, en tussendoor ook al 's...en als we 's avonds TV kijken komen ze ook al 's om aandacht vragen. :)
Dus ja, je bent er toch enkele uurtjes mee bezig.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#23 Geplaatst 30 augustus 2010 - 07:15

Ik denk da we ook de 3u voorbij steken :) scheelt natuurlijk ook of het weekend of werkdag is..
Maar alle dagen sowieso meer als 3 uur.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 30 augustus 2010 - 07:26

Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel katten je hebt hé ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 30 augustus 2010 - 10:40

Daar kan ik ook geen tijd op plakken, ik speel met ze als ze erom vragen, er ligt altijd wel iemand bij me om te knuffelen. 2 keer per dag natvoer geven, kattenbakken 2-3 keer per dag uitkuisen. Nette eens kammen als ze er zin in heeft. En ja, bij het koken, kuisen, strijken,... kortom bij alles heb ik wel hulp van de poezen. Ik ben dan overdag ook heel veel thuis, werk enkel 's avonds enkele uurtjes.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 30 augustus 2010 - 10:48

Als ik thuis ben, ben ik de hele dag met de poezels bezig. Zelfs als ik 's middags even ga rusten, gaat er wel eentje mee :heart: .
Nu ben ik terug aan het werk. Deze ochtend was ik toch wel even bezig met iedereen te knuffelen, etenskommetjes uitwassen en vers eten geven, waterkommetje uitwassen en vers drinken geven, Rafje apart zijn natvoer geven en ... kattenbakke reinigen. Ik sta er zelfs speciaal voor op. Vanavond is het dan terug van hetzelfde ;) . En dan natuurlijk .... knuffeltijd :cheer: :cheer: :cheer: .
Het zal morgen wennen zijn want dan moet ik op tijd de deur uit om de bus te halen :help: . Ik denk dat ik die af en toe eens zal missen :engel: . En vanaf 1/9 moet Katrijn dan ook op tijd op de bus, dus wordt het 's morgens zeker stressen.
Plus dat vanaf 1/9 de buren op vakantie vertrekken dus dat ik 's morgens en 's avonds ook nog voor Mieneke mag zorgen. Misschien dan maar om 5 uur opstaan?

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 30 augustus 2010 - 16:16

Als slapen meetelt :love3: .
Tijger heeft heel de nacht (!!) in mijn armen geslapen :loveshower: :loveshower: .

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#28 Geplaatst 30 augustus 2010 - 16:23

smorgens een half uurtje: knuffelen en eten geven
savons ook gemakkelijk 2 uur ofzo

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#29 Geplaatst 30 augustus 2010 - 19:41

Ik ben wel zo'n 5-6 uren met de katten bezig per dag. Soms heb ik de indruk dat ik gewoon dag en nacht met ze bezig ben.
Nachtelijke bevallingen en krolse poezen nemen ook wel tijd in beslag.
Maar ik vind het heerlijk zo !!!

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#30 Geplaatst 31 augustus 2010 - 05:31

meer dan 3uur