Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel tijd spenderen jullie per dag aan jullie kat(ten)?

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp

Poll: Hoeveel tijd spenderen jullie per dag aan jullie kat(ten)? (77 leden hebben gestemd)

Hoeveel tijd spenderen jullie per dag aan jullie kat(ten)?

1. 0-30 min (2 stemmen [2.60%])

Percentage van stemmen: 2.60%

2. 30min- 1uur (11 stemmen [14.29%])

Percentage van stemmen: 14.29%

3. 1uur tot 2 uur (21 stemmen [27.27%])

Percentage van stemmen: 27.27%

4. Gestemd Meer dan 3 uur (43 stemmen [55.84%])

Percentage van stemmen: 55.84%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Guest_Lotje <3_*
Guest_Lotje <3_*

#31 Geplaatst 31 augustus 2010 - 11:39

ik bedoel spelen en knuffelen :)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 31 augustus 2010 - 12:56

Ik heb 1 à 2 uur gezet, maar dat kan gemakkelijk meer zijn, ik houd het niet echt bij. Meestal zet ik mij 's morgens een tijdje in de zetel bij hen, voor ik ga werken, en dan willen ze ook echt wel geknuffeld worden :) .
's Avonds varieert dat een beetje met hoeveel aandacht zij aan ons willen besteden :lachen: Er zijn dagen dat ze het serieus te druk hebben.

Guest_SanneDG_*
Guest_SanneDG_*

#33 Geplaatst 05 september 2010 - 20:10

Hangt er van af hoeveel zin hij heeft in aandacht, maar over't algemeen is dat 's ochtends een half uurtje voor ik naar't werk vertrekt en 's avonds vanaf ik thuiskom tot ik ga slapen toch een paar uurtjes in totaal :)

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#34 Geplaatst 05 september 2010 - 20:18

Hmm...
Ik kan daar geen tijd opplakken :catnoknow
Hangt er natuurlijk ook vanaf of het school is of niet,
en hoe veel huiswerk/toetsen ik heb...
En ook of Gini en Zazou zin hebben, want soms als ik een balletje gooi dan kijken ze me aan van 'Je denkt toch niet dat ik daar achter ga lopen hé?'
Maar s'avonds komen ze meestal bij ons liggen :love3:
Eten geven en water doe ik meestal 2x per dag, maar dat duurt niet lang :d
Kakjes schppen uit e kattenbak duurt soms een halfuurtje,
en de kattenbak legen, uitspoelen en grint erin doen ook ongeveer.
:)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:24

met knuffelen en schootliggen kom ik ook meer uit dan een half uur. Maar kammen en kattenbak enzo heb ik wel voldoende met een half uurtje..

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#36 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:33

Ik kan er geen tijd op plakken, voor en na het werk ik denk gem. 3 u per dag zonder de late uurtjes dat we samen in de zetel soezelen.
Op vrijdag werk ik niet dus is het poezeldag vooral borstelvoormiddag, als ik op vrijdag niks speciaals om handen heb is het heel de dag poezeldag.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:37

Op dit moment 24 uur op 24 uur ;)

Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 05 februari 2011 - 22:45

Als ik thuis ben eigenlijk een hele dag door, zeker als ik studeer want dan ligt ze naast mij en aai ik haar vaak. 's Nachts ben ik er ook mee bezig, dan spelen we veel en 's morgens legt ze zich op mijn borstkas waardoor ze ook niet te mijden valt en plof ik mijn hand neer op haar hoofdje :) ze is de max, ik wil er gewoon niet minder tijd aan besteden :love3:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#39 Geplaatst 05 februari 2011 - 23:03

Ben dagelijks thuis dus de hele dag poezeldag :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 06 februari 2011 - 00:20

babetatilla zei:

Ben dagelijks thuis dus de hele dag poezeldag :)

Voorlopig ben ik ook nog thuis...en hoop nog voor eventjes, want het enige waar ik het zo moeilijk zal mee hebben om terug aan het werk te gaan............is de poezekes moeten achterlaten :misselijk:
Nu ben ik er ook dag en nacht mee bezig en vind het super ze constant rond mij te hebben, te verzorgen, knuffelen, spelen enz. :heart: :love3:
Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#41 Geplaatst 06 februari 2011 - 09:30

Echt intensief waarschijnlijk een uurtje of zo,maar dan in het voorbijpasseren of vlug een aai of een knuffel tussendoor,dat kan altijd natuurlijk :)

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 06 februari 2011 - 15:28

Hier wordt er ook veel geknuffeld en gespeeld. En s'nachts ligt Curly ook altijd bij ons
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#43 Geplaatst 06 februari 2011 - 15:31

hier de hele voormiddag en avond... smiddags liggen ze allemaal KO te slapen...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 06 februari 2011 - 22:40

Als ik thuis ben, toch ook wel eigenlijk heel de tijd.
Als ik bezig ben in de keuken, praat ik er tegen, als ik op wc zit, praat ik er tegen, streel ik ze :oops: , zelfs in de badkamer ben ik niet veilig voor ze, want daar wacht Fear me op :ha , in de slaapkamer liggen ze alle 5 heel de nacht bij ons en allemaal op bed. 3 of 2 tegen mijn hoofdkussen en 2 of 3 in het midden of aan mijn voeten, wisselt geregeld, maar Milo ligt altijd onder het deken dicht tegen mij in mijn armen en Yumi ligt ook altijd tegen mijn hoofdkussen. Aan Simon zijn kant ligt er weinig eentje omdat hij die een duw geeft, ik pas mij aan en wordt dan met krampen in mijn benen soms wakker :ha :oops: . Zelfs als ik tv kijk of naar de mediabox, komen ze naar mij toe om te apporteren of ligt er wel minstens eentje op mijn schoot of liggen ze naast mij of dicht bij mij.
Ook aan de laptop zit Milo heel vaak op mijn schoot om mee te lezen of te slapen en Fearke ligt op de stoel naast mij dan. Als ik zie dat ze zot zijn, speel ik mee. Bij Fearke speelt Simon met zijn arm dan soms omdat hij anders te fel speelt met de andere en eigenlijk is er geen enkele andere kat van zijn "formaat". Die heeft het af en toe eens nodig om eens goed te kunnen batteren :lachen: , mannen onder elkaar O:)

Bewerkt door Spanishke, 06 februari 2011 - 23:01.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 06 februari 2011 - 23:06

Heb 1 tot 2 uur aangeklikt :)
Maar denk echt wel dat dit veeeeeeel meer is :)
Ze zijn altijd rond me als k thuis ben en er zit altijd wel eentje bij me :heart:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.