Spring naar inhoud

- - - - -

ziek na vaccinatie p5

• Log in om te reageren
81 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#46 Geplaatst 03 september 2010 - 06:33

Joske zei:

Supernieuws! :)
Zeg, zou je geen schadevergoeding vragen aan Vosse? :x

Waarom? Zij kan er toch niet aan doen dat Rafje schrik heeft van dingen die hij niet kent? En ik kan me voorstellen dat dat kereltje schrik had toen hij terug in dat mandje moest: waar moet ik nu naartoe? Ben ik niet lief genoeg om hier te blijven? Je merkt dat hij toch weer iets meer schrik heeft dan voor het bezoek aan de da. Maar we knuffelen hem hier plat zunne.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#47 Geplaatst 03 september 2010 - 07:17

Ik denk dat dat hetgeen is wat het langste zal duren: Rafje overtuigen dat hij hier nu echt woont en blijven mag... het is eigenlijk al zijn 3e thuis op een dikke twee jaar tijd hé.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#48 Geplaatst 03 september 2010 - 08:27

Vosse zei:

Ik denk dat dat hetgeen is wat het langste zal duren: Rafje overtuigen dat hij hier nu echt woont en blijven mag... het is eigenlijk al zijn 3e thuis op een dikke twee jaar tijd hé.

Rafje krijgt dat regelmatig in zijn oor gefluisterd :love3: . En we zijn ontzettend blij dat hij bij ons mocht komen wonen want hij is echt een lieverdje die iedereen direct om zijn poten windt :love: . En ook voor de andere poezels. Potverdorie, dat ukkepukje woont hier nog maar iets langer dan een week en het gaat veel vlotter dan ik verwacht had (eventjes achteruit door het bezoek aan de da maar het moest gebeuren).

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 03 september 2010 - 20:47

:loveshower: :loveshower: :loveshower: goed zo rafke
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#50 Geplaatst 03 september 2010 - 20:52

Heerlijk nieuws dat ze beiden oké zijn :d :d :d

Toost met rosé op de gezondheid van de kattenkinders :LOL: ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#51 Geplaatst 03 september 2010 - 21:06

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#52 Geplaatst 15 september 2010 - 11:14

Morgen worden Gabriël, Rafje en Nellemieke dan eindelijk gevaccineerd. De da komt aan huis (minder stress voor de poezels, minder geld in de portemonnee van ikke :oops: . Maar de keuze is snel gemaakt he). Nu maar hopen dat ik Gabriël zolang binnen kan houden. Lukt het toch niet voor hem dan ga ik met Gabriël wel eens alleen langs bij de da. Maar Rafje wou ik het echt niet aandoen :love3: .

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 15 september 2010 - 11:18

veel succes :geluk:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#54 Geplaatst 16 september 2010 - 12:18

Gabriël is boos omdat hij niet meer buiten mag :oops: . Deze ochtend heb ik hem heel vroeg nog eens buiten gelaten (rond 6 uur) omdat ik dan zeker weet dat hij terug naar huis komt om te eten. Maar nu moet hij wachten. Het is precies een siameesje dat hier aan het klagen is (maar dan met een piepstemmetje).

Geplaatste afbeelding

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#55 Geplaatst 16 september 2010 - 12:23

Joloka zei:

Het is precies een siameesje dat hier aan het klagen is (maar dan met een piepstemmetje).

:lachen: :lachen: :lachen:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#56 Geplaatst 16 september 2010 - 12:31

:LOL: :LOL:

veel succes
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#57 Geplaatst 16 september 2010 - 12:37

Gabriël toch :lachen: , veel succes vandaag! :geluk:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#58 Geplaatst 16 september 2010 - 13:00

Voila, is al achter de rug :oops: . Ze zijn alledrie onderzocht en ze hebben hun vaccinatie gekregen. Gabriël en Nelleke moesten zich wel even laten horen. Rafje was heel flink (ik had mijn dikke pull aan met lange mouwen voor de zekerheid :a ).
De da zei wel dat ik niet moest verschieten mocht Rafje een beetje ziekjes worden (omdat hij vorig jaar niet gevaccineerd is). Duimen dus O:) .
En Gabriël... die is terug naar buiten :LOL: .
En ik ben blij dat het voor een jaartje achter de rug is.

Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 16 september 2010 - 13:11

Wat goed dat alles goed verlopen is.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 16 september 2010 - 13:39

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag