Spring naar inhoud

- - - - -

Rauw voer: wat kun je geven/wat is wat?

• Log in om te reageren
367 reacties op dit onderwerp
Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#106 Geplaatst 05 oktober 2010 - 16:00

brithany zei:

Verder kwam ik ook nog Bandit tegen, en ik zou graag willen weten of dit produkt ook goed is?

Een beetje een late reactie maar ik vind het wel 1 van de betere merken, het is overigens biologisch en daardoor wel erg duur.
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_Maya_*
Guest_Maya_*

#107 Geplaatst 09 oktober 2010 - 14:09

Hier gaat het erg vlot met eten bij Maya :)
Eergisteren had ze voor het eerst een lemming, maar dat was geen succes... Na anderhalf uur spelen in de bench ging de lemming half binnen om er vervolgens weer uit te komen :misselijk: Toen ging ze nog lekker verder eten maar gaf weer over. Ik heb de kop + voorpootjes mogen weggooien... Kuikens vindt ze wel heerlijk, ik weet niet wat hier zo anders aan is...

Van haar Haaksbarf is ze wel gek, alleen krijg ik het echt bijna nergens besteld... Nu moet ik tot in Nederland (!) rijden als dichtste adres om Haaksbarf te kunnen kopen. Mijn voorraad raakt op en de bestelling komt maar niet binnen, dat wordt nog echt lastig :s Belgiƫ mag eens in gang beginnen schieten....!

Struisvogel blijft hier overigens favoriet samen met HB konijn ;)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#108 Geplaatst 09 oktober 2010 - 14:44

Ik ga wrs de week die komt tinlo halen in schoten 5 kg vr kat ik denk dat er 5 verschillende soorten inzitten
ben benieuwd of ze t gaan lusten
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#109 Geplaatst 09 oktober 2010 - 14:47

Ellenita zei:

Ik ga wrs de week die komt tinlo halen in schoten 5 kg vr kat ik denk dat er 5 verschillende soorten inzitten
ben benieuwd of ze t gaan lusten

Ellen, kan je mee eens laten weten waar je dat haalt? Wil ook wel eens proberen.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#110 Geplaatst 09 oktober 2010 - 14:53

Smitten Kitten zei:

Ellen, kan je mee eens laten weten waar je dat haalt? Wil ook wel eens proberen.

kreeg het van marina  AVADO
adres en tel staan er ook op

Ik ga erheen mt de fiets , zal wel lukken he 5 kg
als je t ni vind stuur ik je te de tel en adres wel even zo door
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#111 Geplaatst 09 oktober 2010 - 19:15

Tijger en Kiara zijn zot van kipfilet.
Vandaag naar de Alma gegaan (weet anders niet waar ik het moet vinden? :catscratchhead - moet het toppic nog wel helemaal doorlezen) en kippenlever, kippenvleugels, kipfilet meegebracht.
Momenteel zijn Kiara en Xanti met lever en vleugel bezig ...

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 09 oktober 2010 - 19:16.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#112 Geplaatst 13 oktober 2010 - 00:08

Ellenita zei:

kreeg het van marina AVADO
adres en tel staan er ook op

Ik ga erheen mt de fiets , zal wel lukken he 5 kg
als je t ni vind stuur ik je te de tel en adres wel even zo door

en ik heb het van Ester Voor de rauwvoerders: een nieuwe webshop. ;)

Ben erg blij met dit adresje, vond het erg moeilijk om aan rauwvoer te geraken.
Geplaatste afbeelding

meijden1983
meijden1983
  • 199 berichten
  • 2 katten

#113 Geplaatst 13 oktober 2010 - 17:16

Onze katten vinden koolvis erg lekker. Kip ook maar die kook ik dan wel/.

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#114 Geplaatst 13 oktober 2010 - 18:35

meijden1983 zei:

Onze katten vinden koolvis erg lekker. Kip ook maar die kook ik dan wel/.
Kip hoef je niet te koken hoor. Rauw is beter ;)

Guest_Bren_*
Guest_Bren_*

#115 Geplaatst 13 oktober 2010 - 19:55

Nala heeft vandaag voor de eerste keer kwartel gegeten !
Ben echt supertrots op mijn meisje.

Ze kreeg hier sowieso reeds dagelijks CB of wat kippefilet, kippemaagjes, rund,...maar nu voor de eerste keer iets met alles erop en eraan.

Ik had wel het voordeel dat ze reeds van kleinsaf CB heeft gekregen bij Feroesti. Ik heb de indruk dat het hierdoor een stuk gemakkelijker gaat om haar nieuwe soorten rauwvoer voor te schotelen.

Ik durf ook meer te proberen omdat ik hier af en toe ten rade kan komen !

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#116 Geplaatst 13 oktober 2010 - 20:03

:thumb: :thumb:

Guest_Maya_*
Guest_Maya_*

#117 Geplaatst 13 oktober 2010 - 20:14

Goed van je!!! Ik moet dringend ook nog eens een kwartel durven ontdooien, Maya is niet zo verzot op dingen die te groot zijn voor een portie... (en ze eet nu ongeveer 4x per dag, 100gr per dag en een kwartel is zo'n 180-200gr.... het wordt nog moeilijk!). Heb ook erg grote muizen liggen, daar zal ze ook wel weer meer mee spelen dan wat anders... Gelukkig heb ik nog dat gemalen prut :)

Guest_Bren_*
Guest_Bren_*

#118 Geplaatst 13 oktober 2010 - 20:27

Bij ons staat er iedere woensdag een kraampje op de markt waar je ALLES van kip kunt kopen, dus kan ik daar wekelijks wat kippemaagjes enz. meebrengen.

Vandaag lag er daar een kwarteltje te blinken en ik dacht waarom niet.

Heb het wel in twee gedaan met mijn beenhouwersmes ( je had me moeten zien :LOL: ). De rest is voor morgen.

Guest_Maya_*
Guest_Maya_*

#119 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:58

Bah kwartel splitten, dat lijkt me pas erg vies... Nu ja ik zal er ook aan moeten geloven, Haaksbarf is zowat nergens meer te verkrijgen (tenzij per 10kg per soort!), heb net mail gehad vanuit het adresje in Nederland dat ze het ook niet meer leveren om bovenstaande reden (anders blijven ze met teveel stock)... Dus het zal meer kwartel en consorten moeten worden ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#120 Geplaatst 16 oktober 2010 - 21:56

Maya zei:

Bah kwartel splitten, dat lijkt me pas erg vies... Nu ja ik zal er ook aan moeten geloven, Haaksbarf is zowat nergens meer te verkrijgen (tenzij per 10kg per soort!), heb net mail gehad vanuit het adresje in Nederland dat ze het ook niet meer leveren om bovenstaande reden (anders blijven ze met teveel stock)... Dus het zal meer kwartel en consorten moeten worden ;)

Ik mep die plat met een hamer :oops: